AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:12 #41 Skrevet onsdag kl. 14:12 Jeg har bestilt både gaver til andre og til meg selv. Bestilte en del brød og rundstykker under pandemien, men sluttet med det da de produktene jeg ville ha ikke ble tilgjengelig lenger. Anonymkode: d24fe...bf5
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 14:58 #42 Skrevet onsdag kl. 14:58 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da må du hente inn når det kommer skjønner du vel Anonymkode: fa7a5...bbd Kl to om natten, når jeg ikke vet at noen har sendt meg en overraskelse? Tror ikke det altså. Skjønner du! Anonymkode: 8b21f...82e
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:01 #43 Skrevet onsdag kl. 15:01 AnonymBruker skrev (1 time siden): Her kom de kl 3 på natten (jeg var våken). Men sms kom på morgenkvisten. Anonymkode: 2da69...07f Stemmer det - sms flere timer etterpå. Og da var det for sent, dessverre. Greit å vite om dersom man ønsker å overraske noen med frokost - den kan faktisk forsvinne på veien, og så har man bare gitt noen et problem i stedet. Anonymkode: 8b21f...82e
NoaideBiehtar Skrevet 19 timer siden #44 Skrevet 19 timer siden Vi måtte slutte å bestille morgenlevering da nabokattene begynte å forsyne seg før vi rakk å ta maten inn (levert på natta en gang, men sms kommer jo først på morgenen). Har også opplevd at varene har fryst til i løpet av natta. 😅 Savner brødboksen, de leverte jo i en skikkelig boks som katter og kråker ikke kom seg oppi. Holdt seg varmt også (i de tilfellene hvor vi bare fikk levert brød).
Natttåke Skrevet 19 timer siden #45 Skrevet 19 timer siden Dette er slik vi kunne gjort til en fødseslsdag.
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #46 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (19 timer siden): Kl to om natten, når jeg ikke vet at noen har sendt meg en overraskelse? Tror ikke det altså. Skjønner du! Anonymkode: 8b21f...82e Du får jo sms. Jeg hadde stått opp og henta den for slik er det beste jeg vet og da er midt på natta greit. Anonymkode: fa7a5...bbd
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #47 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Du får jo sms. Jeg hadde stått opp og henta den for slik er det beste jeg vet og da er midt på natta greit. Anonymkode: fa7a5...bbd Smsen kom først om morgenen, mange timer etterpå! Da var posen stjælt for LENGST! Fikk du det med deg nå?? Dessuten: Om natten har jeg telefonen på lydløs. for jeg har ingen interesse av å våkne av at noen skulle ringe eller melde meg om jeg sover. Jeg bestiller heller ikke frokost fra Morgenlevering frivillig, men ble forsøkt gitt det i gave uten min viten og vilje. Det gikk ikke så bra. Si fra hvis det er mer du vil kverulere på ang. min erfaring med Morgenlevering! Not. Anonymkode: 8b21f...82e 1 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #48 Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (På 3.4.2026 den 8.20): Unner seg en brødskive med syltetøy for nesten 400kr? Ja vel. Anonymkode: 7c8f2...6b7 Du fortjener det. Anonymkode: 94a96...abc 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #49 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (På 3.4.2026 den 8.20): Unner seg en brødskive med syltetøy for nesten 400kr? Ja vel. Anonymkode: 7c8f2...6b7 Nå overdriver du fælt, det koster ikke 400kr for en brødskive med syltetøy. Morgenlevering er en super bursdagsgave til den som har alt. Jeg har også selv bestilt meg dette til mine bursdager, da barna var små. Som alenemor var det gøy for barna å kunne dekke på og ordne til frokost til meg med hjelp fra morgenlevering. Anonymkode: 7a64c...f0c
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #50 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Smsen kom først om morgenen, mange timer etterpå! Da var posen stjælt for LENGST! Fikk du det med deg nå?? Dessuten: Om natten har jeg telefonen på lydløs. for jeg har ingen interesse av å våkne av at noen skulle ringe eller melde meg om jeg sover. Jeg bestiller heller ikke frokost fra Morgenlevering frivillig, men ble forsøkt gitt det i gave uten min viten og vilje. Det gikk ikke så bra. Si fra hvis det er mer du vil kverulere på ang. min erfaring med Morgenlevering! Not. Anonymkode: 8b21f...82e Dårlig humør idag? Anonymkode: fa7a5...bbd
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #51 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Dårlig humør idag? Anonymkode: fa7a5...bbd Dessverre ikke helt uvanlig her på Kvinneguiden. Føler at enkelte bruker forumet for å få ut noe innestengt sinne. Anonymkode: 4dfc7...c73 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #52 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du får jo sms. Jeg hadde stått opp og henta den for slik er det beste jeg vet og da er midt på natta greit. Anonymkode: fa7a5...bbd SMS kommer ikke før på morgenen uansett. Anonymkode: f253d...b2d 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #53 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Dårlig humør idag? Anonymkode: fa7a5...bbd Slett ikke. Dårlig leseforståelse i dag, eller sånn på det jevne? Anonymkode: 8b21f...82e
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #54 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (40 minutter siden): SMS kommer ikke før på morgenen uansett. Anonymkode: f253d...b2d Det var liksom det som var poenget ja. Anonymkode: 8b21f...82e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå