milla27 Skrevet 21. juli 2006 #461 Del Skrevet 21. juli 2006 Ååhh... for en fantastisk dag du fikk, ble veldig rørt jeg også nå ser gjerne på et bilde eller to jeg også ser vi hadde samme planer for bryllupsreisen... vi skal ta noen dager til gøteborg og liseberg, også blir det noen dager i Oslo for å besøke familie og venner. Så satser vi på en ordentlig bryllupsreise til varmere strøk neste sommer Fortsett og nyt dagene som nygift og ha en fin fin helg! (noe du helt sikkert kommer til å ha uansett ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 21. juli 2006 Forfatter #462 Del Skrevet 21. juli 2006 Dere er så gode at jeg blir helt rørt!! Jeg stortrives som nygift og svever på en rosa sky, både på minnene fra bryllupsdagen og fra disse dagene som er nå!!! Og i dag har vært KJEMPEMORSOM!!!!!!!! Vi gjennomførte en plan vi har hatt i åresvis!! Vi fant frem gummibåten vår (som ble kjøpt med tanke på denne planen), blåste den opp og ruslet opp Akerselva. Da vi kom til et passende sted, satte vi båten i vannet og krabbet oppi, så suste vi avgårde nedover elva! Det var så SINNSYKT morsomt! Og vi fikk så mange rare blikk!!! Noen steder var det alt for grunt, så da måtte vi gå ut og holde balansen i den sterke strømmen! For det var faktisk veldig sterkt strøm!! Haha, selv endene og måkene så rart på oss!! Så kom vi til et sted hvor det var skikkelig dypt, hvor vi hoppet ut i og svømte! KJEMPEGØY!!!!!!! Senere traff jeg pappa og søsteren min på Herregårdskroen, før vi tok turen til Asker og spiste middag og koste oss til ut på kvelden! Nå sitter vi og pakker opp masse nye greier og har det kjempemoro, så off I go!! DET ER SÅ DEILIG Å VÆRE GIFT OG LEVE I ET SÅ FANTASTISK EVENTYR SOM VI HAR GJORT SIDEN LØRDAG!!!!!!!!!!!!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. juli 2006 #463 Del Skrevet 21. juli 2006 Innom for å ønske deg en riktig GOD HELG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 23. juli 2006 Forfatter #464 Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg har bursdag i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 23. juli 2006 #465 Del Skrevet 23. juli 2006 GRATULERER PÅ FORSKUDD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 23. juli 2006 #466 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Gratulerer med dagen!!! Godt å høre at du lever i et eventyr! Veldig koselig å høre om bryllupet deres, det hørtes helt fantastisk ut! Ha en superduper bursdag! Endret 24. juli 2006 av Teria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 24. juli 2006 #467 Del Skrevet 24. juli 2006 Ååh!! GRATULERER MED DAGEN SNUPPA!!!! :hoppe: :bursdag: :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 24. juli 2006 #468 Del Skrevet 24. juli 2006 Gratulerer med dage!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 24. juli 2006 #469 Del Skrevet 24. juli 2006 Gratulerer med dagen!!! Vi vil se bilder!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 24. juli 2006 #470 Del Skrevet 24. juli 2006 Gratulerer med daaaaaaaaan Gratulerer med daaaaaaaaan Gratulerer kjære Afroditeeeeeeeeeeee..... Gratulerer med daaaaaan!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 24. juli 2006 #471 Del Skrevet 24. juli 2006 Gratulerer så masse med dagen. Håper du har en kjempe fin dag! Bursdagsklemmer fra iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
F&b Skrevet 24. juli 2006 #472 Del Skrevet 24. juli 2006 "Hurra for deg som fyller ditt år, Ja deg vil vi gratulere. Alle i ring omkring deg vi står, og se nå vi gratulere." "Bokke, nikke,neie snu deg omkring, danse for deg med hopp og sprett og spring. Ønske deg av hjerte alle gode ting, og si meg så va vil du mere GRATULERE" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 24. juli 2006 #473 Del Skrevet 24. juli 2006 Åh, så irriterende med denne klokka som går en time for fort.... Kl er bare 23.02, så det er fortsatt bursdagen din GRATTIS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #474 Del Skrevet 25. juli 2006 Hihi, dere er så søte og gode!!!! Det var en deeeeeiliiiiig dag!!! Våknet til frokost på sengen, og slumret en stund før turen gikk til stranda. Mmmmmm.... etter å ha kost oss og badet, tok vi turen inn til byen igjen og spiste på favorittrestauranten vår! Deretter dro vi ned og spilte biljard og storkoste oss, før vi så Pirates of the Caribbean!! :-D Og så fikk jeg iPod!!!!! Hurra!!!! Mannen min ( ) hadde lagt inn spillelisten vi lagde til bryllupet, bilder fra bryllupet OG film fra bryllupet!!!! :hoppe: Veldig, veldig glad!!! :-D Ser at bilder er etterlyst! Her går alt slag i slag og om en uke reiser vi ut i et halvt år. Skal prøve å få det til, men bær over med tregheten min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 25. juli 2006 #475 Del Skrevet 25. juli 2006 Så godt å høre at du har hatt en fantastisk bursdag!! Mannen din er jo utrolig søt og romantisk da, det var jo en utrolig flott og omtenksom gave! Gleeeeder meg til bilder! Ha en fortsatt fantastisk bursdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. juli 2006 #476 Del Skrevet 25. juli 2006 Gratulerer med gårsdagen! Koselig å lese at du hadde så fin bursdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 25. juli 2006 #477 Del Skrevet 25. juli 2006 Å for et nyyydelig bryllup dere hadde !!!! Ikke rart du er i den syvende himmel nå Og gratla med dagen som var igår. Bra du koste deg! Og for en flott gave fra mannen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 25. juli 2006 #478 Del Skrevet 25. juli 2006 Åååh, heldig du er som har fått iPod! Og så heldige som får sett film fra bryllupet! Fordi vi ikke har digitalt videokamera selv så får vi ikke sett filmen på en måned minst, vi! Happy birthday, håper du har koset deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss77 Skrevet 25. juli 2006 #479 Del Skrevet 25. juli 2006 Så gøy med Ipod Mase litt om bilder jeg også Blir spennende med reise da! Kommer hjem til jul, eller skal dere være ennå lengre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla27 Skrevet 25. juli 2006 #480 Del Skrevet 25. juli 2006 Litt sent ute jeg også, men... gratulerer så mye med gårsdagen! Hørtes ut som en kjempe koselig dag og for en flott presang! Mase litt på bilder jeg også... mase mase! God natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå