G_24 Skrevet 1. april Forfatter #21 Skrevet 1. april bare innom en tur skrev (2 timer siden): Gå for data. Mye bedre enn arkitekt. Arkitekt er bare konflikter med byggherrer og entreprenører. I tillegg er dagens arkitektur jææææævlig stygg. Skjønner ikke at folk orker å tegne slikt. Data er framtida, det er der utviklingen skjer. Eller aller helst elektro/elkraftingeniør. Verden skal elektrifiseres, og markedet for elektroingeniører er støvsugd. Hører mye forskjellig om data og jobbmarkedet inn der haha så vet ikke hvor mye etterspørsel det er der da…skal ikke være lett Men må og få sagt jeg tror det blir litt for enkelt å redusere arkitektur til bare konflikter og “stygg bygging”. Mye av det du ser som “stygt” i dag handler ofte om økonomiske rammer, reguleringer og kompromisser, ikke nødvendigvis hva arkitekter faktisk ønsker å skape. Arkitektur i sin kjerne handler om hvordan mennesker lever, beveger seg og opplever rom,ikke bare fasaden. Jeg selv åpen for å utforske andre retninger (som du leser) nettopp fordi jeg prøver å finne noe som passer meg bedre OG er “mest etterspurt”.
AnonymBruker Skrevet 1. april #22 Skrevet 1. april Alt av IT-utvikling outsources i dag. Dumt, men slik er det. Anonymkode: 841e4...8e1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå