Gå til innhold

Bryllupsdagbok

afr0dite

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For noen nydelige invitasjoner dere har laget afrOdite :Nikke:

Og det er innmari gøy når svara kommer inn :hoppe:

Ha en herlig helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, jeg blir så glad for alle meldingene! :klem:

I går hadde vi eksamen, og jeg er vel ikke noe fryktelig fornøyd, men så har jeg vært syk i et halvt år, så da er det jo grenser for hva man kan forvente.. Alt i alt er jeg fornøyd med å ha kommet meg igjennom.

En eksamen igjen, på onsdag, men det er et sånt ekstra fag greie ting ( :ler: ), så det er ikke sååå viktig! Etter det er det soooommmer og full bryllupsplanlegging!! :hoppe:

I dag skal jeg bare legge meg i hengekøya og slumre med et blad jeg fikk av :hjerte: . Er en smule redusert i dag etter en tur i parken i går... Ble nok en eller to (eller flere) :perebrus: ja... :plystre:

*kravle tilbake til senga og samle krefter til å henge opp hengekøya*

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Kos deg i hengekøya du!! Deilig å være ferdig med eksamen uansett hvordan det gikk, vil jeg tro ;)

Kos deg i solen..ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mart`n: jepp, deilig å ha det bak seg! Det skal være sikkert og visst!! :enig:

Itacha: Så koselig at du hoppet innom!! :kose:

Endte med at jeg ikke la meg i hengekøya, men tok beina fatt og gikk ned til byen. Hadde aldri trodd jeg skulle orke det, men det var så godt i sola at jeg orket ikke å sette meg på en varm og full buss.

Tasset litt rundt og traff en kompis av meg. Veldig koselig! Og så trasket jeg likegjerne hele veien tilbake igjen! Stoppet opp en tur og la meg ned på gresset på st.hanshaugen og døste i halvskyggen. Deilig!

Nå har jeg akk kommet inn døren og har slengt meg ned på sofaen. For nå er jeg temmelig sliten! Men sånn deilig sliten! Har tenkt meg ut i hengekøya, hvis jeg rekker det før :hjerte: kommer hjem fra jobb. Må bare ligge litt inne først, så jeg ikke får solstikk! :ler:

Ååååå, jeg er så glad for at solen og sommeren er her!!!!!!!!!!!!!!!! :hoppe: :hoppe:

Så forresten både utdrikningslag og flere nygift-biler i byen i dag. Ble veldig nysgjerrig på om det var noen "herfra"! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tenke meg det blir godt å bli ferdig med eksamen. Deilig å kunne ha mest mulig fokus på noe så gøy som bryllupsplanlegging! :)

Får håpe nullen på nei-svarene holder seg hele veien da ;)

Ha en trivelig helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes tida bare flyr avgårde jeg... Du skal jo gifte deg snart! Og jeg skal faktisk gifte meg før deg! :overrasket:

Helt utrolig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: milla27, BecomingBride & Itacha :klem:

Tiden går veldig fort ja! Men jeg har jo enda en eksamen igjen, så det er fortsatt førsteprioritet. Og så skal jeg bare nyyyyte sommeren og før jeg vet ordet av det går jeg opp kirkegulvet!! :hjerter_rundt:

I dag ble nevøen min 5 år! Han er verdens tøffeste! Han har allerede skatet i flere år! Av oss fikk han en bademadrass-krokodille og bodyboard. Og da vi skulle til å forklare hva bodyboard var, kunne han fortelle at det visste han, for det hadde han surfet på sist sommer! I lekebutikken sa de at 5 år var litt for ungt for bodyboard, mens her har han erfaringer fra et år tilbake!! :legrine::kose:

Bestemoren min kom bort og sa at som brud må man jo ha "something old, something new, something borrowed, something blue", og at hun kunne hjelpe meg med "something old". Hun har nemlig et kniplingslommetørkle som ble brukt av en brud i 1923! Og det ekteskapet varte i 65 år, så da må det jo bringe hell og lykke!! :ler:

Jeg ble veldig glad og rørt over det! Var litt bekymret først, i tilfelle det var noe som ikke passet min smak. Om jeg kom til å komme i en konflikt over et smykke jeg ikke likte feks. Men kniplingslommetørkle er jo kjempesjarmerende, og SÅ kokett da! :ler:

I morgen er det meldt 30 grader + og jeg gleder meg som en unge! Heldigvis er jeg av det slaget som leser best ute, så her er selv ikke eksamenslesning noen hindring!!

Og snaaart kan vi bade!!! :hoppe:

Jeg ELSKER SOMMER!!!!!!!!!!! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJOLEN ER KOMMET!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Skal passe den til i morgen sammen med mamman min! :hoppe:

Hurrrrrrrrraaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OI!! HURRA FOR KJOLE!!!!! :hoppe:

Massevis av lykke til med den siste eksamenen din, det er bare verdens beste følelse å være ferdig med en slik periode og da har du virkelig fortjent ferie! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy!! :hoppe:  :hoppe:

Det er sannelig ikke lenge til bryllupet heller nå da :hjerte:

Kjenner du noen kriblinger eller ;) Tenk kun 1 mnd igjen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...