Iia Skrevet 12. april #41 Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (På 11.4.2026 den 6.40): https://www.zalando.no/guess-one-shoulder-bellina-ballkjole-aqua-breeze-gu121c1tw-m11.html Kunn denne vært noe? Anonymkode: 23b88...cb9 Fin!
Sandie Skrevet 12. april #42 Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (På 10.4.2026 den 10.44): Hei! Jeg trenger en kjole til sommerbryllup men jeg blir GAL av at alt er pastell. Jeg ser ut som en utvaska og døende mops om jeg bruker duse farger men det finnes jo ikke en eneste pen sommerkjole å oppdrive i farger som kler meg (kalde og sterke). Jeg ønsker meg så sårt en gul kjole, men tar også grønn eller rosa. Det jeg har funnet er bare polyesterhelvete og jeg orker ikke cosplaye som en innkapsla svettgris i 25 plussgrader. Hjelp! Anonymkode: 6e84d...d68 Jeg elsker kjolene til Safran Fashion. Er mange mønstrede kjoler i kolleksjonen, men også noen ensfargede i sterke , klare farger. F.eks denne som jeg har selv: https://safranfashion.no/products/cerice-fotsid-omslagskjole-i-bomull-syrin-kjole Den er i 100 % bomull men har tungt fint fall og føles veldig behagelig på. Synes det er utrolig vanskelig å finne pene, ensfargede selskapskjoler nå for tiden. Trenden med blomstermønster, masse rysjer , blonder og overdimensjonerte puffermer håper jeg nå snart er på vei ut en gang for alle. 1 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. april #43 Skrevet 12. april Sandie skrev (22 minutter siden): Jeg elsker kjolene til Safran Fashion. Er mange mønstrede kjoler i kolleksjonen, men også noen ensfargede i sterke , klare farger. F.eks denne som jeg har selv: https://safranfashion.no/products/cerice-fotsid-omslagskjole-i-bomull-syrin-kjole Den er i 100 % bomull men har tungt fint fall og føles veldig behagelig på. Synes det er utrolig vanskelig å finne pene, ensfargede selskapskjoler nå for tiden. Trenden med blomstermønster, masse rysjer , blonder og overdimensjonerte puffermer håper jeg nå snart er på vei ut en gang for alle. Så mange fine kjoler! Takk for tips! Jeg lurer på om denne blir min sommerbryllupskjole: Anonymkode: b32ff...7e0 2
AnonymBruker Skrevet 12. april #44 Skrevet 12. april Jeg har bestilt meg to kjoler fra Bonprix til bryllup, syns de har mye fint, kommer mer mot sommeren også. Sorterte bort polyester og var mye å velge i 😊 Anonymkode: df0d3...2e4 3
Sandie Skrevet 12. april #45 Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Så mange fine kjoler! Takk for tips! Jeg lurer på om denne blir min sommerbryllupskjole: Anonymkode: b32ff...7e0 Så bra Den er kjempefin, passer så godt til både sommerbryllup og andre anledninger. 2
Sioux Skrevet 12. april #46 Skrevet 12. april (endret) Edit: Postet lenke til Free People, men næh, de også har omfavnet polyester. Endret 12. april av Sioux
AnonymBruker Skrevet 12. april #47 Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Så mange fine kjoler! Takk for tips! Jeg lurer på om denne blir min sommerbryllupskjole: Anonymkode: b32ff...7e0 Så nydelig!! 😍 (Jeg har heller ikke hørt om denne butikken/merket før) Anonymkode: 2d276...12f 1
StrøkenFrøken Skrevet 12. april #48 Skrevet 12. april Har du sjekket ut merker som Sezane, Filippa K, Everlane, ME+EM, Maje, Reiss, Gaala Paris? De har nok ikke kommet ut med hele sommerkolleksjonen enda, men det er vertfall de merkene jeg hadde fulgt med på fremover 😊 3
AnonymBruker Skrevet 13. april #49 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (11 timer siden): Så mange fine kjoler! Takk for tips! Jeg lurer på om denne blir min sommerbryllupskjole: Anonymkode: b32ff...7e0 Denne er for hverdagslig til et bryllup. Anonymkode: f91fb...f59 2
AnonymBruker Skrevet 13. april #50 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (På 11.4.2026 den 6.40): https://www.zalando.no/guess-one-shoulder-bellina-ballkjole-aqua-breeze-gu121c1tw-m11.html Kunn denne vært noe? Anonymkode: 23b88...cb9 er ikke den pastellfarget i din bok? Anonymkode: 90026...86d
AnonymBruker Skrevet 13. april #51 Skrevet 13. april Jeg tror de blomstrede, vide kjolene med kapper og volanger er på vei ut, og 90-tallets minimalisme på vei inn. Her er noen forslag med farger som ikke er pastell, men ok for bryllup. COS: Lauren Ralph Lauren: Forever New NATASHA HALTER - Cocktailkjole - pink flambe/rosa - Zalando.no Samsøe: Pinko BERGAMOTTO ABITO - Cocktailkjole - rosa ibis/rosa - Zalando.no sandro RECOUPE - Cocktailkjole - vert/grønn - Zalando.no Anonymkode: 90026...86d 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. april #52 Skrevet 13. april Sandie skrev (13 timer siden): Jeg elsker kjolene til Safran Fashion. Er mange mønstrede kjoler i kolleksjonen, men også noen ensfargede i sterke , klare farger. F.eks denne som jeg har selv: https://safranfashion.no/products/cerice-fotsid-omslagskjole-i-bomull-syrin-kjole Den er i 100 % bomull men har tungt fint fall og føles veldig behagelig på. Synes det er utrolig vanskelig å finne pene, ensfargede selskapskjoler nå for tiden. Trenden med blomstermønster, masse rysjer , blonder og overdimensjonerte puffermer håper jeg nå snart er på vei ut en gang for alle. Ikke helt min stil, men tror disse er veldig fine på rett person ☺️ StrøkenFrøken skrev (11 timer siden): Har du sjekket ut merker som Sezane, Filippa K, Everlane, ME+EM, Maje, Reiss, Gaala Paris? De har nok ikke kommet ut med hele sommerkolleksjonen enda, men det er vertfall de merkene jeg hadde fulgt med på fremover 😊 Takk for tips, skal sjekke de ut 🤩 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): er ikke den pastellfarget i din bok? Anonymkode: 90026...86d Jeg tenker den er pastell. AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg tror de blomstrede, vide kjolene med kapper og volanger er på vei ut, og 90-tallets minimalisme på vei inn. Her er noen forslag med farger som ikke er pastell, men ok for bryllup. COS: Lauren Ralph Lauren: Forever New NATASHA HALTER - Cocktailkjole - pink flambe/rosa - Zalando.no Samsøe: Pinko BERGAMOTTO ABITO - Cocktailkjole - rosa ibis/rosa - Zalando.no sandro RECOUPE - Cocktailkjole - vert/grønn - Zalando.no Anonymkode: 90026...86d Takk for tips! Ser ut til at Samsøe er nærmest det jeg er ute etter, skal se litt mer der. Anonymkode: 6e84d...d68
AnonymBruker Skrevet 13. april #53 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (På 11.4.2026 den 6.40): https://www.zalando.no/guess-one-shoulder-bellina-ballkjole-aqua-breeze-gu121c1tw-m11.html Kunn denne vært noe? Anonymkode: 23b88...cb9 TS sa IKKE pastell. Anonymkode: 99e79...641 1
Ulven Skrevet 13. april #54 Skrevet 13. april Sandie skrev (15 timer siden): Jeg elsker kjolene til Safran Fashion. Er mange mønstrede kjoler i kolleksjonen, men også noen ensfargede i sterke , klare farger. F.eks denne som jeg har selv: https://safranfashion.no/products/cerice-fotsid-omslagskjole-i-bomull-syrin-kjole Den er i 100 % bomull men har tungt fint fall og føles veldig behagelig på. Synes det er utrolig vanskelig å finne pene, ensfargede selskapskjoler nå for tiden. Trenden med blomstermønster, masse rysjer , blonder og overdimensjonerte puffermer håper jeg nå snart er på vei ut en gang for alle. Hvordan er størrelsen synes du? Jeg ligger midt mellom M og L på bystemål, og lurer på om jeg skal gå for M.
AnonymBruker Skrevet 13. april #55 Skrevet 13. april Jeg fant disse. Noen av dem er nok ikke tildekket nok for kirken, men med en kort, strukturert jakke eller et pent kasjmirsjal kan det bli veldig fint 👏🏻 Fra Sézane: Fra Høyer: Fra Moniker: Anonymkode: 781e1...fa5
Sandie Skrevet 13. april #56 Skrevet 13. april Ulven skrev (2 timer siden): Hvordan er størrelsen synes du? Jeg ligger midt mellom M og L på bystemål, og lurer på om jeg skal gå for M. Jeg ligger mellom small og medium, og valgte medium. Kunne nok hatt small også men liker litt vidde. Begge kjolene jeg har kjøpt derifra er omskagskjoler. Ser de skriver at de anbefaler å gå opp en størrelse på omslagskjolene om man har stor byste eller er usikker på størrelse. Men generelt vil jeg si at de jeg har kjøpt er ganske normale i størrelsen. 1
AnonymBruker Skrevet 13. april #57 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg fant disse. Noen av dem er nok ikke tildekket nok for kirken, men med en kort, strukturert jakke eller et pent kasjmirsjal kan det bli veldig fint 👏🏻 Fra Sézane: Fra Høyer: Fra Moniker: Anonymkode: 781e1...fa5 Er du seriøs? Flere av disse er grusomme! Anonymkode: f91fb...f59 5
-jk- Skrevet 13. april #58 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Er du seriøs? Flere av disse er grusomme! Anonymkode: f91fb...f59 Enig. Lange kjoler + lange armer blir ikke pent. Enten lange kjoler uten armer, eller korte kjoler med lange armer.
AnonymBruker Skrevet 13. april #59 Skrevet 13. april -jk- skrev (2 minutter siden): Enig. Lange kjoler + lange armer blir ikke pent. Enten lange kjoler uten armer, eller korte kjoler med lange armer. Regner med du mener ermer, og at du ikke kritiserer lengden på armene til modellene på bildene. Anonymkode: e6d82...b1b 6
AnonymBruker Skrevet 13. april #60 Skrevet 13. april -jk- skrev (7 minutter siden): Enig. Lange kjoler + lange armer blir ikke pent. Enten lange kjoler uten armer, eller korte kjoler med lange armer. Ikke det som er hovedproblemet med flere av de kjolene. Anonymkode: f91fb...f59 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå