AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:33 #121 Skrevet mandag kl. 21:33 AnonymBruker skrev (På 18.4.2026 den 6.51): Jeg har stor forståelse for at TS kjenner det ukomfortabelt å bli kjent med damer over frysedisken hos Spar, det er bare kleint. Og det er ikke alle som er så ekstroverte og frimodige at de gir seg til å snakke med fremmede i køen, på bussen, eller andre random steder. Du skal være en spesiell mennesketype om du synes sånt er helt uproblematisk og greit. Noen høflighetsfraser klarer vi alle å lire av oss, men å bli kjent med noen, det er vanskeligere. Som kvinne så blir jeg ofte skeptisk når fremmede menn henvender seg til meg. Sist det skjedde virket fyren litt pussig (mulig han bare var nervøs), så jeg svarte bare helt kort og gikk unna situasjonen. Min type mann er ikke han som løper rundt og forsøker å sjekke damer på Kiwi. Jeg er heller ikke på Tinder eller andre steder, og som mange skriver så er de fleste i vår aldersgruppe gift eller samboere, og på fester osv. med venner møter man stort sett den samme gjengen. Jeg har vært gift, ble skilt for noen år tilbake, og hadde egentlig ikke tenkt å møte noen ny. Så får man ting på avstand og begynner å tenke at det kunne vært fint med en hånd å holde i, og en partner som en kunne dele alle typer opplevelser med. Er bare veldig på vakt med tanke på hvilken mann jeg får inn i livet mitt, er redd for å oppleve etter en tid at han ikke var den jeg trodde, redd for å havne i et opprivende brudd igjen. Jada, jeg vet at den som intet våger, intet vinner... Vil si at jeg absolutt ikke synes TS virker desperat. Tror sånt skrives bare for å være ekkel og sabotere tråden. TS har tenkt på dette i flere år, og nå synes han at tiden er inne for å bli kjent med en ny. Samtidig er vi som er godt voksne en gruppe som er mye opptatt med familie, venner, jobb, osv., vi er ikke de folkene man møter ute på byen hver helg. At man nærmest snubler over noen når man minst venter det, er nok ikke en erfaring som de fleste har. Anonymkode: a93ae...987 Ts Hei, takk for svar og det du beskriver er så gjenkjennelig, jeg tenker også mye på hvor og når kvinne vil være mottakelige for kontakt, at det i mange situasjoner vil være slik du beskriver det, blir skeptisk og føler på motstand.. Og ja, har selv vært der... tanken på og ikke ville starte på nytt igjen, bli kjent prosessen, ny familie, hvordan er hun egentlig, ny tilpasning, redd for nytt brudd...men samtidig så fint om man er så heldig å få treffe en man blir i ett med der alt fungerer så fint... Så nevnes det at jeg kan virke kjedelig av noen andre... ja, kanskje det? Etter 25 år med oppfølging av barn og full fokus på familie, så har man plutselig havnet de eldste har flyttet ut og den yngste klarer det meste selv... da må man starte litt på nytt, finne nye eller gamle veier, hva vil man nå som 50+ osv... vil ikke si at jeg er kjedelig, mer på søken og etablere noe nytt kanskje? Synes du treffer godt med beskrivelsen og vurderingene dine i svaret ditt, det varmet, takk ❤️ Anonymkode: 4f3db...094 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:54 #122 Skrevet mandag kl. 21:54 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg synes ts har stilt et fornuftig spørsmål, han har svart på skikkelig vis og jeg kan ikke forstå hvorfor han blir møtt på så negativ måte som her i tråden 🤷🏼♀️ Anonymkode: 850e5...532 Ts Takk ❤️ Anonymkode: 4f3db...094
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå