AnonymBruker Skrevet 16. april #81 Skrevet 16. april Harmony123 skrev (6 minutter siden): 24737 Det var litt lite stigning ja. Uff, når skal du inn igjen? Anonymkode: a8ff7...f82
AnonymBruker Skrevet 16. april #82 Skrevet 16. april Harmony123 skrev (6 minutter siden): 24737 Hvor mange dager i mellom? Du skulle vært rundt 8 uker? Da bør hcg dobble seg i 72 timer ca, så en økning på 2376 er dessverre ikke et godt tegn ❤️ Anonymkode: 92bc8...91b
Harmony123 Skrevet 16. april Forfatter #83 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det var litt lite stigning ja. Uff, når skal du inn igjen? Anonymkode: a8ff7...f82 Fastlegen mente det var nok stigning og at det ikke nødvendigvis var tegn på MA. Skal på ny ultralyd om 1 uke.
Harmony123 Skrevet 16. april Forfatter #84 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor mange dager i mellom? Du skulle vært rundt 8 uker? Da bør hcg dobble seg i 72 timer ca, så en økning på 2376 er dessverre ikke et godt tegn ❤️ Anonymkode: 92bc8...91b 48 timer mellom første og andre måling. Skal være rundt 8 uker ja
AnonymBruker Skrevet 16. april #85 Skrevet 16. april Harmony123 skrev (2 minutter siden): Fastlegen mente det var nok stigning og at det ikke nødvendigvis var tegn på MA. Skal på ny ultralyd om 1 uke. Håper du klarer å holde deg litt opptatt så tiden går fort! Det er jo følelsesmessig heftig å stå i. Anonymkode: a8ff7...f82 1
Sniff76 Skrevet 16. april #86 Skrevet 16. april Det bruker lengre tid på fordobling der TS er enn det gjør i starten. Kan ikke konkludere noe ut fra den økningen som er observert her 😊
AnonymBruker Skrevet 16. april #87 Skrevet 16. april Sniff76 skrev (3 minutter siden): Det bruker lengre tid på fordobling der TS er enn det gjør i starten. Kan ikke konkludere noe ut fra den økningen som er observert her 😊 Dobling ja, men økningen der er veldig lav, 10% er lite. Anonymkode: a8ff7...f82
AnonymBruker Skrevet 16. april #88 Skrevet 16. april Sniff76 skrev (15 minutter siden): Det bruker lengre tid på fordobling der TS er enn det gjør i starten. Kan ikke konkludere noe ut fra den økningen som er observert her 😊 Ser i følge furst at det skal dobles hvert 4 døgn der hvor TS er nå. Så stigningen er dessverre liten. https://www.furst.no/analyse-og-klinikk/kliniske-problemstillinger/svangerskapets-innflytelse-pa-laboratorieverdier/ Anonymkode: 92bc8...91b
Harmony123 Skrevet 16. april Forfatter #89 Skrevet 16. april AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Håper du klarer å holde deg litt opptatt så tiden går fort! Det er jo følelsesmessig heftig å stå i. Anonymkode: a8ff7...f82 Får ikke gjort så veldig mye, føler meg ganske tom egentlig. 3
Harmony123 Skrevet 22. april Forfatter #90 Skrevet 22. april Oppdatering fra TS her: Bekreftet blighted ovum i dag og startet behandling i dag. Nå er det snart 2 uker siden første ultralyd og jeg er kjempesliten av all denne usikkerheten, så på en måte godt å bare få det overstått, selvom dette er veldig tungt ❤️🩹 18
Eris Skrevet 22. april #91 Skrevet 22. april Harmony123 skrev (35 minutter siden): Oppdatering fra TS her: Bekreftet blighted ovum i dag og startet behandling i dag. Nå er det snart 2 uker siden første ultralyd og jeg er kjempesliten av all denne usikkerheten, så på en måte godt å bare få det overstått, selvom dette er veldig tungt ❤️🩹 Tenker på deg TS. Dette er tungt å gå igjennom. Takk for oppdatering. 1
Harmony123 Skrevet 22. april Forfatter #92 Skrevet 22. april Eris skrev (1 time siden): Tenker på deg TS. Dette er tungt å gå igjennom. Takk for oppdatering. Tusen takk ❤️🩹spent på morgendagen
Melus Skrevet 27. april #93 Skrevet 27. april Harmony123 skrev (På 22.4.2026 den 12.43): Oppdatering fra TS her: Bekreftet blighted ovum i dag og startet behandling i dag. Nå er det snart 2 uker siden første ultralyd og jeg er kjempesliten av all denne usikkerheten, så på en måte godt å bare få det overstått, selvom dette er veldig tungt ❤️🩹 Veldig leit å høre. ❤️
AnonymBruker Skrevet 28. april #94 Skrevet 28. april Harmony123 skrev (På 22.4.2026 den 12.43): Oppdatering fra TS her: Bekreftet blighted ovum i dag og startet behandling i dag. Nå er det snart 2 uker siden første ultralyd og jeg er kjempesliten av all denne usikkerheten, så på en måte godt å bare få det overstått, selvom dette er veldig tungt ❤️🩹 Jeg opplevde det samme - blighted ovum i uke 8 og måtte ha medisinsk abort. Men jeg ble gravid på nytt tre måneder etter aborten, og det gikk bra. De sier at man er ekstra fruktbar etterpå, så håper du får det du ønsker deg ❤️ Anonymkode: a119e...cfc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå