Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Kaffedronninga skrev (2 timer siden):

Er denne EL testen positiv? Denne jeg fikk sterkest teststrek på

IMG_3483.jpeg

Ser ganske like ut på begge sider, ville nok bare kjørt på snarest.👍

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva tenker dere om denne el-testen?

Har hatt ganske blanke tester hittil, så denne virket ganske mørk. Premom tolker den som lav.

Veldig uregelmessig syklus. Flo sier eggløsning 5.april, premom sier 17.april, så dette var jo tidlig.Screenshot_20260331-182515.thumb.png.593d7084322ae5541dba10f9189a0264.png

PXL_20260331_133314897.jpg

Skrevet (endret)

Har egentlig ikke helt skjønt meg på det Low T/C system til Premom. Men ser jo at det er en stigning der og på siste er jo T nesten like sterk som C streken i mine øyne. 👍

Hvordan går det med dere i EL og de få i som allerede er i DPO land? ☺️

Her prøver jeg å ikke bekymre meg eller starte å teste meg ihjel, men sliter med det når kroppen hiver på meg og samler sakte men sikkert de samme/lignende symptomene som forrige syklusen.😵‍💫 Startet med oppblåste/øm livmor, litt øm bryster og verk i korsryggen DPO 4-5 ca,DPO 6 - 8 mer trøtthet, DPO 9 - 10 hodeverk og enda mer hodeverk. Og nå er morgen kvalmen mer intens enn på lenge, er generelt ikke en frokost person, men ikke så ille som i dag til vanlig.🫣

Er i DPO 11 nå, men fikk jo ikke en eneste lys strek før DPO 14-15 siste gang… 🙈

Endret av Kris.
  • Hjerte 3
Skrevet
Kris. skrev (7 minutter siden):

Har egentlig ikke helt skjønt meg på det Low T/C system til Premom. Men ser jo at det er en stigning der og på siste er jo T nesten like sterk som C streken i mine øyne. 👍

Jeg har akkurat lastet ned premom. Jeg skjønner ikke forskjellen på «easyhome» og «premom»? Begge er vel til å laste opp eggløsningstester, men hvilken skal brukes? Jeg lastet opp samme test i begge. Easyhome sier 0,05 og premom sier 2,5 :vetikke:

Anonymkode: d9863...32d

Skrevet

Er jeg 11 dpo? Satte otrivelle fredag 20/3 fikk innsett av 5 dagers blacosyst 26/3 men test dag er mandag 6/4 altså jeg har regnet at jeg da er 11 dpo men da er 14 dpo søndag 5/4 og ikke mandag 6/4 

uansett fikk jeg blenda i dag tidlig , ut fra min beregning 11 dpo. 
så er redd alt håp er ute. Flere med erfaring ved innsett av fryst? At det tar lengre tid å få positiv 

Anonymkode: 57185...215

Skrevet
Kris. skrev (1 time siden):

Her prøver jeg å ikke bekymre meg eller starte å teste meg ihjel, men sliter med det når kroppen hiver på meg og samler sakte men sikkert de samme/lignende symptomene som forrige syklusen.😵‍💫 Startet med oppblåste/øm livmor, litt øm bryster og verk i korsryggen DPO 4-5 ca,DPO 6 - 8 mer trøtthet, DPO 9 - 10 hodeverk og enda mer hodeverk. Og nå er morgen kvalmen mer intens enn på lenge, er generelt ikke en frokost person, men ikke så ille som i dag til vanlig.🫣

Er i DPO 11 nå, men fikk jo ikke en eneste lys strek før DPO 14-15 siste gang… 🙈

Jeg skjønner meg heller ikke på det systemet, har begynt med tester. EL rundt 5 april etter appen, men aner jo egentlig ikke hvor lang syklusen er sia jeg har hatt spiral siste 4 årene. Fjernet den 4 mars, og fikk mensen igjen 21 mars. Første barnet var "uhell", så ikke drevet med tester osv før. 

Anonymkode: ab618...418

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg skjønner meg heller ikke på det systemet, har begynt med tester. EL rundt 5 april etter appen, men aner jo egentlig ikke hvor lang syklusen er sia jeg har hatt spiral siste 4 årene. Fjernet den 4 mars, og fikk mensen igjen 21 mars. Første barnet var "uhell", så ikke drevet med tester osv før. 

Kjøpte forsåvidt noen tester på normal, men kanskje bedre med noen andre. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har akkurat lastet ned premom. Jeg skjønner ikke forskjellen på «easyhome» og «premom»? Begge er vel til å laste opp eggløsningstester, men hvilken skal brukes? Jeg lastet opp samme test i begge. Easyhome sier 0,05 og premom sier 2,5 :vetikke:

Jeg har brukt "other" fordi jeg tenkte easyhome og premom var for premom sitt eget merke 🤔

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skjønner vet om noen i lignende situasjon, tror nok at selv om man kan tenke seg sånn ca. Så vil nok å loggføre 2 - 3 måneder i hvert fall være en grei måte å finne ut av hvordan syklusen din i nåtid fungerer.👍 Håper den er stabil og grei for din del. Litt kjipt å ha mye variasjon da man må jo gjøre mye mer teste og føle seg frem.😅

Har hørt at mange ikke har stabil mensen rett etter å slutte på prevensjon, men hvor mye det stemmer og for hvilke typer kan jeg nok ikke uttale meg om. 

Skrevet
Tullsjur skrev (3 timer siden):

Jeg har brukt "other" fordi jeg tenkte easyhome og premom var for premom sitt eget merke 🤔

Ja, se der ja! Det er noe som heter other og. Får prøve det da. Takk for svar! :D

Skrevet

Mine EL tester er negative foreløpig, men har trolig EL på søndag og håper å få lagt inn aksjer på fredag og lørdag. Hadde EL slim i dag, men det er jo også opp og ned ila en syklus. 

• Hjerte 1
Skrevet
Kris. skrev (På 1.4.2026 den 9.44):

Jeg opplever ofte at når jeg legger inn bilde av testen på den appen, så må jeg redigere manuelt, og dra c og t strekene på riktig strek på bildet. Også legge testene under «other» eller «andre» ☺️

Skrevet
Labbefrøken skrev (På 30.3.2026 den 9.56):

image.gif.8ced51eba1563010e26e799346e6ac32.gifJobber med saken

Kris 26 - B1 - PP 4 - EL 21.03 - IKM 05.04

Håperbaby26 - B3 - PP xx EL 21/3 - IKM 06/04

Mæg - B4 - PP2-3 - EL ca 25-26 mars - IKM 8-9 april

Kaffedronninga: 28 - B1 - PP4 - EL ca 28-30/3 - IKM 12-14/4

Blomsterjenta: 30 - B2- PP10 - EL 01.04 - IKM 14.04

GulSitron: 33 - B2 - PP3 - EL 03.04 - IKM 15.04

Tullsjur - 28 - B2 - PP13 - EL 05.04 - IKM 20.04

Labbefrøken: 36-B1-PP2-EL 12.05- IKM 26.04

image.gif.43560d130d7bd8366739833276ae73f3.gifMens

Mæg - B4 - PP2-3 - EL 25/26.03 - IKM 8/9.04 - Mens 02.04

Altså hva f.... allerede fått mensen når jeg hadde eggløsning for typ 7-8 dager siden? Må tydeligvis drite i å bli gravid mens jeg ammer 😭

Mæg

Anonymkode: 04781...eab

• Hjerte 2
Skrevet
Kaffedronninga skrev (3 timer siden):

Jeg opplever ofte at når jeg legger inn bilde av testen på den appen, så må jeg redigere manuelt, og dra c og t strekene på riktig strek på bildet. Også legge testene under «other» eller «andre» ☺️

Oi ja da kan det jo forklare litt mer hvorfor hvert fall jeg syns appen er litt rar og klumsete å bruke om det også er litt om man legger det i feil kategori. Tror ikke jeg brukte "others"🙈😅

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Altså hva f.... allerede fått mensen når jeg hadde eggløsning for typ 7-8 dager siden? Må tydeligvis drite i å bli gravid mens jeg ammer 😭

Mæg

Klem til deg Mæg❤️🫂

Ja har dessverre hørt at det er slettes ikke ofte det er like lett å bli gravid på nytt igjen som uten om, når man ammer. Har vist noe med hvor mye man fremdeles ammer enda osv. Kan jeg spørre hvor gammelt er barnet du fremdeles ammer på? 

• Hjerte 1
Skrevet
Kris. skrev (4 minutter siden):

Oi ja da kan det jo forklare litt mer hvorfor hvert fall jeg syns appen er litt rar og klumsete å bruke om det også er litt om man legger det i feil kategori. Tror ikke jeg brukte "others"🙈😅

Klem til deg Mæg❤️🫂

Ja har dessverre hørt at det er slettes ikke ofte det er like lett å bli gravid på nytt igjen som uten om, når man ammer. Har vist noe med hvor mye man fremdeles ammer enda osv. Kan jeg spørre hvor gammelt er barnet du fremdeles ammer på? 

Tusen takk ❤️ 5,5 mnd 😊 

Skrevet

Jeg er 13 dpo bare blenda tester og ikke gravid på clear blue digital. Vurderer å stoppe cyglogest slik at mensen kan komme som planlagt . Ved innsett sa Medicus at jeg skulle ta cyglogest helt ut til blodprøve som egentlig er 6/4 men pga påske 7/4 . Hva synes dere? Hva hadde dere gjort? Cyglogest gjør meg så trett og utsetter mensen . Det er jo sjelden man er gravid når man får negativ test 13 dpo

• Hjerte 1
Skrevet

Dette er jo IVF og innsett med 5 dagers blacosyst så vet jo nøyaktig EL og hvor mange dpo 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Mæg

Klem 🩷

• Hjerte 1
Skrevet

I dag var første dagen med smilefjes på CB digital LH tester 🥰 Nå krysser jeg bare fingrene for action i kveld 🥹

• Hjerte 4
Skrevet

image.gif.8ced51eba1563010e26e799346e6ac32.gifJobber med saken

Kris 26 - B1 - PP 4 - EL 21.03 - IKM 05.04

Håperbaby26 - B3 - PP xx EL 21/3 - IKM 06/04

Mæg - B4 - PP2-3 - EL ca 25-26 mars - IKM 8-9 april

Kaffedronninga: 28 - B1 - PP4 - EL ca 28-30/3 - IKM 12-14/4

Blomsterjenta: 30 - B2- PP10 - EL 01.04 - IKM 14.04

GulSitron: 33 - B2 - PP3 - EL 03.04 - IKM 15.04

Tullsjur - 28 - B2 - PP13 - EL 05.04 - IKM 20.04

Labbefrøken: 36-B1-PP2-EL 12.05- IKM 26.04

Snehvit: 38 - B2 - PP2 - EL 06.04 - IKM 21.04 

image.gif.43560d130d7bd8366739833276ae73f3.gifMens

image.gif.4c53d118fbca7b12737111966a4486eb.gif Gravid

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...