F&b Skrevet 30. juli 2006 #501 Del Skrevet 30. juli 2006 ønsker dere en riktig god tur Vi reiser i morgen natt og gleder oss masse til en uke med kjærlighets ferie og uken etter bryllupet vårt Kos dere masse masse masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 30. juli 2006 #502 Del Skrevet 30. juli 2006 Gratulerer som nygift afrOdite For en perfekt dag dere fikk, selvom din kjære mann fikk migrene etterhvert.. Godt det ikke kom tidligere iallefall Må dere nyte bryllupsreisen Ps: Har vært på ferie, så derfor har jeg vært fraværende. Tenkte iallefall på deg på dagen din!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla27 Skrevet 31. juli 2006 #503 Del Skrevet 31. juli 2006 ååhh, dere var helt nyyydelige!!! Så utrolig søte sammen. Gleder meg til flere bilder Nå er det ikke lenge igjen til du reiser, håper det tikker inn noen ord fra deg for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 2. august 2006 #504 Del Skrevet 2. august 2006 Hvor er du hen i verden nå du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 2. august 2006 #505 Del Skrevet 2. august 2006 God tur til Asia!!! Håper dere får en fin tid der nede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 2. august 2006 Forfatter #506 Del Skrevet 2. august 2006 Hei hei søtnoser! I morgen tidlig tidlig går turen til Gardemoen. Ting har gått i ett og jeg har ikke rukket å oppdatere her, eller fulgt med i deres dagbøker! Så til dere som gifter dere mens jeg er borte: LYKKE TIL OG GRATULERER!!!!!!!!!! Akk nå er jeg veldig nervøs, og veldig emosjonell, så tårene sitter løst.. Tar gjerne en klem fra en forbipasserende... (Tror det er nett der vi skal bo, så kommer nok til å titte litt innom nå og da!) ÅJA!!! BILDENE KOM I DAG!!!!!!! De var nydelige, og vi falt pladask for et av dem, så bilde til takkekort var enkelt å velge ut! Dessverre får jeg ikke lagt ut nå, for det er kun papirbilder og jeg har ikke tid til å styre med scanner og sånt nå. Så det får bli en annen gang! Vil bare gi en STOR til dere gode og søte som har fulgt med og engasjert dere så mye i bryllupet vårt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 2. august 2006 #507 Del Skrevet 2. august 2006 God tur!!!! Masse lykke til! Håper dere får noen strålende måneder Så gøy at dere var så fornøyd med bildene forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 2. august 2006 #508 Del Skrevet 2. august 2006 GOD TUR!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. august 2006 #509 Del Skrevet 2. august 2006 God tur!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 4. august 2006 #510 Del Skrevet 4. august 2006 Gratulerer så mye og god tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 9. august 2006 #511 Del Skrevet 9. august 2006 God tur!!!! Dere må kose dere og slappe av nå da! Håper du kommer innom igjen snart, og legger inn bilder Koooos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 9. august 2006 #512 Del Skrevet 9. august 2006 Håper dere får en fantastisk tur, afrOdite!! Stooooooooooooooor Floja-klem på reisen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå