Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2006 #221 Del Skrevet 26. mai 2006 Er berre innom med eit livsteikn, på torsdag 1. juni er eg tilbake for FULLT for å planlegge dei siste 24. dagane fram mot bryllupet!!!! Noe nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 27. mai 2006 Forfatter #222 Del Skrevet 27. mai 2006 Lassie: Veldig spennende! Har dere hatt enda? Vi skal vies kl. 16:00, eneste tiden som var ledig i løpet av hele sommern da vi ringte! Wohooo:) milla27: Godt å høre at det ikke bare er jeg som er paranoid! Skal sende over bildet, men gjør det i kveld, for nå må jeg lese! (Har til og med satt på vekkerklokke at jeg bare "får lov" til å være her inne i femten min! :grine2: ) nevèsta: Jeg gikk jammen meg glipp av den dagen vi lærte å nyte eksamensforbredelsene! Mon tro om det ikke var sammen dagen vi lærte å legge opp på en litt smartere måte... Kos deg i sol-helgen! veslo: Ikke så fryktelig mye nytt her, er i eksamensrush jeg og! Ikke så fryktelig strukturert vel og merke, men dog... Lykke til med eksamnene dine! Moro med innspurten til alle! Jeg har jo ikke vært her inne så lenge, men lenge nok til at det er veldig underlig når de gamle traverne blir fruer! I dag skulle jeg egentlig ikke innom her i det hele tatt, men jeg fikk ikke tak i noen på tlf og måtte bare få det ut! Jeg har lest at linfrøolje skal være så fryktelig sunt og godt for huden! Spesielt hvis man spiser det fra skje! Så jeg, med min tørre hud, tenkte at dette må jo være supert!! NEEEEI!!! Det er IKKE supert!!! Jeg brekker meg i linfrøolje hvert 30 sekund fortsatt og er så kvalm at jeg nesten ikke klarer å stå på beina!! DET ER SÅ EKKELT!!!! Det får F**** være grenser for sunnhet! Tror jeg holder meg til trankapsler! Evt heller linfrøolje over i kapsler! Æsj... Blir ikke kvitt den ekle fornemmelsenav olje som renner nedover halsen! Og så den SMAKEN!!!! Ekkelt ekkelt ekkelt! Jeg er så kvaaaaalm! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #223 Del Skrevet 28. mai 2006 Hjelpe meg! Oppdaget nettopp at det er litt over halvannen måned til !!! Nå skal vi kose oss med sesongavslutningen av LOST med hjemmemekka pizza før vi hopper i loppekassa for å starte en effektiv :lese: uke! NEMLIG!! :enig_anim: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 28. mai 2006 #224 Del Skrevet 28. mai 2006 Sesongavslutning med Lost??? *redd for å gå glipp av noe med lost* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #225 Del Skrevet 28. mai 2006 Sesongavslutning med Lost??? *redd for å gå glipp av noe med lost* ← Her i gården har vi ikke hatt tålmodighet til å følge den norske sendingen.. Akk sett ferdig nå! Men jeg skal ikke si noen ting! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 28. mai 2006 #226 Del Skrevet 28. mai 2006 Åh, gled deg masse til deres dag afrOdite, det er en dag du ALDRI vil glemme. Er bare i en slik lykkerus jeg, at jeg er så sentimental og tyr lett til blanke øyer!!!!! Håper du får en effektiv leseuke afrOdite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 29. mai 2006 #227 Del Skrevet 29. mai 2006 lykke til med lesing og lykke til med eksamen! Det går helt sikkert fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #228 Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Maibrud`06: Ååå! Jeg blir så rørt at jeg blir helt blank i øynene selv! Gleder meg til å høre om alt som skjedde! Gratulerer så mye! marsy: Takk, alle lykkeønskninger er hjertelig velkomne her! Ligger ikke så godt an etter å ha ligget syk hele semesteret, men jeg skal nok få det til på et vis! Må bare lære meg å holde meg unna her! Sprøtt, titter ut av vinduene, og på den ene siden er det strålende sol, og på den andre siden er det knallregn!! Sprøtt! I går da vi kjørte hjem fra foreldrene til kjæresten min, var det sol i vårt felt, og regn i motgående felt!! Men nå skal jeg legge med selv i en kopp med olje, for nå har jeg så dehydrert hud at jeg blir helt GAL!! Og SÅ, :lese: ! Og, ja! Og så ringe å mase på invitasjonene som ENDA IKKE ER KOMMET!! Begynner å få litt nerver ja, og hjelper ikke at jeg har eksamensnerver fra før av, for da blander alle nervene seg sammen og så blir jeg nervevrak!! Endret 29. mai 2006 av afr0dite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
070707 Skrevet 29. mai 2006 #229 Del Skrevet 29. mai 2006 Hei! Så fin dagbok du har! Og så utrolig romantisk frieri.. Så dere går på profesjon begge to ja, moro! Samme semester også? Kommet langt? Hvis dere var sammen fra før av er det kjempebra at dere begge kom inn da! Jeg går på 2.sem i Bergen. Men kommer fra oslo da! Flyttet etter kjæresten min:) Skal gifte meg neste sommer.. Jeg tok ex.phil og ex.fac i mexico og har kjempelyst på et semester i utlandet! Tror det blir neste høst, litt stress sem. før bryllupet.. Så i så fall blir det ganske som dere, 1 år etter! Hvor i sør-øst asia skal dere? Masse lykke til med planlegging!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
070707 Skrevet 29. mai 2006 #230 Del Skrevet 29. mai 2006 Synes kirken du skal gifte deg i er veldig fin forresten! Heldig at den var ledig:) Hvor skal dere ha festen? Har du vært på cook islands før forresten? Tror virkelig det er det perfekte stedet for bryllupsreise! Eneste ulempen er vel å komme seg dit.. Ha en fin dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 29. mai 2006 #231 Del Skrevet 29. mai 2006 Vi har heller ikke tålmodighet til å se "lost" på tv. Skal se de to siste episodene i kveld vi Er så spennende nå!!! Skjønner at du blir stressa av invitsjoner som ikke kommer, men det ordner seg nok skal du se Ha en fin mandagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #232 Del Skrevet 29. mai 2006 Mart`n: Å, nå fikk jeg fryktelig lyst til å fortelle hva som skjer! Neida, skal ikke ødelegge gleden! Du må sende meg en pm når du har sett ferdig!!!! Må jo ikke avsløre for de andre her heller! Vi ringte invitasjon-shappa i stad og de beklaget veldig! De hadde fått en DIGER bestilling fra noen som skulle gifte seg om TO UKER og måtte slippe alt de hadde i hendene! Men de lovte å ha alt i orden i morgen! Jippppiiiiii!!! Både for invitasjonene, og for at noen er mer treige enn oss!! :grine2: 070707: Så koselig at du har tatt turen innom! :rosasmil: Ja, er ikke det en nydelig kirke! Og, men det fant vi ut i etterkant, den er østvendt, og det synes vi er litt morsomt, siden vi traff hverandre i østen, da vi tok grunnfag i Vietnam! Festen skal vi ha på Leangkollen. Vet du hvor det er? Det er et passe stort, luftig lokale med diger veranda, svær eplehage og skog, samt utsikt over fjorden. Veldig fint! Og sinnsykt god mat!! Jepp, vi går samme semester og var sammen fra før av! Jeg skulle egentlig kommet inn et semester før, men pga en formell feil de ikke fikk fikset opp i før semesteret var i gang, måtte jeg begynne et semester senere... Veldig festlig! Men det er VELDIG fint å gå på samme semester! Det må jeg si! Selv om det blitt litt hett under taket her når vi begge er eksamens-stressa! Du mener sånn at du tar 4. semester ute? Ja, det blir jo nesten som her! Morsomt! Hmm.. men nå ser jeg at du går 2. sem, så da blir det 5. semester for dere! Vi går 3. nå, så blir 4. der nede! Vi skal til National University of Singapore, et universitet som går for å være blant de aller beste i hele asia! Og det er jo bra! En time til de fineste strendene i Malaysia for knappe 100,-, samt Indonesia et steinkast av gårde. For ikke å snakke om hele sør-øst asia! Elsker den delen av verden! Har på en måte lyst til å dra tilbake til Vietnam, siden det var der vi traff hverandre, men jeg har så ekstremt gode minner derfra, at jeg er litt redd for å ødelegge paradis-minnene ved å komme tilbake flere år senere! Får se hva det blir til! Har aldri vært på Cook Islands nei, har bare sett bilder derfra. Besteforeldrene mine, som begge er over 80, backpacker til Rarotonga hvert vinterhalvår! :-D Og det ser jo virkelig ut som paradis på jord! Selv om jeg holder en knapp på Cham Island!! Jepp, veien er lang, men går raskere om man flyr via L.A! Jeg har lekt litt med tanken i det siste på en av de mindre turistifiserte øyene på Hawaii også! HAR LYST TIL Å LÆRE Å SURFE!!! Vi får se! Det er jo et økonomisk spsm også dette her!! :blunke: Reise du noe rundt i mellom- eller sør-amerika da du var i de traktene? Jeg har så lyst til å dra dit! Spesielt til peru, for mamma vokste opp i en liten landsby i Andesfjellene! Blir ekstra spesielt da! :enig_anim: Har du dagbok noe sted du? Oj, dette ble et fryktelig langt innlegg! I dag har jeg vært fryktelig dårlig student, men har gått laaaaaaang tur, vært på yoga og tatt solarium, så da har jeg jo vært flink på en annen måte! Så starter jeg på ny frisk i morgen tidlig! Synes det er lettere når man starter fra morgenen av! Nå kommer snart min aller aller aller kjæreste hjem og jeg gleder meg kjempemasse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
070707 Skrevet 29. mai 2006 #233 Del Skrevet 29. mai 2006 Heisann! Vet hvor Leangkollen er ja, men ikke vært der før. Hørtes utrolig flott ut! Jeg og samboeren min skal til sør-øst asia i sommer faktisk. Vært der et par ganger før, flyr til bangkok, reiser ut til en øy i thailand og en i malaysia før vi flyr hjem fra singapore. Gleder meg masse, skikkelig glad i den delen av verden vi også! Vært i vietnam også, men kun i ho chi minh og nha trang, ikke reist så mye rundt. Det blir 5.sem til utlandet på meg ja! Jada, glad i å reise.. Reiste ikke så mye når jeg bodde i mexico, annet enn mexico.. Men grunnen til at jeg nettopp reiste dit var fordi jeg hadde reist rundt i sør og mellom-amerika 6mnd ett år tidligere. Da startet vi i mexico, reiste gjennom belize og guatemala, så fløy til brasil. Derfra tok vi landeveien ned til argentina og opp til bolivia og peru. Så venezuela, noen flotte karibiske øyer og hjem. Helt fantastisk! Anbefaler virkelig å reise dit.. Særlig når moren din vokste opp i peru! Og macchu picchu bør virkelig sees.. Vi har også vurdert cook islands på bryllupsreise, men er ikke helt sikre. Helst kunne jeg tenkt meg et spansktalende land i karibien, men passer dårlig med orkansesong.. Sånt slipper man jo mest sannsynlig i stillehavet! Laster forresten ned lost jeg også.. Synes sesong 2 tok seg opp de siste episodene! (uten å røpe noe mer.. Forresten; når du skriver en time unna de fineste strendene i malaysia - hvilke mener du da?? Lykke til med eksamenslesing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
070707 Skrevet 29. mai 2006 #234 Del Skrevet 29. mai 2006 Glemte forresten å skrive at jeg ikke har noen dagbok.. Har liksom ikke kommet så langt ennå! Har jo over et år på meg. Alt jeg har gjort er å bestille kirke, alt annet får vente til høsten etter eksamener og sommerferie:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 30. mai 2006 #235 Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg må bare spørre litt om Lost: Er siste episode spennende?? altså skikkelig forferdelig spennende? Og skjønner vi noe mer av hva som egentlig skjer på øya?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 30. mai 2006 #236 Del Skrevet 30. mai 2006 Hei! Lykke til med siste innspurt nå! Jeg hadde siste eksamen i dag, og det er såååå herlig å starte begynne på sommerferien!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #237 Del Skrevet 31. mai 2006 070707: Saigon (Ho Chi Mihn) og Nha Trang var kjempefint! Var dere i "klosteret" Tay Nihn og Cu Chi tunnelene? Jeg forelsket meg skikkelig i Saigon! Det var en storby, men den hadde beholdt landsbysjarmen, trivdes veldig godt der! Mye bedre enn i Hanoi! Første som skjedde der var at en fyr dro til taxisjåføren vår GJENNOM ruta så blodet fløy ut av nesa på han!! Jeg ble livredd og løp avgårde, så folk på gata måtte komme og betrygge med med kroppsspråk at det ikke var farlig. Stakars banka taxisjåføren kjørte oss videre hele veien, mens blodet rant fra nesa! I Nha Trang dro vi på motorsykkeltur til Monkey Island og ridde på elefant!! Det var KJEMPEGØY! Satt i nakken på den uten sal eller noen ting bort til de frekke apene som rakna hele posen vår!! :grine2: Etter det dro vi til et fossefall inne i jungelen og fulgte den videre innover! Sommerfugler OVERALT!!! Å, det var så fin tur! Dro og så masse rart! Fantastisk land! Jeg fikk ikke med meg Dalat eller Sapa, så det har jeg veldig lyst til hvis/når vi drar tilbake! Gleder meg veldig til å dra til sør-amerika ja! Veldig! Gikk dere tur langs amazonaselven? Høres ut som en utrolig reise!! Stillehavsøyene er ikke helt beskyttet for orkaner nei! Men det er et korallrev rundt Rarotonga som tar av for de verste bølgene og som holder haiene unna! Hurra!! Men det kan bli skikkelig værhardt der også! Så bør planlegge når man vil reise dit, ja! Åååå.... palmer! Varme!!!! Jeg vet ikke helt hva strendene i Malaysia heter, men det er de som ligger helt nederst på østsiden av "tuten"! Jeg har blitt fortalt at det er de fineste strendene, men vet jo seff ikke om det er sånn! Skal mye til for å overgå den 10 mil lange, deilige hvite sandstranden i Hoi An!!! Hvilken kirke har dere bestilt? marsy: Jeg kan jo ikke fortelle!!! Da ødelegger jeg jo gleden! Men jeg kan si at man får svar på noen spørsmål og stiller enda flere spørsmål! Hihi, var det oppklarende? BecomingBride: HELDIGGRIS!!!! Og gratulerer!!!! Jeg er ikke der helt enda, men snaaaaaart!!! *drømme seg vekk* I dag har invitasjonene ENDELIG kommet, så vi har satt de sammen med det ferdiglagde hjemmelagde papiret og inn i konvoluttene som vi har forseglet! Bilder kommer! Veldig fornøyd!! :enig_anim: Så da er det bare å få de avgårde! Postkontoret er stengt, og vi skal i bursdagsmiddag, men posten er jo gått for dagen uansett, så da blir det i morgen! Jeg gleder meg VELDIG til å gifte meg om dagen! VELDIG!! Kjæresten min skal ordne alle de formelle greiene (JAAAAAAA!!!!!) når søstern min kommer hjem fra det store utland til helgen! Og nå begynner jeg å glede meg til å skifte navn også, selv om vi skal bruke begge navnene, så det blir ikke SÅÅÅ annerledes! Men med invitasjonene ute (i morgen) og papirene i orden (i overimorgen) kan jeg endelig konsentrere meg om eksamen! Og etter eksamen er det sommer og da skal jeg først og fremst BADE! Og så er det mer bryllupsting! Bestemme endelige blomster og hår og MASSE mer! Men nå må jeg gå og spise middag på Big Horn! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 31. mai 2006 #238 Del Skrevet 31. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #239 Del Skrevet 31. mai 2006 Hei Lassie!! Nå var du akkurat for treig eller jeg akkurat for rask til å ta deg med i innlegget over! Gleder du deg til LOST i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 31. mai 2006 #240 Del Skrevet 31. mai 2006 Gjett om jeg gjør!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå