Harmony123 Skrevet 12. april Forfatter #21 Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Her så så de og tom. Kom tilbake 9 dager etter og da så de bankene hjerte. Hos meg sa de ting hadde gått i dvale eller noe i den duren. Her ble termin flyttet 4 ganger Anonymkode: 2b449...e06 Jeg har ikke hørt om at ting kan gå i dvale, men leste det i går. Veldig spesielt, men skjønner jo at det er mye som kan skje med kroppene våre. Men flytting av termin 4 ganger høres slitsomt ut. Jeg må bare vente og se. Ingen blødning, bare litt mensenmurringer
Harmony123 Skrevet 12. april Forfatter #23 Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så de noe som helst? Anonymkode: a8ff7...f82 Han romsterte mye med den proben og trykket på magen samtidig som den var inni. Han sa vel egentlig at det så tomt ut, men at han ville ikke konkludere. Jeg synes selv at den fostersekken så mer grumsete ut enn det jeg har vært vant til før, da har den vært markert og mørkere. Kan være fordi det ikke er noe eller at apparatet var litt dårligere.
AnonymBruker Skrevet 12. april #24 Skrevet 12. april Harmony123 skrev (1 time siden): Han romsterte mye med den proben og trykket på magen samtidig som den var inni. Han sa vel egentlig at det så tomt ut, men at han ville ikke konkludere. Jeg synes selv at den fostersekken så mer grumsete ut enn det jeg har vært vant til før, da har den vært markert og mørkere. Kan være fordi det ikke er noe eller at apparatet var litt dårligere. Hmm, du er jo allerede forberedt på det verste. Man ser jo plommesekk i uke 5 og fosterannlegg i uke 6, hjerteslag og tydelig foster i uke 7. Hvis maskinen er veldig dårlig kan det jo være hvis du er et par uker bak. Slitsomt med sånn usikkerhet, det er helt klart. Anonymkode: a8ff7...f82
Harmony123 Skrevet 12. april Forfatter #25 Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hmm, du er jo allerede forberedt på det verste. Man ser jo plommesekk i uke 5 og fosterannlegg i uke 6, hjerteslag og tydelig foster i uke 7. Hvis maskinen er veldig dårlig kan det jo være hvis du er et par uker bak. Slitsomt med sånn usikkerhet, det er helt klart. Anonymkode: a8ff7...f82 Ja, forbereder meg på det. Synes det er rart at en anerkjent klinikk skal ha såpass dårlig utstyr at de ikke kan se skikkelig, så det stemmer nok ikke, men jeg har ikke vært med på så blurry bilder på noen av ultralydene i forrige svangerskap. Det er slitsomt ja, ble litt tungt i dag 💔
HMK Skrevet 12. april #27 Skrevet 12. april Jeg har faktisk opplevd at en privatpraktiserende gynekolog, med obstetrikk som spesialisering, ikke så et foster hos meg i uke 12!!! Han mente jeg hadde en MA og at fosteranlegget hadde blitt absorbert tidlig. Jeg dro på legevakt samme dag og så et sprellende 12-ukers foster. 1
Harmony123 Skrevet 12. april Forfatter #28 Skrevet 12. april HMK skrev (9 minutter siden): Innvendig Eller utvendig ultralyd? Innvendig ultralyd. Han tok av lyset også, for å prøve å se bedre.
Harmony123 Skrevet 12. april Forfatter #29 Skrevet 12. april HMK skrev (7 minutter siden): Jeg har faktisk opplevd at en privatpraktiserende gynekolog, med obstetrikk som spesialisering, ikke så et foster hos meg i uke 12!!! Han mente jeg hadde en MA og at fosteranlegget hadde blitt absorbert tidlig. Jeg dro på legevakt samme dag og så et sprellende 12-ukers foster. Nei! Du tuller? Det er jo veldig spesielt. Vi betaler i dyre dommer for disse private timene og da er det jo greit å få god oppfølging 🥵
HMK Skrevet 12. april #30 Skrevet 12. april Harmony123 skrev (1 minutt siden): Innvendig ultralyd. Han tok av lyset også, for å prøve å se bedre. Så lenge du ikke blør er det håp. Ta en ny ultralyd om en uke. ❤️
HMK Skrevet 12. april #31 Skrevet 12. april Harmony123 skrev (Akkurat nå): Nei! Du tuller? Det er jo veldig spesielt. Vi betaler i dyre dommer for disse private timene og da er det jo greit å få god oppfølging 🥵 Ja, det var helt sprøtt. Dette var en privat gynekolog. Og innvendig ultralyd. I ettertid har jeg tenkt at det må ha vært noe feil på utstyret han brukte. For legen på legevakten så jo fosteret med én gang.
Harmony123 Skrevet 12. april Forfatter #32 Skrevet 12. april HMK skrev (2 minutter siden): Så lenge du ikke blør er det håp. Ta en ny ultralyd om en uke. ❤️ Jeg har fått ny time nå til uken ❤️
Harmony123 Skrevet 12. april Forfatter #33 Skrevet 12. april HMK skrev (1 minutt siden): Ja, det var helt sprøtt. Dette var en privat gynekolog. Og innvendig ultralyd. I ettertid har jeg tenkt at det må ha vært noe feil på utstyret han brukte. For legen på legevakten så jo fosteret med én gang. Helt merkelig og unødvendig stress for deg som vordende mamma 🥺Godt du fikk hjelp på legevakten ❤️
Harmony123 Skrevet 12. april Forfatter #34 Skrevet 12. april Harmony123 skrev (1 minutt siden): Jeg har fått ny time nå til uken ❤️ HMK skrev (4 minutter siden): Så lenge du ikke blør er det håp. Ta en ny ultralyd om en uke. ❤️ Jeg har ikke hatt noen blødninger, eneste er at jeg har hatt litt mensenmurringer i går og i dag. Går å sjekker etter blødning hele dagen 😬
AnonymBruker Skrevet 12. april #35 Skrevet 12. april De vil alltid sjekke. Jeg har hatt både MA og BO spontanaborter og de sjekker alltid. Det er nok fordi det kan være feil. Feil som kan bety at det kan gå bra. Min erfaring er at det ikke har gått bra når det har sett tomt ut. Men de hadde ikke latt alle som oss gått rundt med angst i magen i en eller to uker hvis det ikke var noe håp. Sender deg en 🤗 Anonymkode: 519e3...b63
AnonymBruker Skrevet 12. april #36 Skrevet 12. april Harmony123 skrev (26 minutter siden): Ja, forbereder meg på det. Synes det er rart at en anerkjent klinikk skal ha såpass dårlig utstyr at de ikke kan se skikkelig, så det stemmer nok ikke, men jeg har ikke vært med på så blurry bilder på noen av ultralydene i forrige svangerskap. Det er slitsomt ja, ble litt tungt i dag 💔 Jeg syns det er litt rart at han ikke ba om en annen lege komme inn for å undersøke? Da jeg hadde en MA, påvist i uke 8, så måtte det to leger til for å konstatere det, og jeg tenker at hvis han er usikker burde han vel bedt om bistand? Mange klemmer til deg ❤️❤️ Anonymkode: 61792...784
Harmony123 Skrevet 12. april Forfatter #37 Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De vil alltid sjekke. Jeg har hatt både MA og BO spontanaborter og de sjekker alltid. Det er nok fordi det kan være feil. Feil som kan bety at det kan gå bra. Min erfaring er at det ikke har gått bra når det har sett tomt ut. Men de hadde ikke latt alle som oss gått rundt med angst i magen i en eller to uker hvis det ikke var noe håp. Sender deg en 🤗 Anonymkode: 519e3...b63 Ja, jeg hadde uansett måttet sjekke om ikke han hadde villet det. Jeg tror også at om det ender i en medisinsk abort, så vil lege/jordmor på sykehuset også ta en siste sjekk før man får tabletter.Jeg har ikke superhøye forventninger, men prøver å holde roen ❤️takk for 🤗
Harmony123 Skrevet 12. april Forfatter #38 Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg syns det er litt rart at han ikke ba om en annen lege komme inn for å undersøke? Da jeg hadde en MA, påvist i uke 8, så måtte det to leger til for å konstatere det, og jeg tenker at hvis han er usikker burde han vel bedt om bistand? Mange klemmer til deg ❤️❤️ Anonymkode: 61792...784 Jeg vet ikke helt praksis på klinikken og om de har flere leger på jobb samtidig oog tanken har streifet meg at de vil ha penger og derfor kaller de inn til en ekstra time istedenfor å få en dobbeltsjekk der og da 😳 Takk ❤️🩹
AnonymBruker Skrevet 12. april #39 Skrevet 12. april Harmony123 skrev (30 minutter siden): Jeg vet ikke helt praksis på klinikken og om de har flere leger på jobb samtidig oog tanken har streifet meg at de vil ha penger og derfor kaller de inn til en ekstra time istedenfor å få en dobbeltsjekk der og da 😳 Takk ❤️🩹 Må du betale for en ny time da? Du skulle jo bli henvist til sykehuset. Jeg var privat i uke 6 og da fant ikke den private legen noe og henviste meg til sykehuset. Anonymkode: 14d9b...1d2
Harmony123 Skrevet 12. april Forfatter #40 Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Må du betale for en ny time da? Du skulle jo bli henvist til sykehuset. Jeg var privat i uke 6 og da fant ikke den private legen noe og henviste meg til sykehuset. Anonymkode: 14d9b...1d2 Han ville ha meg inn på klinikken igjen, og da vil jeg tro at jeg må betale igjen. Om det var tomt fremdeles da, så ville han henvise meg til sykehuset for han kunne ikke skrive ut resepten på tabletter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå