Gå til innhold

Bryllupsgjest - kjole

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En nydelig kjole, men for hvit til et bryllup. 

Anonymkode: 10eba...77e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Daria skrev (4 minutter siden):

Jeg ville definitivt ikke spurt bruden - det finnes ingen måte å si nei på uten å framstå som en kjip bridezilla, og det er dårlig gjort å sette henne i den situasjonen.

Helt uenig, det kommer an på hvordan man spør.

Hei Emma! Jeg gleder meg til bryllupet deres og koser meg med å lete etter en fin kjole. Har mange ideer, men lurer på om du synes denne eller lignende kjoler er for hvite? Jeg ser også på flere andre kjoler, så det er selvfølgelig helt greit for meg om du synes denne var i lyseste laget 🥰 Klem fra Malin.

Anonymkode: ee045...995

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvis du er så usikker at du må spørre på et forum, så burde du finne en annen kjole. Da vet du jo egentlig han svaret er 🙂

Anonymkode: 3ec56...3fa

Ikke så lett for alle å finne en kjole som sitter pent. Men takk for den konstruktive tilbakemeldingen.  😊 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Konfirmasjon og dåp? Ja! Bryllup? Absolutt nei!

Anonymkode: 75727...9b9

Kan jeg spørre hvorfor det er et absolutt nei? Er det fordi den er lys i bunnfargen? 

Skrevet
Daria skrev (7 timer siden):

Jeg ville definitivt ikke spurt bruden - det finnes ingen måte å si nei på uten å framstå som en kjip bridezilla, og det er dårlig gjort å sette henne i den situasjonen.

Enig i det. Og det er vel ofte ikke bruden, men resten av gjestene som dåner av brudd på sosiale koder 😂 Derfor spør jeg dere 🥰 

• Liker 1
Skrevet
Daria skrev (7 timer siden):

Ikke helt enig i det. Hvis bruden sier ja har hun jo faktisk godkjent den, og man kan bære kjolen med god samvittighet. Hvis man legger det frem på en måte som gir henne mulighet til å si nei (for eksempel presentere den «hvite» kjolen sammen med en alternativ kjole) og spørre hva hun mener, så tenker jeg at det er fullt mulig å svare uten å være bridezilla 😌

Jeg ville utover dette faktisk sett hva det står som kleskode. 

AnonymBruker
Skrevet
kankankan skrev (17 timer siden):

Ikke så lett for alle å finne en kjole som sitter pent. Men takk for den konstruktive tilbakemeldingen.  😊 

Jeg er tjukk, kan ikke handle i de fleste vanlige butikker. Har likevel aldri hatt problemer med p finne passende kjole til bryllup eller andre store anledninger. Det er null problem å finne kjole som ikke er hvit npr man skal i bryllup, den du viser i startinnlegget er for hvit. 

Anonymkode: f5e72...535

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Med blått tilbehør (sko, veske, sjal etc) tenker jeg det kunne gått - vel og merke om det IKKE er fargene i bryllupet. 

Anonymkode: ab884...3d0

Skrevet

Nydelig kjole, men jeg syns den er litt for hvit. Mange moderne brudekjoler har blomsterdetaljer. Ville prøvd å finne noe som er litt mindre hvitt. 

• Nyttig 2
Skrevet

Den er helt innafor. Ei venninne av meg hadde samme kjole i bryllupet til kusina si 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...