Fru Uperfekt Skrevet 3. april #41 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det kan hende. Men det er jo helt normalt at barn trenger gjentatte beskjeder om det samme, om hva de skal og ikke skal gjøre før det etter hvert gir seg. De både glemmer, vil ikke og trasser. Samtidig er det heller ikke unormalt å måtte drive og vekke de late tenåringene sine. Det er ikke rart folk tror det er noe galt med barna sine hvis de tror alt skal gå inn med en gang hele tiden. Det er ikke unormalt at de "ikke hører". Det er jo en frustrasjon. De trenger ikke ha noen diagnoser og det er ikke akkurat personlig. Anonymkode: f9758...54c Sier ikke at det er diagnose men at det kan være en forklaring
Fru Uperfekt Skrevet 3. april #42 Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det er også vanlig at vi introverte er fysisk inntrykksvare/sensitive og sliter med smak, konsistens, tekstur mm, særlig som barn. Jeg hadde et spesielt hat mot lukt og smak av kunstig søtt, som Sanasol og tannkremer med "gøy" smak for barn. Det løste seg da jeg fikk bruke pappas nøytrale tannkrem. Som voksen er jeg også inntrykksvar men vet om det og kompenserer for det. Anonymkode: fd715...6ed Det stemmer. Har flere barn som er introvert men de er like forskjellige seg imellom som de extroverte og de ,,normale'' Jeg er ,,normal'' men sliter feks med kunstig fersken (jeg liker ekte)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå