Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Strigiformes skrev (18 timer siden):

Jeg har veldig lyst til det, men ikke alene.

Er vel kanskje likt for mange det tenker eg😉

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Soft mann skrev (12 minutter siden):

Er vel kanskje likt for mange det tenker eg😉

Det er aldri lurt å bade alene...

• Liker 1
Skrevet
erok skrev (På 10.4.2026 den 14.45):

Nå går det mot sommer er det flere som helst bader naken om sommeren

Å ja, elsker det. er en del på østerøya i Sandefjord og karlsvika utenfor tønsberg.

Slippe våte klær også

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Bader ikke engang med badetøy på. Helst t-skjorte og shorts.

Anonymkode: 97edb...af4

• Liker 2
Skrevet

Deilig å bade naken i et bortgjemt tjern eller kulp, etter en varm og hard fjelltur😅

• Liker 1
Skrevet

Ja, hvis jeg er alene eller med enkelte som gjør det samme eller veit at det kan skje 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.4.2026 den 14.48):

Nei, å hold dere borte fra oss som ikke vil se rompa deres , når vi er ute med ungene å bader.

Anonymkode: f51bb...6a0

Hva skjer om en likevel ser denne rompa?

Anonymkode: 9703d...c47

AnonymBruker
Skrevet
Nikoletta skrev (På 10.4.2026 den 15.07):

Bader alltid naken der det er mulig, samme når jeg soler meg. 

Og nei... jeg gjør ikke dette på "vanlig" badestrand, så dere som mener alt av kropp er seksualisert og en uting kan bare slappe helt av.

For meg er kropp helt naturlig, vi har alle en kropp og jeg liker ikke følelsen av vått badetøy eller svett bikini når jeg soler meg. ;Men igjen, har på badetøy der det er vanlig å ha på badetøy. Sole meg og bade naken har ikke noe med seksualitet å gjøre 🙂

Så slik sett så ligger denne tråden nok i feil kategori ja 🙂

Helt enig. 

Jeg går på nudiststrand, og vi har alle et naturlig forhold til kropp her i huset. 

Glad for ungene ikke har et seksualisert eller unaturlig forhold til kropp. 

Så heeelt feil underforum ts

Anonymkode: 3b257...b0a

• Liker 3
Skrevet
Nikoletta skrev (På 10.4.2026 den 15.07):

Bader alltid naken der det er mulig, samme når jeg soler meg. 

Og nei... jeg gjør ikke dette på "vanlig" badestrand, så dere som mener alt av kropp er seksualisert og en uting kan bare slappe helt av.

For meg er kropp helt naturlig, vi har alle en kropp og jeg liker ikke følelsen av vått badetøy eller svett bikini når jeg soler meg. ;Men igjen, har på badetøy der det er vanlig å ha på badetøy. Sole meg og bade naken har ikke noe med seksualitet å gjøre 🙂

Så slik sett så ligger denne tråden nok i feil kategori ja 🙂

Paradokset er at de som er 'livredde' for å se bar hud er faktisk de som seksualiserer. 

Så til dere som er imot nakenhet. Bare gi dere. Jeg trenger ikke deres skam! 

Har virkelig ikke behov for å vise meg fram for alle. Jeg vil være naken i ro og fred. 

Er det ikke ro og fred rundt meg, så er jeg heller ikke naken😉

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
Strigiformes skrev (27 minutter siden):

Paradokset er at de som er 'livredde' for å se bar hud er faktisk de som seksualiserer. 

Har virkelig ikke behov for å vise meg fram for alle. Jeg vil være naken i ro og fred. 

Synes også det er underlig.. at det er de som ikke har satt sine ben på et naturist sted, være seg strand, svømmehall, campingplass osv, som bare VET hvordan vi som er der tenker og at det vi tenker er seksuelt .. Noe som jo er helt feil 🙈 Har vel aldri følt meg mindre seksualisert enn i enhver setting sammen med andre naturister. Der bruker vi felles garderobe i svømmehallen, vi skravler om vær og vind mens absolutt ingen reagerer på at ingen har på noe for å dekke til noe som helst 😊

Endret av Nikoletta
  • Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

jeg bader så å si alltid naken. med eller uten familien. men ja på litt bortgjemte steder. til de som sier dette innlegget er lagt ut feil sted. hvor ville dere lagt det? 

Anonymkode: 3de35...ee1

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Erfaringsmessig er det stort sett halvgamle, halvperverse menn, som legger ut om nakenbading på et sexforum. Det har lite med naturisme å gjøre.

Anonymkode: 0188d...717

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Strigiformes skrev (5 timer siden):

Har ikke noe imot å se andre, kropp er kropp. Er kun min egen jeg ikke vil at andre skal se😅

Anonymkode: 97edb...af4

Skrevet

Ja. Jeg pleier å dra på den lokale stranda på kvelden alene

• Liker 1
Skrevet

Hater badetøy, bader naken så ofte jeg kan. 

• Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
lillesnillelilla skrev (På 10.4.2026 den 14.53):

Hva så? Og hvorfor føler du at du må informere om det på seksualitetsforumet? 

Naturister pleier ikke å bade på vanlige strender.... 

Jo, det skjer faktisk. Vi eier ei strand ved et vann, bruker å være masse barnefamilier der. Og en mann som bader naken, svømmende på rygg med snoppen i været.

Anonymkode: 17c66...a97

Skrevet

Jeg liker å bade naken. Men det betyr ikke at jeg behøver å vise meg naken for ukjente. Stripper gjerne diskret og glir ubemerket ned i vannet. Synes det er befriende å svømme uten badetøy.

Har også besøkt nakenstrand, men det ble litt mye fremmed kropp. Særlig misliker jeg når mannfolk opppfører seg så det kan oppfattes som ren blotting og unødvendig kroppsfokus.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.4.2026 den 10.43):

Helt enig. 

Jeg går på nudiststrand, og vi har alle et naturlig forhold til kropp her i huset. 

Glad for ungene ikke har et seksualisert eller unaturlig forhold til kropp. 

Så heeelt feil underforum ts

Anonymkode: 3b257...b0a

Seksualitet, eller å knytte seksualitet til nakenhet er da helt naturlig. Det er nok du som har et forvrengt syn i forhold til normalen her.

Anonymkode: 55c94...b8f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Seksualitet, eller å knytte seksualitet til nakenhet er da helt naturlig. Det er nok du som har et forvrengt syn i forhold til normalen her.

Anonymkode: 55c94...b8f

Kroppen min er fantastisk til sex, men den har også en rekke andre anvendelsesområder.

Skrevet

Bader naken så ofte jeg kan.  Er bare herlig.  Men der det passer seg så klart.  Utrolig hvor mange fine steder vi har langs våre lange kyst og innsjøer

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...