AnonymBruker Skrevet 3. april #1 Skrevet 3. april Hei! jeg vurderer å leie ut leiligheten min på 60 kvm i 3-4 uker i sommer. Den har to soverom og er moderne og nyoppusset. Ligger i 2. etasje i et gammelt fint hus. Mulighet til å sitte ute i felles hage som deles med de under. De som bor der er informert og sier det går fint så lenge det ikke leies ut til festglad ungdom. Leiligheten ligger sentralt i en by som er populært om sommeren. Dette er første gang jeg evt gjør, så trenger noen tips og råd. Ting jeg lurer på: Hvordan finne rolige folk? Og hvordan stole på at opplysningene er sanne før man sier ja? Jeg skal være mye borte selv, så hvordan løser jeg det med vask, overtakelse osv mellom hver leietaker hvis det trengs? Noen gode råd her? Hva må jeg tenke over ved utleie av praktiske ting? Må jeg rydde bort alt av klær, mat i skap osv? Hvordan dekke til madrasser/ sofa.. Hva er viktig å opplyse om, og hva er viktig å huske på rent økonomisk? 🏡 Anonymkode: 7595f...9d9
Rhodiola Skrevet 4. april #2 Skrevet 4. april Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Som bruker av Kvinneguiden gjelder følgende bruksvilkår * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Rhodiola, admin.
Fremhevede innlegg