Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette et bare tull. Et finansieringsbevis eget bevisst på at banken går god for x kjøpesum basert på totalvurdering som har blitt gjort. Da medregnet egenkapital. Et finansieringsbevis som viser hva dere kan låne og ikke kjøpe for har ingen verdi for noen. Da har dere et lånebevis, men det igjen et fullstendig irrelevant for alle andre enn dere selv.

Ang omkostninger så står dette beskrevet i finansieringsbeviset. Beløpet er det du kan by opp til i en budrunde og omkostningene er satt av fra egenkapitalen, altså hensyntatt utenom summen i finansieringsbeviset. 

Mvh finansrådgiver 

Anonymkode: cd5d0...eb1

Takk. Skal forklare dette til venninnen. Hun er langt nede nå og stresser med å kjøpe så hun får flyttet fra x mannen 

Anonymkode: 733ed...d83

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Dette et bare tull. Et finansieringsbevis eget bevisst på at banken går god for x kjøpesum basert på totalvurdering som har blitt gjort. Da medregnet egenkapital. Et finansieringsbevis som viser hva dere kan låne og ikke kjøpe for har ingen verdi for noen. Da har dere et lånebevis, men det igjen et fullstendig irrelevant for alle andre enn dere selv.

Mvh finansrådgiver 

Anonymkode: cd5d0...eb1

Jeg dobbeltsjekket nå, er 4 år siden i år siden vi kjøpte og jeg vil jo ikke feilinformere. Og du har rett, selvsagt. Dvs i vårt finansieringsbevis står det hva vi hadde i EK på én linje, og under står det hva vi fikk låne. Er nok der jeg surret, for det står ikke én stor samlet sum, men det var disse to summene oppgitt i finansieringsbeviset sammenlagt vi kunne kjøpe for.

Jeg husket feil, beklager det, ts! 

Anonymkode: 9fcf0...047

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...