AnonymBruker Skrevet 8. april #21 Skrevet 8. april leiakat skrev (19 timer siden): Kan jeg spørre om det er noen annen grunn til at du ikke vil bo der? Er du kjent i områdene? Er det stor forskjell på området ved Kambo senter (Åvangen/Knuten) kontra ved Trolldalen/Skredderåsen? Og angående tog: her er det nok noe jeg ikke har fått med meg i så fall? Når jeg sjekker pris er det 2300kr i mnd fra Sonsveien og 2400kr i mnd fra Kambo Stasjon? Jeg har bodd der, og flyttet kjapt. Det er en ghetto med invandrere. Følte meg aldri trygg. Vi bodde på skredderåsen. Skredderåsen og trolldalen er akkurat det samme Anonymkode: 045e9...dd2
leiakat Skrevet 8. april Forfatter #22 Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg har bodd der, og flyttet kjapt. Det er en ghetto med invandrere. Følte meg aldri trygg. Vi bodde på skredderåsen. Skredderåsen og trolldalen er akkurat det samme Anonymkode: 045e9...dd2 Såpass ja… Er det lenge siden du bodde der? Høres jo så mye fint ellers om området. Men, har lest at det for noen tiår tilbake var belastet.
AnonymBruker Skrevet 8. april #23 Skrevet 8. april leiakat skrev (3 timer siden): Såpass ja… Er det lenge siden du bodde der? Høres jo så mye fint ellers om området. Men, har lest at det for noen tiår tilbake var belastet. Rundt Kambo senter er ikke noe bra sted. Men mange fine steder mellom Kambo og son . Anonymkode: 60de1...0a4
AnonymBruker Skrevet 8. april #24 Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (På 7.4.2026 den 6.29): Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor noen som skal flytte velger bruke randoms på internett til å ta avgjørelsen. TS - du må sette deg på toget for å dra å besøke stedene godt før du bestemmer deg.. Anonymkode: 44558...2f2 Selv om TS spør her inn, betyr ikke det at hun tar avgjørelsen kun basert på det som svares her…. Det er greit å undersøke på flere måter, vet du Anonymkode: 53451...a55
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå