afr0dite Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #281 Del Skrevet 13. juni 2006 ÅÅÅ!! Så moro at dere hopper sammen med meg!!! Blir veldig spennende!! Jeg har jo tross alt aldri prøvd den i riktig størrelse!! Bare 8 str for stor! Håper den er like fin når den er passe!! Kjenner du noen kriblinger eller Tenk kun 1 mnd igjen ← Jeg var hos gullsmeden i dag og hentet morgengaven til og da kjente jeg det veeeeeldig!! Strålte som en sol da jeg så innskripsjonen! Var såååå fin!!!! (Glemte nesten at det var JEG som fant det på!! Føltes nesten som en gave til megselv! ) Føler det veldig innimellom, men holder fortsatt litt tilbake til eksamensstyret er over! Men titter på tickern min hver dag, og i morgen kommer det til å stå 1 måned og 1 dag!! Og da er det ikke lenge til det er UNDER en måned!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 13. juni 2006 Forfatter #282 Del Skrevet 13. juni 2006 15 sider fest!!!!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlandspia Skrevet 13. juni 2006 #283 Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) .. Endret 1. juli 2009 av Nordlandspia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 14. juni 2006 #284 Del Skrevet 14. juni 2006 WOOOHOOOO PARTY ! ! ! :storfot: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 14. juni 2006 #285 Del Skrevet 14. juni 2006 15 sider fest!!!!!! :hoppe: ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 14. juni 2006 #286 Del Skrevet 14. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 14. juni 2006 Forfatter #287 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) KJOLEN ER HELT FANTASTISK!!!!!!!!!!! Jeg hadde med meg kamera for å ta bilder, men jeg synes jeg var så fin at jeg glemte hele greia!!! En smule smånarssistisk... Jeg er bare kjempeglad og smiler hele tiden når jeg tenker på den nyyyyyydelige kjolen!!!! Skal hente den på onsdag!! :hoppe: Edit: Glemte å ta med denne: INVITERT: 54 JA: 27 NEI: 0 Fristen er jo egentlig i morgen, men siden folk har fått så dårlig tid til å svare pga at trykkeriet var så treigt, er vi ikke helt nazi på det! Tror også det er en del som bare tar det for gitt at vi skjønner at de skal komme! KJOOOOOOLEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!! :hoppe: Endret 14. juni 2006 av afr0dite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 15. juni 2006 #288 Del Skrevet 15. juni 2006 for kjolen din for at det er 1 mnd igjen i dag for at du er så glad afrOdite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 15. juni 2006 #289 Del Skrevet 15. juni 2006 Ååååååh så gøy!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: for kjole!!!! og :hoppe: :hoppe: :hoppe: for 15 sider!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla27 Skrevet 15. juni 2006 #290 Del Skrevet 15. juni 2006 He he... kan ikke annet enn å bli i godt humør av å lese her inne om dagen Så gøy at kjolen har kommet! Du får ta bilder en annen dag da Kun en måned igjen ja... nå går det fort! Ha en fortsatt fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 15. juni 2006 Forfatter #291 Del Skrevet 15. juni 2006 JA!! 1 MÅNED IGJEN!!! Var på LaLina i dag og kjøpte undertøy, men da jeg kom hjem og prøvde bh'n igjen hjemme, så jeg at det var SKIKKELIG bomkjøp!! Litt kjipt siden man ikke får byttet... Dro ut igjen og fant en som satt kjempefint på La Senza. Men de hadde bare riktig størrelse igjen i svart!! Dilemma.. Kjøpte den i allefall, for den var fin og kan brukes til annet, og i krisesituasjon tuller jeg den inn i et hvitt laken eller noe, så det funker likevel!! Må innom den andre avdelingen i morgen tidlig og se om de har i mer passende farge der! OG så kom en kjempefin fairywindchime fra ebay i posten i dag og den er såååå fin!!! Lurer på om jeg kan finne bilde av den... JA! HER! Jeg elsker windchimes og alver, så jeg synes den er fantastisk!! :-D Og så skal vi fikse opp på balkongen! Legge skifer og gjøre det veldig fint! Så vi har kjøpt papirlanterner med lyspære på batteri på mique, for da trenger vi ikke å uroe oss for brannfaren!! Det kommer til å bli så fiiiiint!!!! :-D Gleder meg veldig til det!! Sykt, sitter og ser på national geographic, hvor kvinner blir tvunget inn i ekteskap og truet med å bli drept hvis de ikke gjør som de blir bedt om! Og her sitter vi og planlegger drømmebryllupene våre!! En helt annen verden! Vi må sende de en god tankene, vi som kan velge etter kjærligheten! Akk nå gleder jeg meg til å sove! Og i morgen blir det grilling i parken!! Kryss fingrene for at jeg finner bh'n i riktig størrelse i riktig farge!!!!!!!!! Å ja!! STOOOORE :klem: til alle dere som hopper sammen med meg og kommer innom :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 16. juni 2006 #292 Del Skrevet 16. juni 2006 for kjole!!!! og under 1 mnd igjen.. håper du legger ut bilder etterhvert?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 17. juni 2006 Forfatter #293 Del Skrevet 17. juni 2006 Bilder kommer så snart lille narsissistiske meg husker å ta de.. I går kjøpte jeg undertøy!! Nå mangler jeg bare strømper, og jeg tror jeg vet hvilke jeg vil ha, og hvor de har de, så det er nærmest i boks! Det mest akutte nå er å velge hvilken fargenyanse jeg skal velge på blomstene. Har valgt blomster for lengst, men det er så mange ulike fargevarianter!!! Ikke lett det der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla27 Skrevet 17. juni 2006 #294 Del Skrevet 17. juni 2006 for at undertøyet er i boks! Hva slags blomster skal du ha og hvilket farger står du mellom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 17. juni 2006 #295 Del Skrevet 17. juni 2006 :hopper: Under en måned igjen, frøken snupp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 17. juni 2006 #296 Del Skrevet 17. juni 2006 Dette er en herlig dagbok å besøke!! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 17. juni 2006 Forfatter #297 Del Skrevet 17. juni 2006 Ååå! Nå ble jeg glad for så fine meldinger! Var litt lei meg, så hjelper med sånne fine og gode ord! Lurer litt på om jeg skal kjøpe en annen truse enn den jeg har kjøpt, for bh'n er helt hvit og trusen er litt kremhvitaktig. Så med helt hvite strømper vil kanskje trusen se litt møkkete ut (?), mens med kremfargede strømper, vil kanskje bh'n skrike litt? Hmm.. får titte på mandag og se hva jeg finner! Blomstene jeg skal ha heter plumeria. Jeg synes de er helt fantastiske!! Skal se om jeg finner linker til de ulike alternativene, for kan jo ikke legge ut bildene her uten at de blir ryddet vekk! Hmm... SÅNN: Jeg skal ha en bukett som denne! Kanskje med noe greier hengende ned, som i den nederste på denne siden! Liker veldig godt de fargene som allerede er i buketten (den med plumeria), men er så mange andre fine også! Lurer på om den kraftige fargen blir litt for hard, og om det er finere med en som er litt "mildere"? Yellow Rainbow Nebel's Gold Saigon Moon Guillot's Sunset Kimo Heidi India Molilli Gold Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 18. juni 2006 Forfatter #298 Del Skrevet 18. juni 2006 (endret) Sånn! Her kan dere hjelpe meg å avgjøre hvis dere vil! Vanskelige greier dette.. :-D Edit: BLÆ!!! Se i tråden jeg har lagt i bryllupsforumet!! Nå orker jeg ikke å bale med dette mer!! Endret 18. juni 2006 av afr0dite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 18. juni 2006 #299 Del Skrevet 18. juni 2006 Oi, dette var en vanskelig avgjørelse! Alle fargene var jo kjempefine!! De med gule nyanser var veldig elegante, mens de med oransje-og rosafarger var litt sprekere. Tror det blir flott uansett, men to litt forskjellige uttrykk. Vanskelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 18. juni 2006 #300 Del Skrevet 18. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå