Gå til innhold

Mann - Hvordan tisser du?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, jeg tror desverre det er vanskelig for deg med stor penis å sette seg inn i hvordan en slik ting kan påvirke. Hadde jeg bare hatt en penis på gjennomsnittet så hadde helt sikkert livet mitt vært bedre. Jeg er helt i nedre grense, men ikke micropenis. Svaret fra urologen var at det finned noen som har micropenis, og at jeg ikke hadde «rett til å klage» men, ja….Det er ikke lett å være meg. Jeg bruker så utrolig mye energi på dette og går bare i ring der jeg skammer meg dypt og enormt mye, hver eneste dag

Det å ikke ha komplekser slik du snakket om et ikke noe jeg klarer å relatere meg til!

Jeg har på en måte formet mitt liv rundt dette. Jeg tenker at jeg er lite mandig, lite attraktiv og  feil. Dette har medført livslang selvpining som har gjort at jeg er forferdelig sjenert og selvutslettende. Det har gjort at jeg mobbes, utnyttes, manipuleres og utnyttes, for hvordan skal jeg kunne stå opp for meg selv når jeg er så mislykket. Hele min identitet og personlighet har utgangspunkt i at jeg er feil. Jeg kan ikke utbrodere for mye, for da blir innlegget slettet, men dere forstår at mitt liv føles verdiløst både for meg og andre. Hvorfor skulle noen velge meg med så dårlig selvtillit og selvbilde? Så en ting er at jeg fysisk føler meg feil, men jeg er også mentalt ødelagt og jeg har ikke råd til all den hjelpen jeg trenger. Psykolog er så kostbart, og krever mange timer. Jeg har prøvd psykolog tidligere, men ikke egentlig fått hjelp fordi jeg ikke hadde råd til å forsette

Anonymkode: c50c4...e2b

Ja, ikke sant og da vil ikke en penis-operasjon være løsningen. Det handler om din identitet og et ødelagt selvbilde. Det stikker mye, mye dypere. Man blir ikke født med et ødelagt selvbilde, det er noe man læres som barn.

Det er ikke lett å være deg, men det er pga. skammen og eventuell psykiatrisk tilstand du muligens har levd med og ikke fått behandling for, ikke penis.

Du har aldri vært feil. ❤️

Psykolog er kostbart, men det er vel også en penisoperasjon i det private. Jeg vet hva jeg ville brukt penger på i ditt tilfelle.

Noen i tråden nevner at du ville kvalifisere til offentlig psykiatrisk behandling, det tror jeg også vil kunne være mulig hvis du er ærlig med fastlegen om omfanget av plagene dine.

Anonymkode: b8b4c...c6e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Som kvinne som leser dette må jeg si det høres fryktelig komplisert ut å tisse på toalettet for menn. 🤭 Må si jeg er glad for å være kvinne og kunne sitte akkurat som jeg vil når jeg tisser, hehe.

Anonymkode: 9a6ec...ac2

Skrevet

Tråden er ryddet for tull.

veronica<3, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er trådstarteren

Blir glad for flere svar😀

Anonymkode: c50c4...e2b

AnonymBruker
Skrevet

Både eksen og sønnen min sitter. De dytter penis nedover for at strålen skal gå riktig vei. Har ingen formening om størrelse. Er ikke de fleste helt vanlige?

Anonymkode: 7f713...7f6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter minst 9 av 10 ganger. Hater at strålen kan gå i vinkel å det blir søl. Så for min del foretrekker jeg å sitte. 

Anonymkode: 2efa9...380

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...