Gå til innhold

Bryllupsdagbok


afr0dite

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skulle bare innom med en stor sommer-  :klem: jeg, før jeg tar noen ukers "KG-ferie".

STOR SOMMER :klem: TILBAKE!!!

Betyr det at vi ikke ser deg noe mer før bryllupet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rett og slett FRYDER MEG I VARMEN!!!!!!!!! FANTASTISK!!!! Tar det gjerne varmere også!!! :hjerter_rundt:

Pakking du? :hoho: Her kommer vi til å pakke kvelden før avreise kjenner jeg oss rett!! :legrine: Men det er egentlig det beste uansett. Reise som om man skal være borte en langhelg. Bare tull å ha med masse stash når man skal være borte så lenge i et helt annet klima. Tar nok med maks et par sommerkjoler, en, absolutt maks, to shortser, par t-skjorter + par trøyer, par langermede gensere og loads av undertøy (hvorfor er alt undertøy i utlandet så ekkelt?!?) + en olabukse.

Regner med å reise i en litt digg bukse, en tykk genser og ha med en strikkejakke på flyet eller noe sånt, så trenger ikke pakke det. Så reiser jeg vel med joggesko, og har med et par sandaler, så er jeg covered!

Da vi tok grunnfag i Vietnam reiste vi hjem med vanvittige mengder overvekt til tross for at jeg hadde pakket som over da også. Og regner med at det blir tilsvarende der nede. Regelen min er å ha nok klær til man har klart å orientere seg i nærområdet, noe som tar par, tre, maks fire dager.

Men sommerfuglene har meldt seg til de grader.... :tristbla:

Nå skal jeg ringe vaksinekontoret, så skal jeg nyte dagen før det blir grilling i kveld!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann! :vinke:

Pakker aldri tidliger enn dagen før eller samme dagen jeg heller ... men så bruker jeg alltid å pakke for mye, forloveden liker å erte meg med det :ler:

Pakkingen din høres jo mer fornuftig ut da!

Alzheimeren slår visst til her igjen, for jeg greier ikke å huske hvor dere skal reise ... :sjenert:

Kos deg med grilling i varmen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at jeg ikke er den eneste som begynner å bli dement på mine gamle dager!! (Både gitf og halvveis til femti! Utforbakke herfra! :hoho: )

Vi skal et halvt år utveksling til sør-øst asia for å studere! :hoppe: Når vi kommer hjem skal vi dra på bryllupsreise, og har i utgangspunktet Cook Islands i tankene! :hjerter_rundt: Muligens en av de minst turistifiserte Hawaii-øyene, men noe særdeles tropisk med deilige strender i allefall! :-D

Snakket med fotografen og bildene kommer ikke før på mandag! Men nå har jeg gjort en superjobb, med å laste ned et program og sitte og sette filmen på pause og tatt screenshots for å få til bilder! :legrine: De fleste ble veldig rare, for det v ar så stor delay på pause-knappen, så dere får kose dere med dette bildet frem til mandag (sannsynligvis tirsdag da tenker jeg)

Veldig, veldig glade og nygifte:

post-10250-1154002766_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: Så fine dere var!!!! :klem:

Er ikke akkurat den som pakker ukevis i forveien jeg heller. Sist vi skulle på tur var jeg ferdigpakket i det vi måtte løpe ut av døra for å rekke flybussen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) det var ett kjempe fin bilde da :)

Og dere var kjeeeeeempe fine begge to!!

Hørtes utrolig deilig ut med en sånn bryllupsreise :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fine dere var!! Dere så skikkelig forelsket og lykkelige ut! :hjerte::hjerte::hjerte: Jeg får nesten ,om mulig, enda mer lyst til å gifte meg jo! ;)

Blir jo nesten dobbelt opp bryllupsreise for dere da! For selv om dere skal studere i asia så blir det jo en slags bryllupsreise;) Det høres iallfall fantastisk ut! Har selv vært i asia (to steder) og det var bare helt utrolig ... :)

kooooos dere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta

Så flotte dere var :) Håper du legger ut flere bilder, det hadde vært gøy å se :) Sletter dette brukernavnet, men kommer innom og ser på bilder hvis de kommer.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-D :klem:

Ja, det var en heeelt utrolig dag! Tror jeg aldri har vært så lykkelig noen gang! :-D

nevèsta: Hva skal du hete nå da? Eller forlater du oss her? :tristbla::klem:

Teria: Jeg har også vært i Asia før (Japan, Thailand og Vietnam) og virkelig elsker den delen av verden!

Blir veldig spennende! var og tok vaksine i dag, så kan ikke røre armen! :forvirret: HATER sprøyter, men slapp heldigvis unna med bare to siden jeg har tatt en del vaksine før! Og så var vi si stad og kjøpte Lonely Planet reisebok, så nå skal vi snart på tur!!

:rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Au! Sprøyter er ikke noe særlig morsomt nei ... Bra du slapp unna med bare to!:) Morro å kjøpe og lese reisebøker. Skal dere lære dere noen fraser av språket også?

Vært i Kina og Malaysia jeg, skikkelig spennende og utrolig. Har veldig lyst til Japan, men det er vel relativt dyrt ... Åååh, har lyst ut og reise!!

Ha en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vært en deilig dag!!! (Igjen!!! :ler: ) Jeg lå i timesvis ute i hengekøyen og leste i Lonely Planet bøkene og lærte fryktelig mye (det meste er borte som dugg for solen allerede... :plystre::hoho: ) Ble så overopphetet at jeg sjanglet bort til senga og sluknet en times tid!

Etter det traff jeg broren min og søsteren min og vi fant ut at vi skulle ta båten over til øyene. Da båten endelig kom, var det begynt å bli litt grått og vi var sultne, så vi ble bare med båten rundt på tur, mens vi satt oppe på dekk og nøt sjøbrisen og snakket masse tullball!

Så tok vi turen til en skikkelig kul thailandsk restaurant! Skikkelig stemning der! Vi spiste til vi nesten trilte ut igjen. Veldig veldig veldig koselig!!!!

Etter det gikk turen til biljardbordet hvor vi spilte og lo og koste oss skikkelig! Ordentlig deilig dag!!!!

Broren min har gjort ferdig mer av bryllupsvideoen også!! Gleder meg som en unge til å se den! :ler:

Har fortsatt vondt i vaksinearmen, og skjønner egentlig ikke helt hvorfor de setter vaksinen i musklene og ikke i blodårene? Noen som vet?!?

Ååhhh, trøtt!!! Natta!! :sove:

p.s Japan er helt fantastisk!!! Helt utrolig!! Samme priser som her ca., så ikke verre enn hva vi er vant med! Og det er heeeelt fantastisk!!!!!

NÅ! SOVE! :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Nå reiser du snart jo :grine: Får vi noen reisebrev fra Asia da? Og ikke minst; kommer det flere bilder fra bryllupet?!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...