AnonymBruker Skrevet 16. april #1 Skrevet 16. april Jeg er vikar i barnehage på 2 året,samme sted.Fikk beskjed i dag at jeg får jobbe der til høsten også.Men med en annen avd/andre oppgaver.Jeg fikk i dag høre at jeg er tiltaksløs,noe jeg selv også har følt veldig på og tenkt at denne jobben ikke er for meg.Men avdlingsleder er stadig etter meg,og maser om at jeg skal gjøre det pg det og det.Gjerne 3 oppgaver på likt.Føler jeg mister mot og lyst.Jobbet 18 år på sykehjem og aldri fått noe negativt etter meg.Så ble litt lei meg i dag.Måtte lufte tankene litt. Anonymkode: cedec...fc2 4
AnonymBruker Skrevet 16. april #2 Skrevet 16. april Du føler jobben ikke er for deg - og når du får tilbakemeldinger på det samme blir du lei deg? På tide å finne et annet yrke tenker jeg.. Kanskje gå tilbake som vikar på sykehjemmet? Anonymkode: e0014...18b 8 1 11
AnonymBruker Skrevet 16. april #3 Skrevet 16. april Finn deg noe annet å gjøre og ikke finn på å bruke denne personen som referanse. Lykke til ❤️ Anonymkode: e244d...504 1 4
AnonymBruker Skrevet 16. april #4 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du føler jobben ikke er for deg - og når du får tilbakemeldinger på det samme blir du lei deg? På tide å finne et annet yrke tenker jeg.. Kanskje gå tilbake som vikar på sykehjemmet? Anonymkode: e0014...18b Når denne avdelingslederen var borte,har jeg trivdes så godt.Nå føler jeg hun bare er ute etter meg,at jeg ikke får "tenke"selv.Som skift bleie,hent skoa hans,han må legges,jeg får ikke til gjøre alt på 1 gang.Når jeg ikke får til alt på 1 gang så føler jeg meg bare dum.Men ja mulig vikar på hjemmet er bedre😊 Anonymkode: cedec...fc2 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. april #5 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Finn deg noe annet å gjøre og ikke finn på å bruke denne personen som referanse. Lykke til ❤️ Anonymkode: e244d...504 Tusen takk💞 Anonymkode: cedec...fc2
AnonymBruker Skrevet 16. april #6 Skrevet 16. april Det at hun ber deg om å gjøre flere oppgaver samtidig, er vel fordi det er mye som må gjøres akkurat da. Og hvis du da står der og tvinner tommeltotter eller gjør noe som ikke er så nødvendig akkurat da, skjønner jeg at hun kaller deg tiltaksløs. Anonymkode: 845f1...0ee 4 1
AnonymBruker Skrevet 16. april #7 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (57 minutter siden): .Jeg fikk i dag høre at jeg er tiltaksløs,noe jeg selv også har følt veldig på Du og sjefen er altså enig. At noen ber deg om å utføre flere oppgaver på jobb er ingen unnskyldning for å drive dank på jobb. Du får ta deg sammen eller si opp Anonymkode: fc251...512 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. april #8 Skrevet 16. april Brukte hun ordet tiltaksløs? Hvis jeg hadde vært leder ville jeg ha brukt et annet ord, at hun opplever at du ikke tar initiativ. Fokusere på hva hun kan gjøre for å hjelpe deg. Anonymkode: 4f287...bc6 1
AnonymBruker Skrevet 16. april #9 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg er vikar i barnehage på 2 året,samme sted.Fikk beskjed i dag at jeg får jobbe der til høsten også.Men med en annen avd/andre oppgaver.Jeg fikk i dag høre at jeg er tiltaksløs,noe jeg selv også har følt veldig på og tenkt at denne jobben ikke er for meg.Men avdlingsleder er stadig etter meg,og maser om at jeg skal gjøre det pg det og det.Gjerne 3 oppgaver på likt.Føler jeg mister mot og lyst.Jobbet 18 år på sykehjem og aldri fått noe negativt etter meg.Så ble litt lei meg i dag.Måtte lufte tankene litt. Anonymkode: cedec...fc2 Sånne sjefer som fotfølger ansatte og detaljstyrer med urimelige krav forstår ikke at de får det verste ut av medarbeiderne. Jeg har selv hatt en sånn sjef, og gjett om produksjonen spratt om da hun sluttet. Anonymkode: b5386...e81 6 1
AnonymBruker Skrevet 16. april #10 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Det at hun ber deg om å gjøre flere oppgaver samtidig, er vel fordi det er mye som må gjøres akkurat da. Og hvis du da står der og tvinner tommeltotter eller gjør noe som ikke er så nødvendig akkurat da, skjønner jeg at hun kaller deg tiltaksløs. Anonymkode: 845f1...0ee Jeg gjør det hun ber meg om,selv gjør hun ikke veldig mye selv.God på komandere mens hu sitter på ræva med en unge på fanget.Hadde jeg vært så håpløs så syntes jeg det er rart sjefen vil fortsette ha meg der.Hun hadde hatt mulighet til ikke forlenge vikariatet.Jeg har jobbet 18år i helsevesnet,sykehjem og bolig.Jobba mye i livet.Aldri fått høre dette før. Anonymkode: cedec...fc2 2
AnonymBruker Skrevet 16. april #11 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Brukte hun ordet tiltaksløs? Hvis jeg hadde vært leder ville jeg ha brukt et annet ord, at hun opplever at du ikke tar initiativ. Fokusere på hva hun kan gjøre for å hjelpe deg. Anonymkode: 4f287...bc6 Ja hun brukte det,og jeg gjør det jeg kan.Sier aldri nei til noe.Så syntes det var urettferdig beskrivelse.Men også rart dem fortsatt vil ha meg der til høsten om jeg er så ubrukelig som jeg følte meg da. Anonymkode: cedec...fc2
AnonymBruker Skrevet 16. april #12 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Sånne sjefer som fotfølger ansatte og detaljstyrer med urimelige krav forstår ikke at de får det verste ut av medarbeiderne. Jeg har selv hatt en sånn sjef, og gjett om produksjonen spratt om da hun sluttet. Anonymkode: b5386...e81 Ja hun blir ikke likt av mange,2 vikarer slutta pga hu.Men sjefen over henne sier bare at det er frivillig jobbe her. Anonymkode: cedec...fc2
AnonymBruker Skrevet 16. april #13 Skrevet 16. april Ser du selv hva som må gjøres på jobb eller må hun be deg om alt? I en barnehage må en være ganske selvgående om ting skal gå rundt. Anonymkode: c4b4b...75d 3 3
AnonymBruker Skrevet 16. april #14 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Du og sjefen er altså enig. At noen ber deg om å utføre flere oppgaver på jobb er ingen unnskyldning for å drive dank på jobb. Du får ta deg sammen eller si opp Anonymkode: fc251...512 Jeg driver på ingen måte dank,men tror hun er ute etter ta meg.Rart og få fortsette om jeg er så ille.Ei annen hadde sagt jeg hadde passet godt til ta ansvaret for et barn med autisme på jobben så hvor tiltaksløs kan jeg være🙉For det er mye ansvar. Anonymkode: cedec...fc2
AnonymBruker Skrevet 16. april #15 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja hun blir ikke likt av mange,2 vikarer slutta pga hu.Men sjefen over henne sier bare at det er frivillig jobbe her. Anonymkode: cedec...fc2 Høres ut som et giftig miljø blant sjefene. En oppegående sjef sier ikke slikt, og forstår dessuten at det for de færreste er helt frivillig å jobbe et sted. Anonymkode: b5386...e81 4
AnonymBruker Skrevet 16. april #16 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ser du selv hva som må gjøres på jobb eller må hun be deg om alt? I en barnehage må en være ganske selvgående om ting skal gå rundt. Anonymkode: c4b4b...75d På ingen måte,jeg spør også mye om jeg skal gjøre noe.Vi har jo gode rutiner på ting. Anonymkode: cedec...fc2
AnonymBruker Skrevet 16. april #17 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Høres ut som et giftig miljø blant sjefene. En oppegående sjef sier ikke slikt, og forstår dessuten at det for de færreste er helt frivillig å jobbe et sted. Anonymkode: b5386...e81 Ja det er ikke mange som trives der,mye sykdom.Ja det er en merklig ting og si vis man ønsker at barnehagen skal ha et godt rykte.For det er dem opptatt av.Derfor veldig rart man kan si at det er valgfritt og jobbe der enn ta tak i en person som er problemet. Anonymkode: cedec...fc2
AnonymBruker Skrevet 16. april #18 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ja hun blir ikke likt av mange,2 vikarer slutta pga hu.Men sjefen over henne sier bare at det er frivillig jobbe her. Anonymkode: cedec...fc2 Ehm nå mener jeg ikke å såre deg men her kommer du ingen vei. Det beste du kan gjøre er å finne noe annet fortest mulig. Uansett hvor mye de andre kollegaene holder med deg når ingen andre involverte hører det. Om det kommer til oppvask møte hadde jeg ikke stolt på at de holdt fast ved det de sier til deg . Løp mens du kan. Ellers blir du utbrent. Anonymkode: e244d...504 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. april #19 Skrevet 16. april For alt du vet ts kan det være disse kollegaene som klager deg inn til sjefen og sier du er tiltaksløs. Og så kommer sjefen på mystisk vis og rekker å se alt du ikke ser. Kan hende hun er tipset. Anonymkode: e244d...504
AnonymBruker Skrevet 16. april #20 Skrevet 16. april Men da tar du det til deg, og bidrar mer inn på arbeidsplassen. Sånne tilbakemeldinger er neppe vondt ment, men nå har du fått mulighet til å endre på noe. Istedenfor å komme med unnskyldninger (sjefen ber meg gjøre så mye), så ta tak og gjør nødvendige endringer. Anonymkode: 29d45...2eb 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå