Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Harmony123 skrev (6 minutter siden):

24737

Det var litt lite stigning ja. Uff, når skal du inn igjen? 

Anonymkode: a8ff7...f82

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Harmony123 skrev (6 minutter siden):

24737

Hvor mange dager i mellom? Du skulle vært rundt 8 uker? Da bør hcg dobble seg i 72 timer ca, så en økning på 2376 er dessverre ikke et godt tegn ❤️

Anonymkode: 92bc8...91b

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det var litt lite stigning ja. Uff, når skal du inn igjen? 

Fastlegen mente det var nok stigning og at det ikke nødvendigvis var tegn på MA. Skal på ny ultralyd om 1 uke.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvor mange dager i mellom? Du skulle vært rundt 8 uker? Da bør hcg dobble seg i 72 timer ca, så en økning på 2376 er dessverre ikke et godt tegn ❤️

48 timer mellom første og andre måling. Skal være rundt 8 uker ja

AnonymBruker
Skrevet
Harmony123 skrev (2 minutter siden):

Fastlegen mente det var nok stigning og at det ikke nødvendigvis var tegn på MA. Skal på ny ultralyd om 1 uke.

Håper du klarer å holde deg litt opptatt så tiden går fort! Det er jo følelsesmessig heftig å stå i.

• Liker 1
Skrevet

Det bruker lengre tid på fordobling der TS er enn det gjør i starten. Kan ikke konkludere noe ut fra den økningen som er observert her 😊

AnonymBruker
Skrevet
Sniff76 skrev (3 minutter siden):

Det bruker lengre tid på fordobling der TS er enn det gjør i starten. Kan ikke konkludere noe ut fra den økningen som er observert her 😊

Dobling ja, men økningen der er veldig lav, 10% er lite. 

AnonymBruker
Skrevet
Sniff76 skrev (15 minutter siden):

Ser i følge furst at det skal dobles hvert 4 døgn der hvor TS er nå. Så stigningen er dessverre liten. https://www.furst.no/analyse-og-klinikk/kliniske-problemstillinger/svangerskapets-innflytelse-pa-laboratorieverdier/

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Håper du klarer å holde deg litt opptatt så tiden går fort! Det er jo følelsesmessig heftig å stå i.

Får ikke gjort så veldig mye, føler meg ganske tom egentlig. 

• Hjerte 3
Skrevet

Oppdatering fra TS her:

Bekreftet blighted ovum i dag og startet behandling i dag. Nå er det snart 2 uker siden første ultralyd og jeg er kjempesliten av all denne usikkerheten, så på en måte godt å bare få det overstått, selvom dette er veldig tungt ❤️‍🩹

• Hjerte 18
Skrevet
Harmony123 skrev (35 minutter siden):

Oppdatering fra TS her:

Bekreftet blighted ovum i dag og startet behandling i dag. Nå er det snart 2 uker siden første ultralyd og jeg er kjempesliten av all denne usikkerheten, så på en måte godt å bare få det overstått, selvom dette er veldig tungt ❤️‍🩹

Tenker på deg TS. Dette er tungt å gå igjennom. Takk for oppdatering. 

• Hjerte 1
Skrevet
Eris skrev (1 time siden):

Tenker på deg TS. Dette er tungt å gå igjennom. Takk for oppdatering. 

Tusen takk ❤️‍🩹spent på morgendagen

Skrevet
Harmony123 skrev (På 22.4.2026 den 12.43):

Oppdatering fra TS her:

Veldig leit å høre. ❤️

AnonymBruker
Skrevet
Harmony123 skrev (På 22.4.2026 den 12.43):

Oppdatering fra TS her:

Jeg opplevde det samme - blighted ovum i uke 8 og måtte ha medisinsk abort. Men jeg ble gravid på nytt tre måneder etter aborten, og det gikk bra. De sier at man er ekstra fruktbar etterpå, så håper du får det du ønsker deg ❤️

Anonymkode: a119e...cfc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...