Tullsjur Skrevet 3. april #41 Skrevet 3. april Jobber med saken Kris 26 - B1 - PP 4 - EL 21.03 - IKM 05.04 Håperbaby26 - B3 - PP xx EL 21/3 - IKM 06/04 Mæg - B4 - PP2-3 - EL ca 25-26 mars - IKM 8-9 april Kaffedronninga: 28 - B1 - PP4 - EL ca 28-30/3 - IKM 12-14/4 Blomsterjenta: 30 - B2- PP10 - EL 01.04 - IKM 14.04 GulSitron: 33 - B2 - PP3 - EL 03.04 - IKM 15.04 Tullsjur - 28 - B2 - PP13 - EL 02.04 - IKM 16.04(kanskje?) Labbefrøken: 36-B1-PP2-EL 12.05- IKM 26.04 Snehvit: 38 - B2 - PP2 - EL 06.04 - IKM 21.04 Mens Gravid
Tullsjur Skrevet 3. april #42 Skrevet 3. april Ganske sikker på at jeg hadde eggløsning 1.-2.april. Lagt inn aksjer, og håper virkelig at det skal klaffe denne runden! Starter testing 11.april, hvis jeg klarer vente så lenge. 2 2
Kaffedronninga Skrevet 5. april #43 Skrevet 5. april Jobber med saken Kris 26 - B1 - PP 4 - EL 21.03 - IKM 05.04 Håperbaby26 - B3 - PP xx EL 21/3 - IKM 06/04 Mæg - B4 - PP2-3 - EL ca 25-26 mars - IKM 8-9 april Kaffedronninga: 28 - B1 - PP4 - EL 29/3 - IKM 10/4 Blomsterjenta: 30 - B2- PP10 - EL 01.04 - IKM 14.04 GulSitron: 33 - B2 - PP3 - EL 03.04 - IKM 15.04 Tullsjur - 28 - B2 - PP13 - EL 02.04 - IKM 16.04(kanskje?) Labbefrøken: 36-B1-PP2-EL 12.05- IKM 26.04 Snehvit: 38 - B2 - PP2 - EL 06.04 - IKM 21.04 Mens Gravid 2
Kaffedronninga Skrevet 7. april #44 Skrevet 7. april Hvordan går det med dere damer? Tok en test i går 8dpo, negativ. Har også veldig ømme pupper nå, som jeg pleier å få før mensen 😒Ikke testet i dag.. 1
Molekyl Skrevet 7. april #45 Skrevet 7. april (endret) Jobber med saken Kris 26 - B1 - PP 4 - EL 21.03 - IKM 05.04 Håperbaby26 - B3 - PP xx EL 21/3 - IKM 06/04 Mæg - B4 - PP2-3 - EL ca 25-26 mars - IKM 8-9 april Kaffedronninga: 28 - B1 - PP4 - EL 29/3 - IKM 10/4 Blomsterjenta: 30 - B2- PP10 - EL 01.04 - IKM 14.04 GulSitron: 33 - B2 - PP3 - EL 03.04 - IKM 15.04 Tullsjur - 28 - B2 - PP13 - EL 02.04 - IKM 16.04(kanskje?) Labbefrøken: 36-B1-PP2-EL 12.05- IKM 26.04 Snehvit: 38 - B2 - PP2 - EL 06.04 - IKM 21.04 Molekyl: 38 - B1- PP1 - EL 06.04 - IKM 20.04 Mens Gravid Endret 7. april av Molekyl 1
GulSitron Skrevet 7. april #46 Skrevet 7. april Kaffedronninga skrev (6 timer siden): Hvordan går det med dere damer? Tok en test i går 8dpo, negativ. Har også veldig ømme pupper nå, som jeg pleier å få før mensen 😒Ikke testet i dag.. Er 2DPO i dag og hormonene merkes alt for godt. Hadde en super fin dag sammen med samboer i går, og i dag føler jeg meg bare til overs og hodet går fra "rosa-sky og fyrverkeri" til "så fakkings dump meg da hvis du hater meg så jævlig" kun fordi jeg ikke fikk klem akkurat når jeg ville ha klem.. 🥲🥲 3
AnonymBruker Skrevet 7. april #47 Skrevet 7. april Kaffedronninga skrev (6 timer siden): Hvordan går det med dere damer? Tok en test i går 8dpo, negativ. Har også veldig ømme pupper nå, som jeg pleier å få før mensen 😒Ikke testet i dag.. El kom tidligere enn forventet her, så jeg er på 8 dpo i dag. Negativ test, men det er jo enda tidlig. Denne runden prøver jeg meg på å vente med progresteronstøtten til jeg evnt får en positiv test. Det er så mye klisj med vagiatorer! Jeg orker ikke 2 uker hvor jeg føler med ekkel uten at det skal lede til noe. Legen ga det jo mest bare på "why not?"-grunnlag. Blir ny test hver dag frem til IKM (som nå er 12.04)! Testlageret er latterlig fullt, og noe må jeg jo ha å gjøre i ventetiden😅 Du er flink som ikke tester hver dag, den selvkontrollen er helt borte her! Jo lengre tid denne prøvingen tar, jo mer takknemmelig blir jeg når jeg kikker bort på det lille barnet vi allerede har fått. Det er et privilegium å ha fått opplevd det én gang, og om vi skulle ende opp med kun h*n, så skal det gå greit også❤️ - Blomsterjenta Anonymkode: ccb6d...830 3
Håperpåbaby26 Skrevet 7. april #48 Skrevet 7. april Her kom t.rød i dag 😢 håper for dere andre at april blir en bra måned❤️ 3
Kaffedronninga Skrevet 7. april #49 Skrevet 7. april AnonymBruker skrev (1 time siden): El kom tidligere enn forventet her, så jeg er på 8 dpo i dag. Negativ test, men det er jo enda tidlig. Denne runden prøver jeg meg på å vente med progresteronstøtten til jeg evnt får en positiv test. Det er så mye klisj med vagiatorer! Jeg orker ikke 2 uker hvor jeg føler med ekkel uten at det skal lede til noe. Legen ga det jo mest bare på "why not?"-grunnlag. Blir ny test hver dag frem til IKM (som nå er 12.04)! Testlageret er latterlig fullt, og noe må jeg jo ha å gjøre i ventetiden😅 Du er flink som ikke tester hver dag, den selvkontrollen er helt borte her! Jo lengre tid denne prøvingen tar, jo mer takknemmelig blir jeg når jeg kikker bort på det lille barnet vi allerede har fått. Det er et privilegium å ha fått opplevd det én gang, og om vi skulle ende opp med kun h*n, så skal det gå greit også❤️ - Blomsterjenta Anonymkode: ccb6d...830 Greit at den kommer før enn antatt også da😍 Jeg er bare redd for nederlaget med negativ test, så da kan jeg heller vente en dag i mellom så slipper jeg knekken hver dag 😩 Men man blir jo helt kokko i hodet da, analyserer testene opp og i mente, med lys og greier 😂 Lykke til med testingen, spent på deres vegne ❤️ 1
Kaffedronninga Skrevet 7. april #50 Skrevet 7. april GulSitron skrev (1 time siden): Er 2DPO i dag og hormonene merkes alt for godt. Hadde en super fin dag sammen med samboer i går, og i dag føler jeg meg bare til overs og hodet går fra "rosa-sky og fyrverkeri" til "så fakkings dump meg da hvis du hater meg så jævlig" kun fordi jeg ikke fikk klem akkurat når jeg ville ha klem.. 🥲🥲 Uff, det høres litt kjent ut 😂🤯
GulSitron Skrevet 8. april #51 Skrevet 8. april Kaffedronninga skrev (19 timer siden): Uff, det høres litt kjent ut 😂🤯 Det er litt godt å vite at vi er flere på det skipet der 😅 2
Kris. Skrevet 8. april #52 Skrevet 8. april Negativ test DPO 18, da er nok alt håp ute for denne gang, men ikke fått mensen enda får bare se når den dukker opp. Ønsker resten av dere lykke til. ❤️ 3
AnonymBruker Skrevet 9. april #53 Skrevet 9. april 10 dpo, og vi har en svak, fin gravidstrek🥹 Åh, som jeg håper den holder! Venter litt med å flytte meg over på gravid-feltet her i tråden, for jeg vil helst komme over IKM før jeg gleder meg for mye. Men denne gangen er det jo hvertfall en reell sjanse for at det går, nå som jeg får behandling! - Blomsterjenta Anonymkode: ccb6d...830 7
Kaffedronninga Skrevet 9. april #54 Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (31 minutter siden): 10 dpo, og vi har en svak, fin gravidstrek🥹 Åh, som jeg håper den holder! Venter litt med å flytte meg over på gravid-feltet her i tråden, for jeg vil helst komme over IKM før jeg gleder meg for mye. Men denne gangen er det jo hvertfall en reell sjanse for at det går, nå som jeg får behandling! - Blomsterjenta Anonymkode: ccb6d...830 Gratulerer 🩷🩷 Jeg også fikk to streker, både i går kveld og i dag tidlig 🥺 3
AnonymBruker Skrevet 9. april #55 Skrevet 9. april Kaffedronninga skrev (1 time siden): Gratulerer 🩷🩷 Jeg også fikk to streker, både i går kveld og i dag tidlig 🥺 Ååh, gratulerer til deg også!❤️ Krysser fingrene så hardt jeg kan for oss begge! Og selvfølgelig for resten av lista også❤️ - Blomsterjenta Anonymkode: ccb6d...830 1
Kaffedronninga Skrevet 9. april #56 Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Ååh, gratulerer til deg også!❤️ Krysser fingrene så hardt jeg kan for oss begge! Og selvfølgelig for resten av lista også❤️ - Blomsterjenta Anonymkode: ccb6d...830 Tusen takk 🩷 fikk negativ CB digital test da… men leste at de var litt mindre sensitiv, så prøver igjen i morgen 1
GulSitron Skrevet 9. april #57 Skrevet 9. april Kaffedronninga skrev (12 timer siden): Tusen takk 🩷 fikk negativ CB digital test da… men leste at de var litt mindre sensitiv, så prøver igjen i morgen CB trenger ofte >25iu/l hcg for å slå ut positivt, mens strimmeltest trenger 10iu/l for å slå ut svakt positivt ♥️ Gratulerer så mye!! 🥰♥️
Kaffedronninga Skrevet 10. april #58 Skrevet 10. april GulSitron skrev (7 timer siden): CB trenger ofte >25iu/l hcg for å slå ut positivt, mens strimmeltest trenger 10iu/l for å slå ut svakt positivt ♥️ Gratulerer så mye!! 🥰♥️ Tusen takk 🩷🥰 hvordan går det med deg?<3
GulSitron Skrevet 10. april #59 Skrevet 10. april Kaffedronninga skrev (6 timer siden): Tusen takk 🩷🥰 hvordan går det med deg?<3 Det går veldig bra! 🥰 Er så mye jobb nå at jeg slipper å tenke for mye nå som jeg er 5DPO. Hormonelt mer stabil og hjemme er det bare kjærleik 😭♥️ hva med deg? 💗
Kaffedronninga Skrevet 10. april #60 Skrevet 10. april GulSitron skrev (8 timer siden): Det går veldig bra! 🥰 Er så mye jobb nå at jeg slipper å tenke for mye nå som jeg er 5DPO. Hormonelt mer stabil og hjemme er det bare kjærleik 😭♥️ hva med deg? 💗 Litt godt det også sikkert?<3 Har du en magefølelse?🤭 Det går bra her også foreløpig!!🤞🏼 Er jo på IKM i dag, og testene er også sterkere enn i går! Har veldig vonde 🍒 og de føles ut som to 🍉🍉 som skal sprenge 😂😂 Litt mensmurring lignende, men hatt det i mange dager nå.. Griner av alt🥲 Veldig spennende 🩷 1 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå