Gjest Moonshadow Skrevet 17. september 2006 #341 Del Skrevet 17. september 2006 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. september 2006 #342 Del Skrevet 17. september 2006 ugh, så kjedelig å være syk da!! Du har iallfall fått kjøpt en god del på ikea- mye mer enn meg sist jeg var der- og jeg handler alltid mer enn jeg kom for å handle ... typisk Ikea God bedring, bli frisk fort snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 17. september 2006 #343 Del Skrevet 17. september 2006 Næmen.. Er du syk? Håper kjæresten din steller pent med deg, og at du blir fort frisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grønn Frosk Skrevet 17. september 2006 #344 Del Skrevet 17. september 2006 Skal i resten av dette innlegget bare utrykke meg mye gjennom smilyer (ja, jeg vet. Teit prosjekt, men jeg gjør det allikevel!) (dette betyr noe sånt noe som stakkars sykingen, jeg skal trøste deg...) Ta deg en , for det hjelper mota alt. Også mot . Resultatet er at du blir Og det er bedre enn å være syk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 18. september 2006 #345 Del Skrevet 18. september 2006 så skjønne dere er!! og grønn frosk: hihi!! lo godt nuh! har ikke vært her inne på noen dager, grunnet at jeg ligger godt til sengs med dyna over meg, og snørrpapir og smertestillende ved siden av! klarte i dag faktisk å dra på butikken og handle, samt hilse på hestene! snille folka som har hestene sine hos meg, har møkket og foret og sluppet ut i går og i dag I kveld skal jeg ta et langt, herlig boblebad, gjerne sammen med gubben og i morra skal vi avgårde til AGR, for cindy skal prøve en hest igjen, så jeg håper jeg er bedre til da. kommer tilbake når den verste feberen har gitt seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 18. september 2006 #346 Del Skrevet 18. september 2006 ff då.. ikkje kjekt å væra sjuk... håpe du komme dg.. Masse "friskemeldte klemmar!!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 18. september 2006 #347 Del Skrevet 18. september 2006 Boblebad hørtes deilig ut! God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 18. september 2006 #348 Del Skrevet 18. september 2006 Ta vare på deg selv, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 19. september 2006 #349 Del Skrevet 19. september 2006 Håper du begynner å bli frisk nå da, det er så kjedelig og kjipt å være syk!! Åh, hvorfor tar alle seg boblebad for tida?! Helt sikkert for å friste meg, som ikke har badekar ... Neida, du må kose deg i boblebadet med kjæresten Bli frisk, nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 19. september 2006 #350 Del Skrevet 19. september 2006 Hei på deg Skulle nok vært innom og lest hele den nye dagboka di, men kan bare beklage at det ikke blir sånn Håper i hvert fall at du har det bra, driver med hester fremdeles og det er jo godt å høre! Kjæresten, er det bonden du møtte? Håper det, husker noen heftige uker i fjor....... Klemz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 21. september 2006 #351 Del Skrevet 21. september 2006 and yello til dere :D:D dæven, jeg føler jeg har vært borte herfra i evigheter jo!!! men nå er jeg oppegående igjen, og i full gang! vært oppe siden halv åtte i dag, foret hestene, slapp de ut, og har møkket... nå skal jeg snart til med siste rest av husarbeid, før jeg skal ri en tur, og så hjem til hortemo et par dager :=) begynner å få sånn et fint stallmiljø her og! ganske greit med bare 7 bokser, da blir ikke dårlig stemning og slikt så enkelt... Walkie og fanti er jo totalgira for tida!! var ute på ridetur her om dagen, og walkie gikk slik på tur: Ojda, noen lagde lyd på campingplassen, prustprust, iiik, hoppe rett opp i lufta.oooj, oooj, fotgjengerfelt- hva er deeeeeeeeet?? yaiks, ikke tråkke mellom hvite linjene!!.... ooooh, ei lita bro!! *PRUSTPRUST*gå som banan over den jaaam.... på vei hjem igjen- jiiiih, snuble litt i nedoverbakkene, for vi er litt giiira si! oooh, den skumle broa igjen!! ok, banan over igjen... HYYL!! fotgjengerfeltet er blitt enda mer farlig!! hopper likegodt sikksakk over der ja! UUH! et skilt! HJEEEEEELp... hoppe midt uti veien nå!! aaaah.... Jeg tråkket på noe metall som lager LYD når jeg tripper på det, nå må jeg stå her og tråkke på det ei stund sånn at jeg blir ekstra skremt!! den hesten er avogtil lite glup! tror jeg kan gå ned litt på kraftforet der ja... *host* Og i går gjorde jeg følgende: *vasket ned begge badene *vasket ganga, og ryddet *ryddet og vasket på soverommet *ryddet litt på "roterommet" som vi skal pusse opp *vasket golv *vasket masse tøy *satte i gang brannalarmen ved et uhell, sånn at hele gården peip! (anlegget går over alle bygningene) jeppjepp nå har jeg bare kjøkken og stua igjen å vaske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 21. september 2006 #352 Del Skrevet 21. september 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 22. september 2006 #353 Del Skrevet 22. september 2006 Hellluuuu!! Kos deg masse i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 23. september 2006 #354 Del Skrevet 23. september 2006 Hestene er så herlige når de har så mange fakter! Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ylva Virvla Skrevet 23. september 2006 #355 Del Skrevet 23. september 2006 Flinke deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 24. september 2006 #356 Del Skrevet 24. september 2006 Morsom hest då!! Håpe du har ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minienthe Skrevet 24. september 2006 #357 Del Skrevet 24. september 2006 he he he, kan hende litt mindre kraftfor gjør susen ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 24. september 2006 #358 Del Skrevet 24. september 2006 Dyr er rare. Og noen er rarere enn andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 5. oktober 2006 #359 Del Skrevet 5. oktober 2006 YAIKS§!! :O:O så asosial da!! hehe.. hadde nesten glemt hele kg jeg.. tja.. hendt myyye den siste tida... hvor skal jeg begynne? tar det helt kort jeg nå er stallen full, og alt går helt topp her! gubben og jeg har vært på tur til Breim og hentet hjem firhjuling, snøscooter og en skogsmaskin som han arvet.. også humper livet sin vante gang.. jah... jeg har liksom mistet litt motivasjonen til å sitte på dataen og forum for tida, skjer så mye at overskuddet går ut til det, hehe... men men.. jeg er her nå littiallafall ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. oktober 2006 #360 Del Skrevet 5. oktober 2006 se der ja, en stund siden sist vel, internett og forum er ikke alt her i verden... skulle noen ganger ønske jeg hadde mer å gjøre enn å sitte her, men det kommer nok! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå