Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som tar injeksjoner, hva tar dere? Jeg tar en liten dose Botox i sinnarynken, men er litt nysgjerrig på hva dere andre gjør for å forebygge linjer ved munnen og under øynene? 

Anonymkode: 53d18...db9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Forebygge ting som er naturlig? Godta naturlig aldring.

Anonymkode: 0583f...9c6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Botox, litt filler når det blir mye søkk (ikke mye og ikke ofte), har tatt Profhilo en gang, usikker på om jeg kommer til å gjenta det. Ellers vurderer jeg skinboosters, radiesse, PDRN og Sculptra, men det er jo dyrt så venter til det er på kampanje.

Anonymkode: 84ce5...9be

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Forebygge ting som er naturlig? Godta naturlig aldring.

Anonymkode: 0583f...9c6

Nei hvorfor i alle dager skal man det når man ikke må? Klovn.

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

fordi man risikerer se ut som en klovn hvis man forebygger kun i ansiktete mens resten viser sin alder... Det er ekstremt mange damer spesielt (men også menn for all del) som er "rynkefri" men har en kalkunhals eller leverflekkede hender.. 

Anonymkode: 8d04a...9f1

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

fordi man risikerer se ut som en klovn hvis man forebygger kun i ansiktete mens resten viser sin alder... Det er ekstremt mange damer spesielt (men også menn for all del) som er "rynkefri" men har en kalkunhals eller leverflekkede hender.. 

Anonymkode: 8d04a...9f1

Det er vel ikke ditt problem, alle som tar injeksjoner vet hva de gjør (og det er vel uansett få som kun behandler ansikt). Pass dine egne saker.

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Botox i sinnarynke og smilerynkene rundt øynene. Føler meg mye freshere og ser mer våken ut, selvom jeg fremdeles er rynkete (godt voksen). 

Anonymkode: 01a0c...1ba

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er vel ikke ditt problem, alle som tar injeksjoner vet hva de gjør (og det er vel uansett få som kun behandler ansikt). Pass dine egne saker.

Du vet at du er på et diskusjonsforum?

Anonymkode: 066a0...631

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Botox i sinnarynke og smilerynkene rundt øynene. Føler meg mye freshere og ser mer våken ut, selvom jeg fremdeles er rynkete (godt voksen). 

Anonymkode: 01a0c...1ba

Tar du i smilerynkene som går nedover mot kinnene, eller bare dem som peker oppover?

Snakket nemlig med en kosmetisk sykepleier i et selskap, og hun sa hun kun setter Botox i "oppover"-rynkene, fordi det visst er vanskelig å få bra resultat på de rynkene som går nedover, men det er akkurat dem jeg kunne tenke meg å gjøre noe med😐

Anonymkode: f0647...3d7

AnonymBruker
Skrevet

Tok litt juvederm i sinnarynka for 4 år siden, har enda virkning av den, merkelig nok. Så har ikke behøvd å ta noe mere. Overrasket at jeg ikke har måttet gjenta behandlinga enda. 

Anonymkode: 48dca...952

AnonymBruker
Skrevet

Botox i sinnarynke og hake, nå blir det litt filler for å heise opp munn som peker nedover. 

Anonymkode: 649d3...f92

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du vet at du er på et diskusjonsforum?

Anonymkode: 066a0...631

Å kritisere de valgene andre tar for sin kropp har da for helvete ingenting med en diskusjon å gjøre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har prøvd Tear Through?

Anonymkode: 3e921...e3a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.4.2026 den 10.37):

Fordi det ikke ser bra ut i hele tatt å fylle trynet sitt med gift, selv om alle dere som gjør det tror det ikke er synlig. Dere ser mye eldre ut med det. 

Anonymkode: 99aea...e67

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

2025 og 2026 har jeg gjort mye mer enn jeg ellers gjør. 2025 gjor jeg Polyphil og profilo structura i ansikt og hals. 2026 tok jeg botox i panne, kjevelinje hals, rundt øynene og rundt munnen. Tok samtidig filler Geolifting langs kjeven og i kinn. 

Er 45 år. Har hørt fra 5 stykk som jeg ikke kjenner at de aldri hadde gjettet at jeg har "så mye" i ansiktet. Men hele poenget er jo at det skal "se naturlig ut". Jeg ser jo absolutt endringene i ansiktet mitt, men ikke folk som ikke kjenner meg. 

Anonymkode: 15994...230

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.4.2026 den 21.44):

Botox i sinnarynke og hake, nå blir det litt filler for å heise opp munn som peker nedover. 

Hvordan brukes fillers for å hese opp noe? Det er vel mer Botox sin jobb? 

Anonymkode: ea33b...d76

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.4.2026 den 19.37):

Noen som har prøvd Tear Through?

Anonymkode: 3e921...e3a

Ja, er noen år siden. Var innsunket og blå under øynene. Resultatet ble fantastisk og ble brukt i før/etterbilde hos klinikken. Nå er slike bilder blitt forbudt 😵

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan brukes fillers for å hese opp noe? Det er vel mer Botox sin jobb? 

Anonymkode: ea33b...d76

Volumtap fører til at tyngdekraften får mer virkning. Samtidig må man ikke overdrive, da blir man seende ut som Madonna eller Mickey Rourke, oppblåst. 
Man kan bruke botox på muskler som drar ansiktet nedover, slik at de som trekker oppover får mindre motstand. Men ansiktsanatomi er overhodet ikke mitt domene, så dette overlater jeg til de som kan det. 
Filler i munnvikene kan få munnen til å peke opp igjen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...