AnonymBruker Skrevet 16. april #1 Skrevet 16. april Jeg skal i grunn bare klippe det rett over. Ikke noen spesifikk sveis og jeg har klippet det selv i årevis. Nå hadde det vært deilig å la noen andre klippe det. Jeg forstår at det er ulikt fra salong til salong, men ville du brukt en typisk billig drop-in frisør som dame i 40-årene? Anonymkode: 72acf...d32
AnonymBruker Skrevet 16. april #2 Skrevet 16. april Jeg hadde "rett-av"-frysyre i årevis, og da klippet min mor meg. Kan ikke tenke meg hun er noe flinkere enn en billig frisør 😅 Anonymkode: 97743...cfc
AnonymBruker Skrevet 16. april #3 Skrevet 16. april Jeg klipper meg hos ei som egentlig har gått av med pensjon, men som har laget salong i et av soverommene hjemme. Og klipper de i bygda. Lav pris. Ho skatter av det som bi jobb ved siden av pensjon Anonymkode: 73123...995
AnonymBruker Skrevet 16. april #4 Skrevet 16. april cutters har jeg kun dårlige erfaringer med, selv kun 'rett-av'-frisyre. Har prøvd de to ganger selv, og ungen en gang. Forskjellige salonger. Aldri mer. Anonymkode: 937ee...c23
AnonymBruker Skrevet 16. april #5 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): cutters har jeg kun dårlige erfaringer med, selv kun 'rett-av'-frisyre. Har prøvd de to ganger selv, og ungen en gang. Forskjellige salonger. Aldri mer. Anonymkode: 937ee...c23 Cutters ansetter frisører uansett. Og de gjør det samme hele dagen. Klipper, så de får mye mer slitasjeproblemer enn andre som veksler mellom hva de gjør. Cutters burde ingen bruke uansett. Det er dårlige arbeidsforhold, elendig betalt og rovdrift på ansatte. Anonymkode: 9a6d4...dc9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå