Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

2 par joggesko. Halvehøye støvletter/boots, vintersko, gummistøvler, Happyflops, 2 par sandaler, pensko, bunadsko.

= 10 par sko

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ca 50 par sko. Og da ryddet jeg i skoene mine i fjor, og kvittet meg med mange. Jeg elsker sko, og liker å variere. Så må jeg jo ha i forskjellige farger.

Anonymkode: a111b...64d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 5 par løpesko, 1 par vintersko og 1 par gåsko. 

Anonymkode: 03538...c9e

• Liker 1
Skrevet

Dere som har lite sko glemmer sikkert ganske mye: fjellstøvler, skisko, tursko og diverse?

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

1 par joggesko

1 par jobbsko 

1 par fritidssko 

1 par vintersko 

Anonymkode: 2b596...4ce

AnonymBruker
Skrevet
visp skrev (1 minutt siden):

Dere som har lite sko glemmer sikkert ganske mye: fjellstøvler, skisko, tursko og diverse?

Jeg har 7 par inludert fjellstøvler, tursko og diverse. Har ikke ski eller skisko. Så nei. Har akkurat de skoene jeg trenger. (Kvinne 52)

Anonymkode: e432e...1b9

AnonymBruker
Skrevet

3 par sneakers, og jeg bruker ett (så her må det gjøres noe)
1 par skoletter
1 par boots
1 par regnboots som jeg må selge fordi jeg får gnagsår og har aldri brukt dem
2 par støvler (ett par på jobb, ett hjemme)
2 par joggesko
1 par vintersko
1 par tursko
2 par sandaler
1 par ballerinasko
1 par høyhælte sko
1 par slippers
1 par jobbsko

Har sikkert glemt noen, så ca 20 par sko. Det er ikke hinsides. Føler jeg har fire par sko, men ser jo at det ikke stemmer. Vi trenger litt av hvert etter været og anledninger her nord.

Anonymkode: 7513f...3f9

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skrev innlegg nr #2. 

Kom på at jeg har et par bunadsko og et par skisko. Så 8 par. Men har ikke flere enn dette. Jeg har faktisk en garderobeoversikt i notater på mobilen over klærne mine. Har telt opp alt🤣 

85 hverdagsplagg (singleter, topper, t-skjorter, gensere, cardigan, bukser, jeans, kjoler, skjørt og shortser)

og 33 uteplagg (jakker, sko, turbukser, hodeplagg, buff og ullundertøy)

Anonymkode: 073c5...2b6

Skrevet

Nå må jeg tenke litt. Har 4 par vintersko. Skikkelig tykke sko. Forskjellig farge. Har 2 par joggesko. Alt imellom, har ikke oversikt. Kanskje 20 par sko. Dette er da alt fra sandaler til vårsko. Sko som ikke brukes ofte blir heller ikke slitt. Så har sikkert 60 par sko i mitt eie. 

Har hatt opprydning i mine eiendeler. Har fjernet både klær og sko som jeg ikke bruker. Opprydding anbefales for alle. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

I dag har jeg hat en opphetet diskusjon med min bedre halvdel.

Jeg går mye tur så har 3 par tursko, 5 par joggesko, 4 par vintersko, og "noen" høyhelte" sko (minst 8 par) og noen andre flate hverdagsko.

Mannen mener jeg må downsize, og jeg er helt uenig. Har i kveld tatt ut 3 par vintersko, 1 par gummistøvler (har 2 par igjen)  og nekter å kvitte meg med de høyhelte som jeg bruker dann og vann. Er jeg urimelig her eller er han dust. Han har 5 par sko inkludert vintersko.

Han mener jeg må gå hardere til verks. Jeg mener vi kan kjøpe større hus om dette irriterer ham.

Hva tenker du?

Anonymkode: 6e9e1...a7d

Fire par sko, har jeg.

Et par dressko.
Et par "bysko"/fritidssko.
Et par vernesko til jobb.
Et par høye vernestøvler til motorsagbruk.

Anonymkode: 8e9f1...5b8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg skrev innlegg nr #2. 

Kom på at jeg har et par bunadsko og et par skisko. Så 8 par. Men har ikke flere enn dette. Jeg har faktisk en garderobeoversikt i notater på mobilen over klærne mine. Har telt opp alt🤣 

85 hverdagsplagg (singleter, topper, t-skjorter, gensere, cardigan, bukser, jeans, kjoler, skjørt og shortser)

og 33 uteplagg (jakker, sko, turbukser, hodeplagg, buff og ullundertøy)

Anonymkode: 073c5...2b6

Jeg skrev innlegget over dette, og har også skisko og bunadssko. Der ser man, det dukker stadig opp noe i skuffer og skap.

Anonymkode: 7513f...3f9

AnonymBruker
Skrevet
visp skrev (10 minutter siden):

Nei. Jeg har fire par sko. Har ikke joggesko. Går ikke på ski, så har ikke skisko. Går ikke på fjellturer, så har ikke fjellsko. Har ikke gummistøvler. Trener ikke, så har ikke treningssko. Driver ingen idrett så har ikke fotballsko, håndballsko, golfsko eller liknende. Sykler ikke, så har ikke sykkelsko. Går sjelden på tur, og aldri langt, men i så fall bruker jeg enten verneskoene eller byskoene. 

Jeg har fortsatt konfirmasjonsskoene, men de har jeg ikke brukt siden konfirmasjonsdagen i 1985. Og så har jeg et par tøfler, tror jeg, et sted. Fikk til bursdag en gang for minst 15 år siden, men aldri brukt.

Anonymkode: 8e9f1...5b8

AnonymBruker
Skrevet

Minst 70 par hvorav 40 er høyhælte sko/sommersko. Men har hatt mange av sommerskoene mine i mange år siden jeg ikke sliter dem ut fordi jeg har mange. Burde kvittet meg med flere siden jeg aldri bruker dem lenger, men har affeksjonsverdi også.. 

Anonymkode: aa206...f10

• Liker 1
Skrevet

4 forskjellige Adidas Sneakers
4 par joggesko 
2 par golfsko
2 par fjellsko
4 par finsko

Og sikkert en god del jeg ikke kommer på 

AnonymBruker
Skrevet

Vernesko,fjellsko,4 par joggesko,crocs,ankelstøvletter, pensko, støvler ,muckboots, , sandaler, to par Birkenstock. 

16 par. Kan hende jeg har flere og. 

Anonymkode: b2688...bfd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vernesko,fjellsko,4 par joggesko,crocs,ankelstøvletter, pensko, støvler ,muckboots, , sandaler, to par Birkenstock. 

16 par. Kan hende jeg har flere og. 

Og skisko og zumba sko! 

AnonymBruker
Skrevet

1 par løpesko

1 par joggesko til jobb(brukes disse også til løping innimellom for å variere litt)

1 par joggesko som brukes til hverdags på turer med hunden

1 par fjellsko

2 par vintersko(1 av de med pigger)

1 par lyse sneakers til hverdags

1 par converse

1 par vans

1 par slippers

1 par virkenstock

1 par pene høyhælte sandaler

1 par støvler

Anonymkode: db1e7...8ba

AnonymBruker
Skrevet

Klarer ikke se et eneste scenario hvor en trenger 5 forskjellige joggesko? Greit nok å bytte ofte om en løper mye, men så mange forskjellige er totalt unødvendig uansett hvordan en vrir og vender på det. Men allikevel skjønner jeg ikke hvorfor han bryr seg, skader jo ikke han, jeg hadde ihvertfall ikke giddet å klage på sånt om kjæresten min var sånn 

Anonymkode: 4cdfc...977

Skrevet

Tror nok dere burde se dere om andre steder i huset for å downsize. Var ikke så mange par det der. 

Jeg har;

1 par sandaler

2 par flip flops

2 par gore-tex tursko

3 par joggesko/sneakers

1 par innesko (joggesko)

1 par gummistøvler

2 par vintersko

1 par boots

1 par ballerinasko

2 par vernesko

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

3 par totalt. 

Ett par helt sorte joggesko. Brukes til hverdags, ute på tur og til finere anledninger. 

Ett par med slippers. Brukes rundt huset når jeg skal en snartur ut, f.eks. ut med søppla osv. 

Et par støvler. 

Ungene og mannen har forøvrig akkurat det samme. Så totalt har vi 15 par sko fordelt på hele gjengen. 

Anonymkode: 8f83c...f37

Joggesko til finere anledninger??

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...