Gå til innhold

Anbefaler seksuell askese

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.4.2026 den 15.11):

Å gjenskape den tette hudkontakten, nærheten og den fysiske kjærligheten, uten å redusere den til kopulasjon. Mannen må, fremfor alt, lede an i dette, klare å slippe løs. Å klare å slappe fullstendig av, og faktiske sovne, mens det mest forsvarsløse og intime mannen har - de ytre kjønnsdelene - lenge vaskes og kjærtegnes av partnerens fingre, munn og tunge, eller hennes kjønnslepper, er den første seier over den seksuelle livskommersialiseringen.

Jeg kan til en hvis grad forstå det med å finne tilbake/ gjenskape den tette hudkontakten og intimiteten til hverandre. Utrolig viktig og ikke minst sunt for helsen og forholdet. Jeg mener allikevel det er mulig å kombinere både utløsende sex og i tillegg øve på - og ikke minst berøre hverandre sensuelt uten å ende opp med orgasme. Vi har hatt utløsende sex (begge parter) i over 35 år, og føler på ingen måte et energitap, tvert i mot øker det vår energi og får oss lettere til å takle tunge dager. MEN, vi må også stadig finne tilbake til den fintfølende hudkontakten, det å bli berørt (tusket som vi kaller det) både her å der. Ingenting er som å sovne til tusk av juvelene - nydelig!😋 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.4.2026 den 15.11):

Seksualiseringen i samfunnet er så omseggripende. Sex er overalt. Derfor er det viktig å ta tilbake det intime rommet mellom mann og kvinne, re-etablere samlivet bortenfor det presset og stresset vi påtvinges. Å gjenskape den tette hudkontakten, nærheten og den fysiske kjærligheten, uten å redusere den til kopulasjon. Mannen må, fremfor alt, lede an i dette, klare å slippe løs. Å klare å slappe fullstendig av, og faktiske sovne, mens det mest forsvarsløse og intime mannen har - de ytre kjønnsdelene - lenge vaskes og kjærtegnes av partnerens fingre, munn og tunge, eller hennes kjønnslepper, er den første seier over den seksuelle livskommersialiseringen. Coachen må lytte, vite hvor grensen går, mellom den erotiske hvile og den fase som kan føre til den uønskede energitappende orgasmen. De dype kyss han våkner opp til gjør at døgnets ring blir sluttet. Det er en fantastisk følelsesdans. En langfase som dette, utløser en seksuell ketose. Summen er livsforlengelse.

Anonymkode: d120c...510

Overgrep kalles det, når du skjuler ting underveis I denne "fantastiske reisen". 

Voldelig mot partner er man når man lyver om realiteten. 

En flott reise kan det bare bli når begge er informerte og enige. 

Troll

Anonymkode: 52eb4...31e

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.4.2026 den 6.22):

Jeg har også utfordringer, siden jeg får orgasmer svært lett og må lære meg til å skjule dem for å ikke skape ubalanse i relasjonen jeg bygger for oss

Slik jeg forstår det, «sliter» du også med å ikke tenke sex (og holde orgasmen tilbake), da du heller ønsker å la energien bli i deg, slik du ønsker for mannen?

Mens du kjærler med ham - får han også berøre deg, «koppe» redet eller bryst, la en finger så vidt berøre inni deg, eller andre deler av koppen? Eller må han ligge «musestille» å bare motta?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...