-jk- Skrevet 15. april #61 Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (På 2.4.2026 den 20.32): Har du økonomi til å ha så mange sko? Bruker du dem alle, mer enn en gang liksom? Jeg er mann da, men har selv 10 par sko totalt: Ett par vernesko til jobb, ett par joggesko til gymmen, ett par vanntette "skog-og-mark" sko, ett par piggsko, ett par vinter boots, ett par pene vinter støvletter, ett par klassiske sorte pensko, ett par brune litt mer casual pensko, ett par pene sneakers, og ett par hverdags sko. Ett par sko til hver anledning er tanken. Har inntrykk av at det er mye til mann å være? "Trenger" jo ikke så mange sko, men bruker dem alle, og synes det er fint å som sagt ha noe til en hver anledning. Anonymkode: 13100...d8b Jeg synes ikke det var mye Jeg har nok nærmere 25 par totalt selv...
AnonymBruker Skrevet 15. april #62 Skrevet 15. april Jeg kommer til 8 par, inkludert tøfler. Mannen har flere 😉 (løpesko). Anonymkode: 18f03...62a
AnonymBruker Skrevet 15. april #63 Skrevet 15. april Ser ikke noe galt i å ha mange eller bare et fåtall par sko. Smak og behag! Jeg kunne gjerne tenkt meg å ha flere, og da spesielt dyrere sko som varer lenger. Bedre å kjøpe 15 par sko man har lenge enn å bytte ut de tre parene man bruker for hver sesong omtrent, både for miljøet og lommeboka på lang sikt! Mine sko, vår/sommer: to par sneakers, ett par hvite til hverdags/pent og noen gamle jeg bruker til hagearbeid og oppussing. Ett par vanntette Nike joggesko. Fire par sandaler/slippers: et par høyhælte, to forskjellige Birkenstock og happyflops. Høst/vinter: ett par vinter-tursko, Sorel vinterstøvler (hatt de siden 2013), høye chelsea boots, høyhælte ankelboots. 10 par altså. Skal sies at jeg har hatt flere, men datteren min har tatt meg igjen i vekst og begynt å forsyne seg av garderoben min 😂 Ønsker meg et nytt par tursko til sommerstid, et par fine mokkasiner/slippers, høyhælte ankelstøvletter med spiss tå og et nytt par sneakers da det paret jeg bruker til daglig er mer joggesko enn kule sneakers 😊 Anonymkode: 2c4d6...225
AnonymBruker Skrevet 15. april #64 Skrevet 15. april Jeg er kvinne og synes du har sinnssykt mange par. Svigermoren min derimot vil ikke skjønt hvordan du overlever med så lite sko...😂 Anonymkode: 351e1...b34
AnonymBruker Skrevet 15. april #65 Skrevet 15. april 25-30 kanskje? Bruker alle! 🥰 Anonymkode: 56357...edd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå