kankankan Skrevet 14 timer siden #1 Skrevet 14 timer siden Kan denne brukes i et bryllup, eller er den for hvit:
Ulven Skrevet 14 timer siden #2 Skrevet 14 timer siden Jeg la bort en lignende kjole da bunnfargen var hvit, men du kan jo spørre bruden?
Grønnsaksvaffel Skrevet 14 timer siden #3 Skrevet 14 timer siden Jeg tviler på at noen forveksler deg med bruden om du har på deg denne. 2
kankankan Skrevet 14 timer siden Forfatter #5 Skrevet 14 timer siden Takk for svar dere. Jeg var egentlig ikke så i tvil, men så ble jeg det likevel 🤭 her er link til kjolen: https://www.parttwo.com/nb-no/alyapw-kjole--30310448-304770
kankankan Skrevet 13 timer siden Forfatter #6 Skrevet 13 timer siden Jeg tar gjerne imot flere synspunkter. Vil nødig skjemme meg ut 😂
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7 Skrevet 10 timer siden Jeg tenker at den ikke på noen måte ser ut som en brudekjole, og dermed fint kan brukes. Men det kommer kanskje an på hva bruden selv skal gå i. Om hun kommer i noe tilsvarende, med lysere blomster, så blir det jo feil. Har hun en skikkelig kremtopp av en brudekjole, så vil jo ikke disse ligne i det hele tatt. Hva med å spørre bruden eller noen som står bruden nær, og vet hva hun vil gå i? (Og om hun har sterke meninger om kjoler med hvit bunnfarge.) Anonymkode: 681a7...ac9
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden Hadde ikke tatt sjansen. Hvis pynten går i blått så er man plutselig en del av bryllupsdetaljene. Anonymkode: 37050...045 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Skrevet 2 timer siden Jeg hadde ikke turt det. Villa hatt unngått alt med hvit bunnfarge. Anonymkode: 788d2...506 1 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Skrevet 2 timer siden Det er helt vanlig med hvit bunnfarge og mønsteret er jo tydelig her (ikke bare helt lyse toner), så det er innafor mener jeg, ser på lang vei at kjolen ikke er helhvit. Anonymkode: 1a4ae...a61
Daria Skrevet 2 timer siden #11 Skrevet 2 timer siden Jeg synes den er på grensen - jeg ville valgt noe annet om jeg kunne. Du blir ikke tatt for å være bruden, men du blir et hvitt punkt i et bryllup. 1
AprilLudgate Skrevet 2 timer siden #12 Skrevet 2 timer siden Det kan bli i grenseland, så jeg hadde kjøpt noe annet. 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Skrevet 1 time siden Jeg synes ikke denne er ok som bryllupsgjest. Anonymkode: 773dc...580 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #14 Skrevet 1 time siden Hvis du er så usikker at du må spørre på et forum, så burde du finne en annen kjole. Da vet du jo egentlig han svaret er 🙂 Anonymkode: 3ec56...3fa 1 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Skrevet 1 time siden Den var aldeles nydelig, men jeg ville ikke tatt den på meg i et bryllup. Anonymkode: 582c2...b25 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå