AnonymBruker Skrevet 9. april #21 Skrevet 9. april Jeg skal klippe lugg i neste uke, og bryr meg ikke om hva noen synes om det. Anonymkode: 3cc37...e0b 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. april #22 Skrevet 9. april Takk for svar alle sammen ❤️ Da blir det pannelugg på meg, på tross av hva mannen sier 🙈 Anonymkode: 7888a...293 3 2
Vinterjenta Skrevet 9. april #23 Skrevet 9. april Pannelugg ser kjempebra ut. Supert om du har høy panne. 1
AnonymBruker Skrevet 9. april #24 Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Takk for svar alle sammen ❤️ Da blir det pannelugg på meg, på tross av hva mannen sier 🙈 Anonymkode: 7888a...293 Du gjør selvsagt som du vil. Er det noe du ikke hadde vilt at mannen skulle ha? Solo-bart? Smultering? Skallet seg? Ville du likt om han tok hensyn til dine ønsker, eller gjort som han ville? Anonymkode: f68ec...90a
AnonymBruker Skrevet 9. april #25 Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du gjør selvsagt som du vil. Er det noe du ikke hadde vilt at mannen skulle ha? Solo-bart? Smultering? Skallet seg? Ville du likt om han tok hensyn til dine ønsker, eller gjort som han ville? Anonymkode: f68ec...90a Utseende er ikke alt. Hun gjør selvfølgelig som hun vil, uavhengig av mannens barnslige utsagn. Så får han bare bli sur om han er så overfladisk. Vil han ha hitler-bart kan han selvfølgelig anlegge det også. Hva er smultering, forresten? Mener du smultring, hva har det med saken å gjøre? Smultring er et bakverk. Anonymkode: 7713d...879 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. april #26 Skrevet 10. april Elsker pannelugg, men man må ha "tid" til den og det har jeg ikke. Anonymkode: 63db2...33f 1
AnonymBruker Skrevet 12. april #27 Skrevet 12. april Pannelugg er mye forskjellig, men det er finest uten. Mange ser utrolig dumme ut med den panneluggen Anonymkode: 1fa4d...1f3
AnonymBruker Skrevet 19. april #28 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (På 9.4.2026 den 11.29): Du gjør selvsagt som du vil. Er det noe du ikke hadde vilt at mannen skulle ha? Solo-bart? Smultering? Skallet seg? Ville du likt om han tok hensyn til dine ønsker, eller gjort som han ville? Anonymkode: f68ec...90a Smultering? Smultring er noe du spiser, men du mener kanskje en slik bart i anlangt i runding rundt munnen. Anonymkode: 60d41...d4c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå