AnonymBruker Skrevet 28. mars #1 Skrevet 28. mars Utforsker/utfører dere prostatastimulering på dere selv? Og er det hemmelig for fruen eller har dere tørt å inkludere? 😉 Anonymkode: ed30f...27d
AnonymBruker Skrevet 28. mars #4 Skrevet 28. mars Snok1 skrev (10 minutter siden): Ja. Hun elsker å bidra. Tips til å få det til på partner på best mulig måte som fører til orgasme? 😉 Anonymkode: ed30f...27d
AnonymBruker Skrevet 28. mars #5 Skrevet 28. mars Gjør det av og til når jeg har tid og anledning. Men er dessverre ikke så ofte. Hun vet om det. Vi har felles leketøyskuff. Hun har brukt dildo på meg noen ganger. Satser på at det ender med strapon til slutt. Anonymkode: 1c99c...236 2
Snok1 Skrevet 28. mars #6 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tips til å få det til på partner på best mulig måte som fører til orgasme? 😉 Anonymkode: ed30f...27d Det er bare å øve og å snakke sammen. Lik det dere gjør, bruk tid på det og ha det fint. Gi ham følelsen av at dette er hans tid, og nå behøver ikke han tenke på å prestere. Dette er det beste rådet jeg kan gi, men antakelig finnes det like mange svar som det finnes par. Lykke til. Du er en fin person som vil gi dette til mannen din. 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars #7 Skrevet 28. mars Nei, vil si at en ikke er hetero hvis en driver på med sånt. Anonymkode: 9ecc6...884
AnonymBruker Skrevet 28. mars #8 Skrevet 28. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Utforsker/utfører dere prostatastimulering på dere selv? Og er det hemmelig for fruen eller har dere tørt å inkludere? 😉 Anonymkode: ed30f...27d Har lyst å gjøre det på mannen, men han vi vil ikke så.. Anonymkode: 57956...6b3 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars #9 Skrevet 30. mars jeg og fruen gjør det ofte. noen ganger så har vi kun oralsex og onanering i stedet for penetrering. da er det sykt digg at hun bruker en leke på meg bak samtidig som hun suger meg. hvis de mennene som tror at det er kun homofile som gjør det så må de tro om igjen. anatomien er ikke forskjellig bare fordi noen har en annen legning Anonymkode: 97b31...1f7 6 1 8
AnonymBruker Skrevet 30. mars #10 Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (På 28.3.2026 den 1.31): Utforsker/utfører dere prostatastimulering på dere selv? Og er det hemmelig for fruen eller har dere tørt å inkludere? 😉 Anonymkode: ed30f...27d Ikke direkte. Jeg syntes direkte stimulering av prostata kun er ubehagelig. Men jeg gjør det indirekte via perineum noe ganger når jeg onanerer. Anonymkode: 24ad5...8c3 1
Even Tuell Skrevet 30. mars #11 Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (På 28.3.2026 den 1.31): Utforsker/utfører dere prostatastimulering på dere selv? Og er det hemmelig for fruen eller har dere tørt å inkludere? 😉 Anonymkode: ed30f...27d Ja, i hovedsak alene, men ikke i hemmelighet. Kan få noen aldeles heftige orgasmer med anal stimulering og masturbering samtidig. Aldri klart en ren prostata-orgasme. 1
Even Tuell Skrevet 30. mars #12 Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (På 28.3.2026 den 8.10): Nei, vil si at en ikke er hetero hvis en driver på med sånt. Anonymkode: 9ecc6...884 Folk sier gjerne så mangt, gjerne om ting de vet lite om. Men slike folk gidder vi ikke høre på. Hvorvidt analt er homofilt er defintivt ikke et tema i denne tråden. Du må gjerne lage en egen tråd der du raljerer om anal og homofili framfor å gulpe opp noe her. Eller enda bedre; hold det for deg sjæl. 1 1 5
AnonymBruker Skrevet 30. mars #13 Skrevet 30. mars .Fjellmannen skrev (På 28.3.2026 den 1.35): Nei, er en grunn for at jeg er hetero AnonymBruker skrev (På 28.3.2026 den 8.10): Nei, vil si at en ikke er hetero hvis en driver på med sånt. Anonymkode: 9ecc6...884 Da antar jeg at dere heller ikke maser om å ta dama i analen. Anonymkode: f3cc8...5a5 4 2
.Fjellmannen Skrevet 31. mars #14 Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): Da antar jeg at dere heller ikke maser om å ta dama i analen. Anonymkode: f3cc8...5a5 Det har du rett i, har ingen interesse i å stake i kloakken, 2 hull er nok i massevis 1 1
Blue Balloon Skrevet 31. mars #15 Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (På 28.3.2026 den 1.31): Utforsker/utfører dere prostatastimulering på dere selv? Og er det hemmelig for fruen eller har dere tørt å inkludere? 😉 Anonymkode: ed30f...27d Ja, jeg er mann og gjør det. Har ingen frue nå. Men noen jeg har tuska med før, var med på leken. Skulle jeg funnet meg ei nå, så måtte det vert ei som ikke fikk helt noia av å vite om slikt værtfall. De som mener dette er gay, tar feil. Har tenkt tanken selv jeg, på om jeg kan like andre menn. Men får ikke det til å funke for meg værtfall. Liker fortsatt damer. Har ikke noen tiltrekning til menn, eller lyst å ha sex med de. Det her blir med leketøy, fordi jeg liker følelsen. 3 1
Dathos Skrevet 1. april #16 Skrevet 1. april Ja, og elsker det. Gir f i om det anses som gay. Det er en deilig variant, men må stå for moroa selv 1
AnonymBruker Skrevet 1. april #17 Skrevet 1. april Aldri skjønt hvorfor man ikke er heter bare fordi man vil stimulere seg sexuelt. Prostata sitter i rumpa på menn. Hadde dfn sittet i armhulen hadde ingen reagert. Jeg er 29 år og heter, men gar vibrerende plugg og dildo jeg bruker selv. Aldri vært flau over det, og skjønner ikke hva deg er for FN barnslig holdning at man er homo firdi man putter noe i rumpa. Damer dom liker analsex som ikke har gpunktet der, hvorfor er det så jævla deilig i flg mange menn? Anonymkode: e1fee...b17 1
AnonymBruker Skrevet 1. april #18 Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (På 30.3.2026 den 9.09): Ikke direkte. Jeg syntes direkte stimulering av prostata kun er ubehagelig. Men jeg gjør det indirekte via perineum noe ganger når jeg onanerer. Anonymkode: 24ad5...8c3 Jeg har brukt en slags dildo der bak med masse glid noen ganger, men det gir meg ikke mer enn at det er litt pirrende og forbudt. Det er jo et erogent punkt, i alle fall ved inngangen. Den indirekte stimuleringen er langt bedre som du skriver. Anonymkode: 5c791...5dd
AnonymBruker Skrevet 2. april #19 Skrevet 2. april Har prøvd å utforske litt selv, men er ikke åpen om det til samboer. Har inntrykk av at hun synes det er usexy å leke med rumpehullet til menn. Foreløpig har jeg ikke klart å stimulere prostata på en måte som har gitt meg noe. Kjøpte en prostatavibrator, men den ga meg egentlig mest i form av vibrasjonen i analåpningen. Også vanskelig å holde den på plass og vinkle mot prostata samtidig som jeg runker, så hadde nok kunnet fungere bedre om partner styrte den. Men elsker å ha i buttplug mens jeg runker. Orgasmen forsterkes skikkelig av at jeg kjenner at lukkemuskelen strammer rundt pluggen når det går for meg. Akkurat det skulle jeg gjerne opplevd å kjenne når jeg knuller dama. Likte også veldig når en thaimassøse lot fingrene gli pirrende over rumpehullet for å gjøre meg klar for en happy ending. Å knulle meg selv med dildo gir meg ingenting. Anonymkode: f9fba...15d 4
AnonymBruker Skrevet 2. april #20 Skrevet 2. april Ja, det er godt og kona liker å gjøre det når hun suger meg. Anonymkode: 38f46...eba 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå