AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Skal i konfirmasjon til niese, og hun ønsker seg penger, hva er vanlig gavesum for tida? Anonymkode: 82e86...5f9
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Vi gir 1500 - det er ingen ting som er "vanlig". Summen varierer etter normer, økonomi og hvor mange man har å gi til Anonymkode: b2b98...de3
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Tantebarnet mitt ga jeg 1000kr og et smykke. Men nå har jeg et godt forhold til henne. Anonymkode: b133b...e38
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden 500 er vanlig fra onkler og tanter. Anonymkode: e2fde...e91
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden Jeg og min mann gav 5000 kr til vår nevø. Det er fordi vi har råd til det, og vi har ikke så mange, så vi skal klare å punge ut med det til de to andre også når den tid kommer. Anonymkode: e5ece...300
FrkSolsikke Skrevet 3 timer siden #6 Skrevet 3 timer siden Enig, vanskelig. Her gir vi 500,- til naboer/ barn av venner, og så høyere hvis det er nær familie: 2000,- til nieser/nevøer.
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Skrevet 3 timer siden Jeg gir 3000kr til min niese som konfirmeres før sommeren. (Ga det samme til broren som konfirmerte seg i fjor). Vi har bare fire tantebarn, så ikke så mange konfirmasjoner. Anonymkode: 94d8d...7b6
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Skal i konfirmasjon til niese, og hun ønsker seg penger, hva er vanlig gavesum for tida? Anonymkode: 82e86...5f9 1500-2000 Anonymkode: 0dffb...8a1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): 500 er vanlig fra onkler og tanter. Anonymkode: e2fde...e91 Nei virkelig ikke Anonymkode: 0dffb...8a1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden 1000-1500 til nieser/nevøer er vanlig, høyere heller ikke helt uvanlig. Anonymkode: d0eb4...956
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): 500 er vanlig fra onkler og tanter. Anonymkode: e2fde...e91 Det er det vi gir til naboer som konfirmeres her hos oss. Anonymkode: 94d8d...7b6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå