Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvorfor hadde de vært ute halve natten? De blir jo levert på morgnen fra bakeri? Mulig det er ulikt rundt i landet, men aldri opplevd dette. 

Anonymkode: 9128b...61f

Det er nok ulikt, her i Bærum blir det levert med samme bud som leverer Helt Hjem, Porterbuddy og lingnende tjenester og kommer ca 02:00 hos meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Går an å treate seg selv og! 

Anonymkode: fa7a5...bbd

Jo, selvsagt. Men TS beskriver en sammenligning med matkasser. Det er jo et helt annrt konsept, for annet behov. 

Anonymkode: d3e8d...de9

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.4.2026 den 8.20):

Unner seg en brødskive med syltetøy for nesten 400kr? Ja vel.

Anonymkode: 7c8f2...6b7

😄😄😄

Folk er idioter

Anonymkode: a7283...34c

Skrevet

Du har jo ikke skjønt det ts🤣🤣

Anonymkode: 460fd...fdb

• Liker 1
Skrevet
Plexi skrev (13 minutter siden):

Det er nok ulikt, her i Bærum blir det levert med samme bud som leverer Helt Hjem, Porterbuddy og lingnende tjenester og kommer ca 02:00 hos meg.

Samme her. Og før jeg får åpnet døren noen timer senere er posen stjålet. :eeeh: 

Anonymkode: 8b21f...82e

Skrevet
Plexi skrev (13 minutter siden):

Portebuddy? De kommer jo mellom 17- 21? 
da er det nytt i Bærum at de leverer så tidlig. I Oslo og i Asker leverer de fortsatt tidlig på morgnen , i 6-7 tiden. Noen ganger våkner jeg når jeg hører dem ved døra. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

da er det nytt i Bærum at de leverer så tidlig. I Oslo og i Asker leverer de fortsatt tidlig på morgnen , i 6-7 tiden. Noen ganger våkner jeg når jeg hører dem ved døra. 

Bikkja mi sier ifra 😁

Anonymkode: a7283...34c

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ah stemmer, skulle ikke tatt med Porterbuddy i samme slengen der, de kommer på ettermiddagen her også ja. :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.4.2026 den 5.08):

Så den nettsiden hvor man kan bestille frokostpakker og jeg tenkte at 300-400kr for en uke er jo ikke galt i det hele tatt, men så så jeg nærmere... Det er jo så vidt nok til ÉN frokost for to personer for 400kr. Finnes det faktisk folk som handler fra disse plassene, i såfall hvem er de?

Godt levert gir deg jo i det minste 5 middager for 800kr, så hvordan i huleste kan et brød og litt syltetøy koste 2000kr for fem dager?

Det er beregnet til 1 frokost. Det skal være en liten luksus i hverdagen enten til seg selv eller som gave til en annen. Det er ikke beregnet som frokost til de som ikke gidder å handle en uke.

Anonymkode: af707...e81

• Liker 2
Skrevet

Går det ikke så bra med morgnenleveringe? Dem har slutta å levere her. Tenkte jeg kunne unne meg en levering. Men nei. Vet dem leverte før hvert fall. 

Anonymkode: 100e3...a98

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Samme her. Og før jeg får åpnet døren noen timer senere er posen stjålet. :eeeh: 

Anonymkode: 8b21f...82e

Da må du hente inn når det kommer skjønner du vel

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at gjerrighet er noe av de verste egenskapene jeg veit om. Du skjønner vel det at du ikke får frokostpakken levert på døra for 3-400 kr for ei uke? Det faller tilbake på deg selv hvor kørka du er… 

Leste en anmeldelse av morgenlevering, før jeg selv bestilte. En kunde som var misfornøyd fordi hun trodde hun skulle få varmt brød… 

Anonymkode: 0587d...e95

• Liker 3
Skrevet

Så den nettsiden hvor man kan bestille frokostpakker og jeg tenkte at 300-400kr for en uke er jo ikke galt i det hele tatt, men så så jeg nærmere... Det er jo så vidt nok til ÉN frokost for to personer for 400kr. Finnes det faktisk folk som handler fra disse plassene, i såfall hvem er de?

Godt levert gir deg jo i det minste 5 middager for 800kr, så hvordan i huleste kan et brød og litt syltetøy koste 2000kr for fem dager?

Dette bestiller jeg ofte til venner som har bursdag, eller hvor det er noe spesielt. 
det er ikke noe man som regel bestiller for å ha frokoster for hele uken

Anonymkode: 6d494...dff

Skrevet

Hvorfor ikke? Og du får jo mer enn brød og syltetøy da. Det er koselig å bestille til noen og også seg selv, skjemme seg selv litt bort. 

Anonymkode: fd8ec...ea9

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er ganske sikker på at gjerrighet er noe av de verste egenskapene jeg veit om. Du skjønner vel det at du ikke får frokostpakken levert på døra for 3-400 kr for ei uke? Det faller tilbake på deg selv hvor kørka du er… 

Leste en anmeldelse av morgenlevering, før jeg selv bestilte. En kunde som var misfornøyd fordi hun trodde hun skulle få varmt brød… 

Anonymkode: 0587d...e95

Går det ikke an å ha en saklig diskusjon uten sånn slenging av drit?

• Liker 1
Skrevet
Mei88 skrev (1 minutt siden):

Går det ikke an å ha en saklig diskusjon uten sånn slenging av drit?

Noen må bare lirke av seg dritt istedenfor å svare normalt. 

Anonymkode: fd8ec...ea9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.5.2026 den 16.07):

De fleste kjøper jo ikke til seg sjøl, mem andre. 

Jeg sendte senest for et par uker siden, til ei som hadde bursdag.. 

Kjempekoselig å våkne til en overraskelse på dørmatta og fine ord fra noen du har kjær. 

Det eneste jeg ikke liker er at de sender teksten på kortet, også på melding. Så mottaker får lest beskjeden FØR de får pakken.. 

Anonymkode: 3b691...d16

Skjønner hva du mener, men det er vel for å gjøre mottakerne oppmerksomme på at de må ut og hente leveringen.

Skrevet

Det er nok mer ment som gave enn til hverdags. Jeg har bestilt til meg selv flere ganger. Men innrømme at jeg ikke er så stor fan av produktene. Synes ikke det er verdt pengene verken som gave til andre eller «luksus» til seg selv 🙈😅

Anonymkode: fac9e...785

Skrevet

Tidenes overdrivelse

Anonymkode: 2da69...07f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da må du hente inn når det kommer skjønner du vel

Her kom de kl 3 på natten (jeg var våken). Men sms kom på morgenkvisten.

Anonymkode: 2da69...07f

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...