Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste den og har alltid tenkt han ser uempatisk ut.

Ikke at jeg følte skadefryd, meeeeen jeg tenkte jo at Alexandra Joner kom innmari greit ut av dette bruddet.

Nå sitter hun med det hun ønsker seg: egen familie, ny superfin leilighet og en kjæreste som lager middag til henne (iallefall ifølge snap 😅). 

Han har enn sålenge mistet fasaden. 

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet

Hvem er han sammen m nå? 

Skrevet
cerruti skrev (11 timer siden):

Hvem er han sammen m nå? 

Frida Eline Slatlem

Skrevet
Irja skrev (43 minutter siden):

Frida Eline Slatlem

Ok, samme som det har vært siden det ble slutt da altså. 

• Liker 1
Skrevet
AprilLudgate skrev (21 timer siden):

Leste den og har alltid tenkt han ser uempatisk ut.

Ikke at jeg følte skadefryd, meeeeen jeg tenkte jo at Alexandra Joner kom innmari greit ut av dette bruddet.

Nå sitter hun med det hun ønsker seg: egen familie, ny superfin leilighet og en kjæreste som lager middag til henne (iallefall ifølge snap 😅). 

Han har enn sålenge mistet fasaden. 

Alexandra er nok oppegående. Hun var sammen med Runar veldig lenge, men valgte rett fyr få barn med /oppleve kjærlighet med vil jeg også absolutt tro ja. Ser for meg Runar som business mannen om ikke akkurat "steller" hjemme eller er den mest tilstedeværende emmosjonelt. Drar nok damer pga sjarm,money, "look" at me fasaden🙄 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Irja skrev (10 timer siden):

Frida Eline Slatlem

Vet ikke hvem det er, men tipper hun er yngre enn han og pen. 

Skrevet
M.H85 skrev (1 time siden):

Vet ikke hvem det er, men tipper hun er yngre enn han og pen. 

Bingo. 21 år yngre og smellvakker.

Skrevet
Irja skrev (38 minutter siden):

Ofc...🙄 Lurer på om hun er sammen med han fordi han er så jordnær 🤔😅 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
M.H85 skrev (3 timer siden):

Ofc...🙄 Lurer på om hun er sammen med han fordi han er så jordnær 🤔😅 

Hun er nok det. Like mye som at han er sammen med henne fordi hun er stygg og feit. 😅

Endret av Blåttvann
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
M.H85 skrev (2 timer siden):

Alexandra er nok oppegående. Hun var sammen med Runar veldig lenge, men valgte rett fyr få barn med /oppleve kjærlighet med vil jeg også absolutt tro ja. Ser for meg Runar som business mannen om ikke akkurat "steller" hjemme eller er den mest tilstedeværende emmosjonelt. Drar nok damer pga sjarm,money, "look" at me fasaden🙄 

Mja, hun ble jo dumpet da. I en periode hvor hun begynte å svare media på spørsmål om barneønske og sa det var et tema. Samtidig flashet hun jo også fordelene av å leve med den gang da stinnrike Vatne - så helt jordnært var det ikke fra hennes side heller. 

Mitt inntrykk var at han dumpet fordi hennes barneønske han ikke ønsket innfri, som jo er helt greit. Han har jo ett barn (nå ung voksen vel) fra før han ikke aksepterte at eksen Rudjord ville ha hovedomsorgen for og krevde vel delt. 

Såååå……men asså. Han vil vel ha enkle relasjoner. Som er forståelig når man er gift med jobben primært. 

Men HUN valgte jo egentlig selv Vatne som barnefar, men ble dumpet.

Og så ordna alt seg vel igrunnen til det bedre. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AprilLudgate skrev (7 minutter siden):

Mja, hun ble jo dumpet da. I en periode hvor hun begynte å svare media på spørsmål om barneønske og sa det var et tema. Samtidig flashet hun jo også fordelene av å leve med den gang da stinnrike Vatne - så helt jordnært var det ikke fra hennes side heller. 

Mitt inntrykk var at han dumpet fordi hennes barneønske han ikke ønsket innfri, som jo er helt greit. Han har jo ett barn (nå ung voksen vel) fra før han ikke aksepterte at eksen Rudjord ville ha hovedomsorgen for og krevde vel delt. 

Såååå……men asså. Han vil vel ha enkle relasjoner. Som er forståelig når man er gift med jobben primært. 

Men HUN valgte jo egentlig selv Vatne som barnefar, men ble dumpet.

Og så ordna alt seg vel igrunnen til det bedre. 

Vel...Får håpe nye damen er ferdig med barn da og fått barn, hvis ikke kan det bli vanskelig holde på de unge barnløse når man ikke velger noen med barn eller litt eldre🤭

Skrevet
M.H85 skrev (1 time siden):

Vel...Får håpe nye damen er ferdig med barn da og fått barn, hvis ikke kan det bli vanskelig holde på de unge barnløse når man ikke velger noen med barn eller litt eldre🤭

Er jo bare å dumpe de og finne en ny da, hvis maset blir for irriterende.

• Liker 3
Skrevet
Irja skrev (53 minutter siden):

Er jo bare å dumpe de og finne en ny da, hvis maset blir for irriterende.

Skikkelig true love det

Skrevet
Irja skrev (3 timer siden):

Er hun bare 21? De har vel fått barn

Skrevet
Fenomen skrev (7 timer siden):

Er hun bare 21? De har vel fått barn

21 år yngre enn han. 

Skrevet

Å få barn med han, tror eg gjør at man i praksis er "alenemamma"! Men, det visste hun vel på forhånd med en sånn en type.

• Liker 1
Skrevet

Hva driver Rune Vatne med da? 

Skrevet
digggpizza skrev (2 timer siden):

Hva driver Rune Vatne med da? 

«Runar Vatne er investor. Han tjente sin første million før han var 20 år og har hatt stor suksess med eiendom - noe som gjorde at han satt på verdier til over milliarden da han rundet 40. I dag eier han investeringsselskapet Vatne Capital.»

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...