AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 08:58 #101 Skrevet onsdag kl. 08:58 AnonymBruker skrev (På 5.4.2026 den 8.47): Hei 🙂 Ja, deg! Hvor treffer jeg deg, dame 45-55, hen? Du som også er åpen for å møtes... ikke si "over alt" som på kafeen, butikken osv, men hvor ser du etter meg? Hvor er du mottakelig og åpen for at jeg skal se deg? M51 går helst ikke i butikker, sjeldent på kafé, ikke på strikkeklubb osv... Men ser etter deg ofte på nett, tilgjengelig der "24/7"... Anonymkode: 4f3db...094 Jeg har ikke sansen for de som aktivt leter, jeg tror mer på tilfeldige møter. Det er noe desperat med å være på Tinder o l, så det har jeg aldri vært. Har likevel flust av tilbud. Tips; IKKE kontakt fremmede damer i sosiale medier. Anonymkode: d0d70...06a 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 09:32 #102 Skrevet onsdag kl. 09:32 AnonymBruker skrev (På 5.4.2026 den 10.02): ts "Finner meg på butikken, treningsenter, tur i skogen og jobb. Avogtil på kafe eller ute og spiser. På toget til og fra jobb. 😅" "Du hadde truffet meg på tur i marka, på ulike kulturelle arrangementer (konserter, teaterforestillinger, kunstutstillinger), i koret der jeg synger, på treningssenteret, på kafe og på butikken😊" "Finner meg på butikken, treningsenter, tur i skogen og jobb. Avogtil på kafe eller ute og spiser. På toget til og fra jobb. 😅" ja.... jeg er også der...men... hvor ofte møter dere menn på de stedene som dere får et forhold til eller blir intime med? Og hvordan kommer dere ditt? Mulig jeg er litt for sjenert eller tilbakeholden i slike settinger, ser mange flotte damer, som sikkert er opptatt... Anonymkode: 4f3db...094 Målet er jo ikke å bli intime eller få forhold med flest mulig, da. Ser ut som om du hopper over noen viktige faser her. Det første du må gjøre, er jo rett og slett å treffe kvinner og bli kjent med dem, først da vil du ha lagt et grunnlag for å se om det oppstår gjensidig kjemi. Jeg treffer menn hele tiden i slike settinger, og er en person som kommer lett i prat med folk, men jeg ser ikke enhver mann som en potensiell partner. Viser han seg å være en hyggelig, interessert og interessant samtalepartner, kan imidlertid det være en god start. Anonymkode: d1311...3c5
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:11 #103 Skrevet onsdag kl. 21:11 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg har ikke sansen for de som aktivt leter, jeg tror mer på tilfeldige møter. Det er noe desperat med å være på Tinder o l, så det har jeg aldri vært. Har likevel flust av tilbud. Tips; IKKE kontakt fremmede damer i sosiale medier. Anonymkode: d0d70...06a ts Du er dame...? Anonymkode: 4f3db...094
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:14 #104 Skrevet onsdag kl. 21:14 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Målet er jo ikke å bli intime eller få forhold med flest mulig, da. Ser ut som om du hopper over noen viktige faser her. Det første du må gjøre, er jo rett og slett å treffe kvinner og bli kjent med dem, først da vil du ha lagt et grunnlag for å se om det oppstår gjensidig kjemi. Jeg treffer menn hele tiden i slike settinger, og er en person som kommer lett i prat med folk, men jeg ser ikke enhver mann som en potensiell partner. Viser han seg å være en hyggelig, interessert og interessant samtalepartner, kan imidlertid det være en god start. Anonymkode: d1311...3c5 ts Hei! Du skriver "Det første du må gjøre, er jo rett og slett å treffe kvinner" Det er jeg helt enig i og det er akkurat det som er mitt utgangspunkt. IKKE rett i bingen eller flest mulig, da hadde jeg ikke ventet i 4-5 år slik jeg skriver.. Anonymkode: 4f3db...094 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:37 #105 Skrevet onsdag kl. 21:37 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): ts Hei! Du skriver "Det første du må gjøre, er jo rett og slett å treffe kvinner" Det er jeg helt enig i og det er akkurat det som er mitt utgangspunkt. IKKE rett i bingen eller flest mulig, da hadde jeg ikke ventet i 4-5 år slik jeg skriver.. Anonymkode: 4f3db...094 Kan anbefale Smingel og Venus og Mars. De arrangerer mange singeltreff hver måned. Alt fra pubquiz, markatur, båltur, dart-shuffleboard, minglefester, 17 mai brunch osv. I Oslo og Bergen. Club +37 (events med vekt på dj/musikk/dansing med good vibe for de over 37). Det finnes Facebookgrupper for turvenner. Det finnes mange gruppeturer for de som reiser alene, til mange spennende steder med interessante temaer. De er litt dyre. En mannlig kollega har vært på flere og har hatt det veldig flott og har alltid hatt en fin gjeng med god dynamikk. Ellers, konserter og festivaler. Over Oslo i juni hvert år har et voksent publikum, fint sted for å møte noen. Anonymkode: e4709...53a
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:18 #106 Skrevet torsdag kl. 15:18 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Kan anbefale Smingel og Venus og Mars. De arrangerer mange singeltreff hver måned. Alt fra pubquiz, markatur, båltur, dart-shuffleboard, minglefester, 17 mai brunch osv. I Oslo og Bergen. Club +37 (events med vekt på dj/musikk/dansing med good vibe for de over 37). Det finnes Facebookgrupper for turvenner. Det finnes mange gruppeturer for de som reiser alene, til mange spennende steder med interessante temaer. De er litt dyre. En mannlig kollega har vært på flere og har hatt det veldig flott og har alltid hatt en fin gjeng med god dynamikk. Ellers, konserter og festivaler. Over Oslo i juni hvert år har et voksent publikum, fint sted for å møte noen. Anonymkode: e4709...53a ts Hvordan er de arrangementene til de du nevner? Tenker på f.eks kjønnsfordeling, alder,blir det "noe ut av de" osv... Anonymkode: 4f3db...094
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:25 #107 Skrevet torsdag kl. 15:25 AnonymBruker skrev (På 5.4.2026 den 8.47): Hvor er du mottakelig og åpen for at jeg skal se deg? Ingen steder. Med mindre det er gjort en avtale på forhånd. Anonymkode: 86bbb...ac6
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:45 #108 Skrevet torsdag kl. 15:45 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): ts Hvordan er de arrangementene til de du nevner? Tenker på f.eks kjønnsfordeling, alder,blir det "noe ut av de" osv... Anonymkode: 4f3db...094 Pubquiz har vært litt variabelt med sammensetning og oppmøte. Smingel var det god jevn fordeling av kjønn, samme på +37 som ikke er et rent singelooplegg, men det er mange single der. Anonymkode: e4709...53a
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 21:59 #109 Skrevet torsdag kl. 21:59 AnonymBruker skrev (På 5.4.2026 den 10.47): ts Hei, har vært noen år nå (4-5) der jeg har levd livet mitt helt normalt, ikke "jaktet", men heller ikke truffet noen sånn uten videre... det er heller ikke sånn at jeg må ha en partner, jeg lever fint i livet mitt som nå. Men jeg er åpen for å treffe, derav mitt spørsmål... hvilken arena? Og svaret her, slik jeg leser det og som jeg oppfatter som trygge og gode damer , er ikke på nett... Anonymkode: 4f3db...094 Jeg er på nett, men av en eller annen grunn synes jeg du virker veldig kjedelig. Og jeg hadde neppe likt deg på Facebook dating, der jeg er. Jeg tror det er såpass mange normale damer som ønsker seg en kjæreste, at en normal mann skulle ikke hatt så store problemer. Jeg ser mest utlendinger og rare folk. En sjelden gang er det en interessant fyr. Men da slutter han plutselig å skrive. Eller vi møtes over en stund, og han finner ut at han ikke vil slå seg til ro, jeg er ikke den Disney-prinsessa han drømte om, eller han har funnet seg en annen. Så vi har vel egentlig det samme problemet jeg og du, men jeg tror neppe vi hadde matchet 😛 Anonymkode: 1769c...aaa
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:10 #110 Skrevet torsdag kl. 22:10 AnonymBruker skrev (På 5.4.2026 den 8.47): Hei 🙂 Ja, deg! Hvor treffer jeg deg, dame 45-55, hen? Du som også er åpen for å møtes... ikke si "over alt" som på kafeen, butikken osv, men hvor ser du etter meg? Hvor er du mottakelig og åpen for at jeg skal se deg? M51 går helst ikke i butikker, sjeldent på kafé, ikke på strikkeklubb osv... Men ser etter deg ofte på nett, tilgjengelig der "24/7"... Anonymkode: 4f3db...094 På trening, stort sett. Men en fyr som sitter og leter etter damer på nett og er tilgjengelig på nett 24/7 er rimelig uinteressant. Anonymkode: 4a6f5...fdd
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 22:28 #111 Skrevet torsdag kl. 22:28 Hvorfor i all verden skulle jeg ønske å treffe en mann? Æsj. Anonymkode: f5ad0...eac
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:36 #112 Skrevet fredag kl. 07:36 På bussen. Se opp, smil til folk. Men dere sitter jo bare på mobilen og klager på ensomhet etterpå… Anonymkode: 984ff...e47
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 04:51 #113 Skrevet lørdag kl. 04:51 Jeg har stor forståelse for at TS kjenner det ukomfortabelt å bli kjent med damer over frysedisken hos Spar, det er bare kleint. Og det er ikke alle som er så ekstroverte og frimodige at de gir seg til å snakke med fremmede i køen, på bussen, eller andre random steder. Du skal være en spesiell mennesketype om du synes sånt er helt uproblematisk og greit. Noen høflighetsfraser klarer vi alle å lire av oss, men å bli kjent med noen, det er vanskeligere. Som kvinne så blir jeg ofte skeptisk når fremmede menn henvender seg til meg. Sist det skjedde virket fyren litt pussig (mulig han bare var nervøs), så jeg svarte bare helt kort og gikk unna situasjonen. Min type mann er ikke han som løper rundt og forsøker å sjekke damer på Kiwi. Jeg er heller ikke på Tinder eller andre steder, og som mange skriver så er de fleste i vår aldersgruppe gift eller samboere, og på fester osv. med venner møter man stort sett den samme gjengen. Jeg har vært gift, ble skilt for noen år tilbake, og hadde egentlig ikke tenkt å møte noen ny. Så får man ting på avstand og begynner å tenke at det kunne vært fint med en hånd å holde i, og en partner som en kunne dele alle typer opplevelser med. Er bare veldig på vakt med tanke på hvilken mann jeg får inn i livet mitt, er redd for å oppleve etter en tid at han ikke var den jeg trodde, redd for å havne i et opprivende brudd igjen. Jada, jeg vet at den som intet våger, intet vinner... Vil si at jeg absolutt ikke synes TS virker desperat. Tror sånt skrives bare for å være ekkel og sabotere tråden. TS har tenkt på dette i flere år, og nå synes han at tiden er inne for å bli kjent med en ny. Samtidig er vi som er godt voksne en gruppe som er mye opptatt med familie, venner, jobb, osv., vi er ikke de folkene man møter ute på byen hver helg. At man nærmest snubler over noen når man minst venter det, er nok ikke en erfaring som de fleste har. Anonymkode: a93ae...987 2 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 07:34 #114 Skrevet lørdag kl. 07:34 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har stor forståelse for at TS kjenner det ukomfortabelt å bli kjent med damer over frysedisken hos Spar, det er bare kleint. Og det er ikke alle som er så ekstroverte og frimodige at de gir seg til å snakke med fremmede i køen, på bussen, eller andre random steder. Du skal være en spesiell mennesketype om du synes sånt er helt uproblematisk og greit. Noen høflighetsfraser klarer vi alle å lire av oss, men å bli kjent med noen, det er vanskeligere. Som kvinne så blir jeg ofte skeptisk når fremmede menn henvender seg til meg. Sist det skjedde virket fyren litt pussig (mulig han bare var nervøs), så jeg svarte bare helt kort og gikk unna situasjonen. Min type mann er ikke han som løper rundt og forsøker å sjekke damer på Kiwi. Jeg er heller ikke på Tinder eller andre steder, og som mange skriver så er de fleste i vår aldersgruppe gift eller samboere, og på fester osv. med venner møter man stort sett den samme gjengen. Jeg har vært gift, ble skilt for noen år tilbake, og hadde egentlig ikke tenkt å møte noen ny. Så får man ting på avstand og begynner å tenke at det kunne vært fint med en hånd å holde i, og en partner som en kunne dele alle typer opplevelser med. Er bare veldig på vakt med tanke på hvilken mann jeg får inn i livet mitt, er redd for å oppleve etter en tid at han ikke var den jeg trodde, redd for å havne i et opprivende brudd igjen. Jada, jeg vet at den som intet våger, intet vinner... Vil si at jeg absolutt ikke synes TS virker desperat. Tror sånt skrives bare for å være ekkel og sabotere tråden. TS har tenkt på dette i flere år, og nå synes han at tiden er inne for å bli kjent med en ny. Samtidig er vi som er godt voksne en gruppe som er mye opptatt med familie, venner, jobb, osv., vi er ikke de folkene man møter ute på byen hver helg. At man nærmest snubler over noen når man minst venter det, er nok ikke en erfaring som de fleste har. Anonymkode: a93ae...987 Kjenner meg 100 % igjen i dette. 😌 Jeg tror personlig at min største mulighet til å få en ny kjæreste, er hvis en av de jeg har møtt gjennom livet, og som har gitt meg romantiske følelser, blir skilt. De få gangene det har skjedd har det vært gjensidig, og man vet når man vet... Jeg tror nesten samtlige av de jeg har hatt denne tiltrekningen til, sender meg en melding av og til. Ikke noe som er over kanten, og noen av dem sjeldnere enn en gang i året, men det er vel for å ha en fot i nødutgangen når det butter litt på hjemmebane. Og det funker det. Jeg har en håndfull menn i livet jeg ville ha satset på umiddelbart hvis de ble skilt. Tipper dette er en av årsakene til at mange menn raskt etablerer seg på nytt hvis ekteskapet ryker. Man pleier å si at «han hadde ei som ventet», for på en måte er jo det sant, selv om jeg ikke går og venter på den ene, men på flere… Anonymkode: f5150...549
WeirdLady73 Skrevet 13 timer siden #115 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (På 5.4.2026 den 9.51): ts Hei, høres ut som, slik du beskriver det, at vi er i samme situasjon... Jeg har ikke prøvd nett ennå selv, dvs laget "annonse" da jeg har tenkt at det ikke er noe for meg, men når det vanlige livet, slik du beskriver det, omtrent ikke er single damer tilstede, så vurderer jeg å prøve... Men så leser jeg her på tråden, dere som virker som flotte damer, heller ikke er på nettdating, så tenker jeg at jeg ikke møter dere der heller... Hvorfor vil jeg ikke treffe deg på sukker, slik som ei sier hun er på? Når annet heller ikke virker... Lykke til for deg også, håper du treffer din mann ❤️ Anonymkode: 4f3db...094 Jeg har prøvd alle datingsider og bare truffet useriøse menn. Jeg lever et rolig liv og jobber ikke lenger så å treffe noen gjennom jobb er ikke en mulighet. Heller ikke gjennom venner da mine stort sett er homofile, og heller har ingen menn forsøkt å nærme seg meg hverken ute på tur/butikken eller under andre omstendigheter 😂 Jeg må tydeligvis være skremmende
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #116 Skrevet 2 timer siden WeirdLady73 skrev (11 timer siden): Jeg må tydeligvis være skremmende Anonymkode: a93ae...987
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå