AnonymBruker Skrevet 26. mars #21 Skrevet 26. mars Fjollefyr skrev (41 minutter siden): Min tannlege sa at det kan bli misfarget av tannkrem, og corega. Så lenge den ikke lukter vondt holder det i massevis å skulle den. Pluss litt zalo innimellom. Min er 2 år, og ser ganske blank ut enda. Hm, aldri hørt. Men, jeg tenker at jeg kan prøve med zalo, men fortsetter nok med corega, da den visst skal drepe bakteriene. Anonymkode: 9d0d1...93e
AnonymBruker Skrevet 26. mars #22 Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så det er trygt å bruke klorin? 1 ss hørtes mye ut. Klorgassen som dannes er vel ikke helt ufarlig heller. Eddik er også etsende. Jeg orker ikke lukten av eddik, og har det ikke i hus. Anonymkode: 9d0d1...93e Jeg hadde aldri skrevet det om det ikke var trygt, men om du tviler på det så er det bare å ta et raskt Google søk for å få det bekreftet. Anonymkode: 67a49...b07
AnonymBruker Skrevet 26. mars #23 Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva da? Bittskinne? Den fås ikke kjøpt på apoteket. Du skal heller ikke måtte bytte så ofte. Mange har de i flere år. Anonymkode: 9d0d1...93e Apotek selger bittskinne du former til selv. Det er uhygienisk å ikke bytte ut regelmessig, den vil trekke til seg bakterier og derav lukt og misfarging. Den fra apoteket fungerer minst like bra som dyr fra tannlegen. Anonymkode: 10d8a...edb
AnonymBruker Skrevet 27. mars #24 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Apotek selger bittskinne du former til selv. Det er uhygienisk å ikke bytte ut regelmessig, den vil trekke til seg bakterier og derav lukt og misfarging. Den fra apoteket fungerer minst like bra som dyr fra tannlegen. Anonymkode: 10d8a...edb Aldri hørt om før. Kan se på det. Anonymkode: 9d0d1...93e
AnonymBruker Skrevet 27. mars #25 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg hadde aldri skrevet det om det ikke var trygt, men om du tviler på det så er det bare å ta et raskt Google søk for å få det bekreftet. Anonymkode: 67a49...b07 Jeg leste at man kunne det, men synes det likevel høres mye ut. Men, jeg har tenkt tanken noen ganger. Anonymkode: 9d0d1...93e
AnonymBruker Skrevet 27. mars #26 Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg leste at man kunne det, men synes det likevel høres mye ut. Men, jeg har tenkt tanken noen ganger. Anonymkode: 9d0d1...93e Aha. Da mistolket jeg bare kommentaren din😊 Men om du ikke føler deg komfortabel med mengden så går det fint å redusere den noe. Du vil fremdeles få noe effekt. Eller så har du også bakepulver metoden. Da blander du like mengder vann og bakepulver slik at du får en «paste» som du bruker til å børste biteskinnen og så lar du den ligge i bløt frem til kvelden hvor du da skyller den veldig godt før du tar den i bruk. Anonymkode: 67a49...b07
AnonymBruker Skrevet 28. mars #28 Skrevet 28. mars Jeg bare pusser de med tannkrem jeg. Har holdt seg fine i åresvis. Anonymkode: 3ee69...ff8 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars #29 Skrevet 29. mars Jeg har brukt gebissrens fra apotek. Og eddik-vsnm 50/50. Men leste at den ikke skal stå i eddikvann i lengre perioder(som over natten)🧐🥹Så nå vet jeg ikke hvordan jeg skal rense den nye jeg snart får😬 Anonymkode: 38291...bec
AnonymBruker Skrevet 29. mars #30 Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (På 28.3.2026 den 1.13): Jeg bare pusser de med tannkrem jeg. Har holdt seg fine i åresvis. Anonymkode: 3ee69...ff8 Her også. Tannlegen sa at jeg skulle gjøre det. Legger den noen ganger i et glass med Corsodyl for skikkelig rens. Anonymkode: 70ec5...80b 1
AnonymBruker Skrevet 6. april #31 Skrevet 6. april Takk for tipsene deres får prøve ut en del av dem. Eddik er det mulig jeg dropper, for det kommer jeg ikke til å få brukt opp. Jeg orker verken smaken eller lukten av det. Anonymkode: 9d0d1...93e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå