AnonymBruker Skrevet 19. april #21 Skrevet 19. april Jeg synes det er tilbud "hele tiden" jeg... Halv pris, halv pris på oppgradert lugar, reis for 499 pr person, osv. I påsken mener jeg vi kunne reist med familien på 4 i en lugar for ca 2000kr i utvendig lugar. (Og det var i skolens ferie.) Har forsøkt båten fra Gøteborg. Og lugarene var helt OK, men resten av båten var begredelige greier. Ikke var det så veldig mye billigere enn å ta båten fra Oslo heller, syntes jeg. (Også her, 4 personer i 1 lugar) Vi synes maten i buffetrestauranten er bra. Masse utvalg og god mat. Og ikke så dyrt når man tenker på hva alt annet av mat på båten koster. Vi har bestilt ganske tidlig, og havnet oftest på bord med havutsikt mens vi spiste. Helt OK tur, og oftest verd å få med seg showet. Anonymkode: 3982d...745 2
AnonymBruker Skrevet 19. april #22 Skrevet 19. april Foretrekker den som transport til og fra bilturer i Europa. Fin stat og slutt på turen og kommer oss ganske langt ned i Europa. Tur-retur blir litt for langdrygt for meg, men god mat, fint show, alltids noe å shoppe og hyggelige ansatte! Barna liker arkaden og badeland Anonymkode: 79c98...15a
AnonymBruker Skrevet 25. april #23 Skrevet 25. april Vi har bare reist én gang, og det var i skolens fellesferie og uten noen rabatter. Vi betalte 12 600 kr totalt for tur/retur. Det inkluderte to lugarer med havutsikt, frokost, lunsj og middag for to barn og to voksne, og parkering. Vi spiste på litt forskjellige restauranter, men favoritten var småretter og bobler på bord med havutsikt under utseilingen. Vi hadde en veldig fin tur og gjør det gjerne igjen. Vi har pleid å reise med DFDS til København hver sommer, med samme opplegg. Vi synes Kiel-ferjene var mye finere, men København er en finere destinasjon enn Kiel. Anonymkode: 4ea68...a65 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. april #25 Skrevet 25. april Margit777 skrev (4 timer siden): Er det spilleautomater fortsatt på båten? Nei, men du kan fortsatt få kjøpt rulletobakk Anonymkode: 3cb69...b5c 1
AnonymBruker Skrevet 25. april #26 Skrevet 25. april AnonymBruker skrev (På 13.4.2026 den 23.06): Før fikk man kasta billige billetter etter seg med båten,nå koster det over 2000 kr pr pers med kiel båten.Kunne tenkt meg en tur men er det verdt så mye? Anonymkode: b2741...15a Det er en vurderingssak. Det er jo billigere enn ei hotellhelg. Synes du ikke det er verd det, så er det bare å la være. Så lenge Color Line opplever at mange nok kjøper disse turene, vil nok ikke prisen gå ned. Som alle andre som driver forretning, enten det er mat, klær, kroppspleie eller treningssenter, så setter Color Line prisene så høyt de kan for å tjene mest mulig penger. Anonymkode: fd390...ceb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå