AnonymBruker Skrevet 17. april #41 Skrevet 17. april Nikoletta skrev (På 16.4.2026 den 11.16): Synes også det er underlig.. at det er de som ikke har satt sine ben på et naturist sted, være seg strand, svømmehall, campingplass osv, som bare VET hvordan vi som er der tenker og at det vi tenker er seksuelt .. Noe som jo er helt feil 🙈 Har vel aldri følt meg mindre seksualisert enn i enhver setting sammen med andre naturister. Der bruker vi felles garderobe i svømmehallen, vi skravler om vær og vind mens absolutt ingen reagerer på at ingen har på noe for å dekke til noe som helst 😊 Jeg synes ikke noe om at folk drar rumpehullet og smegmaorganet sitt direkte på overflater osv. Det også mange som hevder de blir rene med kun vann, og da vet du rensligheten er fraværende. Noe tøy imellom hjelper mye. Anonymkode: 677a9...fd5 2
AnonymBruker Skrevet 17. april #42 Skrevet 17. april Snok1 skrev (43 minutter siden): Kroppen min er fantastisk til sex, men den har også en rekke andre anvendelsesområder. Men for at kroppen din skal få til disse tingene bør den være naken? Anonymkode: 677a9...fd5
Snok1 Skrevet 17. april #43 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men for at kroppen din skal få til disse tingene bør den være naken? Anonymkode: 677a9...fd5 Det er mer som en bonus når det passer seg. Nå, for eksempel, sitter jeg påkledd på kontoret.
Langline Skrevet 17. april #44 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg synes ikke noe om at folk drar rumpehullet og smegmaorganet sitt direkte på overflater osv. Det også mange som hevder de blir rene med kun vann, og da vet du rensligheten er fraværende. Noe tøy imellom hjelper mye. Anonymkode: 677a9...fd5 Smegmaorganet! Kjært barn har mange navn😂 2
Elaine Marley Skrevet 17. april #45 Skrevet 17. april Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.
Nikoletta Skrevet 18. april #46 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg synes ikke noe om at folk drar rumpehullet og smegmaorganet sitt direkte på overflater osv. Det også mange som hevder de blir rene med kun vann, og da vet du rensligheten er fraværende. Noe tøy imellom hjelper mye. Anonymkode: 677a9...fd5 Hvor skrev jeg at mitt rompehull og smegmaorgan( for øvrig et nytt ord for meg 😂👍🏻) blir dratt direkte på noen overflater?? Har heller ikke nevnt et ord om fravær av såpe? Så poenget mitt står.. det er de som ikke har deltatt på noe naturist basert som lager egne tolkninger av hva det er.. noen tror det handler om sex og noen er da opptatt av hva som berører overflater og renslighet. Ingen av disse har uansett rot i realiteten 😊
AnonymBruker Skrevet 18. april #47 Skrevet 18. april Nikoletta skrev (4 minutter siden): Hvor skrev jeg at mitt rompehull og smegmaorgan( for øvrig et nytt ord for meg 😂👍🏻) blir dratt direkte på noen overflater?? Har heller ikke nevnt et ord om fravær av såpe? Så poenget mitt står.. det er de som ikke har deltatt på noe naturist basert som lager egne tolkninger av hva det er.. noen tror det handler om sex og noen er da opptatt av hva som berører overflater og renslighet. Ingen av disse har uansett rot i realiteten 😊 Brukte ordet smegmaorgan for å tydliggjøre at min negativitet til konseptet ikke hadde noe med seksualitet å gjøre, men hygiene😅 Jeg tenker jo på det å sitte i møbler osv. Selvsagt ikke like aktuelt ved et fjellvann da. Og din hygiene kan jeg ingenting om, har bare inntrykk av at mange her på KG mener vann er godt nok😊 Anonymkode: 677a9...fd5
Nikoletta Skrevet 18. april #48 Skrevet 18. april (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Brukte ordet smegmaorgan for å tydliggjøre at min negativitet til konseptet ikke hadde noe med seksualitet å gjøre, men hygiene😅 Jeg tenker jo på det å sitte i møbler osv. Selvsagt ikke like aktuelt ved et fjellvann da. Og din hygiene kan jeg ingenting om, har bare inntrykk av at mange her på KG mener vann er godt nok😊 Anonymkode: 677a9...fd5 Men du valgte å sitere mitt innlegg med dette tross alt ? 😊 Har aldri i mine mange år på naturist steder som svømmehall, camping osv sett noen som ikke bruker et håndkle eller lignende å sitte på. Men du må for all del bare tro hva du vil 😊 Endret 18. april av Nikoletta
AnonymBruker Skrevet 18. april #49 Skrevet 18. april Nikoletta skrev (5 timer siden): Men du valgte å sitere mitt innlegg med dette tross alt ? 😊 Har aldri i mine mange år på naturist steder som svømmehall, camping osv sett noen som ikke bruker et håndkle eller lignende å sitte på. Men du må for all del bare tro hva du vil 😊 Fordi du skrev at det ikke var noe seksuelt over det, og jeg ville gi min input at det ikke er seksualiteten deres som er "problemet" mitt med nakenfolk. Anonymkode: 677a9...fd5 1
AnonymBruker Skrevet 19. april #50 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (På 17.4.2026 den 12.00): Seksualitet, eller å knytte seksualitet til nakenhet er da helt naturlig. Det er nok du som har et forvrengt syn i forhold til normalen her. Anonymkode: 55c94...b8f Jeg tror at vår kulturs tette kobling av nakenhet til sex er blitt normalen fordi vi nesten aldri ser eller erfarer nakenhet som IKKE handler om sex. Det er uhyre sjelden at vi på film, TV, i blader, reklame og på sosiale medier ser en naken kropp uten at det er satt i en seksuell eller sensuell ramme og vi blir selvsagt påvirket av det. Men er det som vi oppfatter som "normalt", automatisk det eneste rette, eller kan det tenkes at det noen ganger er OK, eller kanskje til og med en fin ting, å flytte grensene for hva som er normalt, litte grann? AnonymBruker skrev (På 17.4.2026 den 14.34): Jeg synes ikke noe om at folk drar rumpehullet og smegmaorganet sitt direkte på overflater osv. Det også mange som hevder de blir rene med kun vann, og da vet du rensligheten er fraværende. Noe tøy imellom hjelper mye. Anonymkode: 677a9...fd5 "Noe tøy imellom hjelper mye." Og det er nettopp derfor at naturister alltid bærer med seg et håndkle som de plasserer der de skal sitte eller ligge. Det er naturistvettregel nummer 1 at man aldri plasserer sin nakne rumpe direkte på en stol, men alltid dekker stolen med håndkleet sitt først. Anonymkode: 635dd...bc7 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå