Gå til innhold

Hetero menn: utfører dere prostatastimulering

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min gjør det ikke, mest fordi han synes det er grisete. Han har prøvd og synes det var ok, men det blir for mye styr for renslighets-OCD'en hans 😛

Anonymkode: efe65...9c8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er utrolig deilig når hun suger meg samtidig som hun fingrer meg.. jeg kommer i en voldsom orgasme og hun blir overstimulert selv og tar imot alt og svelger... skikkelig tenning for oss begge...

Anonymkode: e27fa...76e

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri alene, kun med kona. 

Hun introduserte meg for det, og etter hvert fant hun et leketøy som treffer så bra at jeg faktisk spruter uten at hun berører penis 🙈

Ofte pleier hun å leke med rumpa mi når hun suger meg. Og får meg til å sprute med anal play når hun har mensen. 

Anonymkode: 7f1ec...1a1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Aldri alene, kun med kona. 

Hun introduserte meg for det, og etter hvert fant hun et leketøy som treffer så bra at jeg faktisk spruter uten at hun berører penis 🙈

Ofte pleier hun å leke med rumpa mi når hun suger meg. Og får meg til å sprute med anal play når hun har mensen. 

Hvilket leketøy? Vil gjerne kjøpe dette? Sted og merke? 

Anonymkode: 3e559...016

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvilket leketøy? Vil gjerne kjøpe dette? Sted og merke? 

Anonymkode: 3e559...016

Er en G punkt vibrator for kvinner. 

Ikke lyst til å dele hvilken da denne ikke har stopper, slik at det er en mulighet for sykehus besøk hvis man glipper den. 

Men, G punkt vibrator med litt stor kule på tuppen, litt inn, å så presser den hardt opp mot penis/magen. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.4.2026 den 7.30):

Aldri skjønt hvorfor man ikke er heter bare fordi man vil stimulere seg sexuelt. Prostata sitter i rumpa på menn. Hadde dfn sittet i armhulen hadde ingen reagert. 

Jeg er 29 år og heter, men gar vibrerende plugg og dildo jeg bruker selv. Aldri vært flau over det, og skjønner ikke hva deg er for FN barnslig holdning at man er homo firdi man putter noe i rumpa. Damer dom liker analsex som ikke har gpunktet der, hvorfor er det så jævla deilig i flg mange menn? 

Anonymkode: e1fee...b17

Ikke homofil fordi prostata stimuleres. Gjør det selv. Hvordan opplever du orgasmen?

Anonymkode: 8b3be...2cc

Skrevet

Noen ganger. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det på ham. 😊 

Anonymkode: c31e7...55a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg gjør det på ham. 😊 

Anonymkode: c31e7...55a

Hvordan liker han det, blir orgasmen hans ekstremt sterk?

Anonymkode: 8b3be...2cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...