AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #21 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg liker veldig godt Zao Second skin tinted serum nr 873, den er lys og tyntflytende. Den er i tillegg økologisk med naturlige ingredienser. Du får bestilt vareprøver på greenspirit.no slik at du kan prøve forskjellige farger for å finne den som passer din hudfarge best. Anonymkode: 09675...fff takk fort tips. bruker du dette etter dagkrem da? noe annet i tillegg? hilse ny på dette Anonymkode: 2c6b0...d8c
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #22 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (På 8.4.2026 den 19.30): isadora wake up the glow gir meg både fukt, dekker ujevnheter og ser naturlig ut. Fargene finnes i kald, nøytral og varm (c,n,w) tone. Anonymkode: 72251...be8 men der er jo 10 å velge mellom? Anonymkode: 2c6b0...d8c
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #23 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): takk fort tips. bruker du dette etter dagkrem da? noe annet i tillegg? hilse ny på dette Anonymkode: 2c6b0...d8c Ja, etter serum og dagkrem/solkrem. Anonymkode: 09675...fff
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #24 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det ikke vanskelig å velge når det er såååå mange farger? hvordan finner man rett da? Anonymkode: 2c6b0...d8c Enig! Jeg fikk lyst til å prøve en av de som blir anbefalt her, men vet ikke hvilken nyanse jeg skal velge. Anonymkode: 6528c...091
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå