Aristokrat1 Skrevet 21. april #21 Skrevet 21. april Irja skrev (15 timer siden): 21 år yngre enn han. Ja da er hun 21 år gammel🤭
Irja Skrevet 21. april #22 Skrevet 21. april Aristokrat1 skrev (9 timer siden): Ja da er hun 21 år gammel🤭 Nei. Hun er født i 1994.
Aristokrat1 Skrevet 21. april #23 Skrevet 21. april Irja skrev (43 minutter siden): Nei. Hun er født i 1994. My bad. Leste en 10 år gammel artikkel der det stod at han var 42 år😅
Justlooking Skrevet 21. april #24 Skrevet 21. april AprilLudgate skrev (På 20.4.2026 den 10.07): Mja, hun ble jo dumpet da. I en periode hvor hun begynte å svare media på spørsmål om barneønske og sa det var et tema. Samtidig flashet hun jo også fordelene av å leve med den gang da stinnrike Vatne - så helt jordnært var det ikke fra hennes side heller. Mitt inntrykk var at han dumpet fordi hennes barneønske han ikke ønsket innfri, som jo er helt greit. Han har jo ett barn (nå ung voksen vel) fra før han ikke aksepterte at eksen Rudjord ville ha hovedomsorgen for og krevde vel delt. Såååå……men asså. Han vil vel ha enkle relasjoner. Som er forståelig når man er gift med jobben primært. Men HUN valgte jo egentlig selv Vatne som barnefar, men ble dumpet. Og så ordna alt seg vel igrunnen til det bedre. Det jeg husker av de som par er at de levde høyt. Var på mange lange eksotiske og eksklusive ferier verden rundt, hadde mye partiets hjemme i storslåtte boliger, var mye sammen på røde løpere og var en del av jetseten og det som foregikk i Oslo når de ikke ferierte. Det virket som de hadde det mye moro sammen den gang i henhold til det Alex la ut og han så sletts ikke usympatisk ut. Hun selv jobbet lite og tjente lite men Runar kjøpte etter hvert undertøyfirmaet mymouse til henne så hun hadde noe å gjøre om hun ønsket det. Virket som de hadde ti veldig fine år sammen helt til han visstnok forelsket seg i en annen. Mange lurte på hvordan Alex skulle klare seg selv uten pengene hans, hvor hun skulle bo og hvordan hun skulle forsørge seg selv. Det sies at han betalte for leilighet til Alex og rekkehus til moren hennes. Men, i ettertid har Alex klart seg utmerket ser det ut til. Hun har fått flere ben å stå på og flere muligheter innen radio og tv. Hun er flink og gjør det bra. Funnet seg kjæreste og har fått barn. Livet smiler til henne etter det vonde bruddet med Runar. 5
AprilLudgate Skrevet 22. april #25 Skrevet 22. april (endret) Justlooking skrev (10 timer siden): Det jeg husker av de som par er at de levde høyt. Var på mange lange eksotiske og eksklusive ferier verden rundt, hadde mye partiets hjemme i storslåtte boliger, var mye sammen på røde løpere og var en del av jetseten og det som foregikk i Oslo når de ikke ferierte. Det virket som de hadde det mye moro sammen den gang i henhold til det Alex la ut og han så sletts ikke usympatisk ut. Hun selv jobbet lite og tjente lite men Runar kjøpte etter hvert undertøyfirmaet mymouse til henne så hun hadde noe å gjøre om hun ønsket det. Virket som de hadde ti veldig fine år sammen helt til han visstnok forelsket seg i en annen. Mange lurte på hvordan Alex skulle klare seg selv uten pengene hans, hvor hun skulle bo og hvordan hun skulle forsørge seg selv. Det sies at han betalte for leilighet til Alex og rekkehus til moren hennes. Men, i ettertid har Alex klart seg utmerket ser det ut til. Hun har fått flere ben å stå på og flere muligheter innen radio og tv. Hun er flink og gjør det bra. Funnet seg kjæreste og har fått barn. Livet smiler til henne etter det vonde bruddet med Runar. Jeg mener Alex selv i media sa det var hun som kjøpte bolig til mora? Riktignok hadde hun jo ikke klart det uten å bo trolig gratis hos ham. Så sånn sett indirekte spons. Jeg påstår ikke han er verdens kjipeste, da hadde han jo bare holdt det gående. Endret 22. april av AprilLudgate 2
acna Skrevet onsdag kl. 16:11 #26 Skrevet onsdag kl. 16:11 Jeg hørte en podcast der han var gjest og fikk et godt inntrykk av han. Smart, behagelig personlighet og genuint opptatt av barnet sitt. 2
M.H85 Skrevet søndag kl. 12:36 Forfatter #27 Skrevet søndag kl. 12:36 acna skrev (På 22.4.2026 den 18.11): Jeg hørte en podcast der han var gjest og fikk et godt inntrykk av han. Smart, behagelig personlighet og genuint opptatt av barnet sitt. Jeg har også en eks som fremstår som godheten selv når han prater. Kjærlig og omgjengelig. God pappa for barnet mitt er han også. Å leve med? Narsistisk jævel... Tro meg, noen er ekstremt flinke å prate for seg. U never know. Hadde også en venninne for mange år siden. Fremdeles den dag i dag kan tankene "lure" hodet mitt. Dama kom skikkelig under huden på folk. En dame som kunne lurt de fleste med et sympatisk vinnende vesen, en dame du plutselig åpnet deg opp om personlige sårbare ting uten du ville en gang...hun hadde bare den effekten. Hun er et av de verste personene jeg vet om...fullstendig scarface. Har ødelagt livet til mange.... glad jeg kom meg bort. Noen mennesker har en unik gave ( negativt) til å lure de fleste til å få de nær før de viser sine ekte farger.... Skremmende. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå