AnonymBruker Skrevet 29. mars #61 Skrevet 29. mars Jeg angrer på at jeg ikke fullførte master-graden min. Anonymkode: a4c4d...d6a
AnonymBruker Skrevet 29. mars #62 Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (På 24.3.2026 den 21.17): At vi solgte gården etter jeg ble utsatt for ulykke, at vi da ikke tok valget å bli boende og satse på at ungene som da var 5 og 6 år ville drive når de ble gamle nok. For nå ser vi begge driver å ser etter gårdsbruk for å drive Anonymkode: 11fba...acd Mange til salgs bare å slå til. Anonymkode: 3c889...637
AnonymBruker Skrevet 31. mars #63 Skrevet 31. mars Jeg angrer på at jeg ikke lå med han jeg likte så utrolig godt, han likte også meg. Er en spesiell jeg har tenkt på i ettertid. Jeg angrer på at jeg ikke satset på et praktisk yrke. Jeg angrer på at jeg ikke klarte holde kontakten med barne-ungdomsvenninner. Vi har kontakt idag, og jeg har også skjønt det at å holde kontakt går begge veier. Jeg angrer på at jeg fikk barn med en som ikke tok ansvaret. Anonymkode: 0e4b8...57b 1
AnonymBruker Skrevet 1. april #64 Skrevet 1. april At jeg valgte å ta doktorgrad Anonymkode: 6b933...628
AnonymBruker Skrevet 16. mai #65 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (På 1.4.2026 den 20.21): At jeg valgte å ta doktorgrad Anonymkode: 6b933...628 Hvorfor? Anonymkode: 90190...890 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #66 Skrevet 16. mai Den listen blir fort lang... Hadde jeg reist til Frankrike når jeg satt med billetten i hånda istedenfor å hjelpe et manipulerende familiemedlem når jeg var 20 Partner som jeg fikk barn med var en kjempe tabbe, kostet meg ubegrenset med vonde tiden, harde prioriteringer og penger. Ble rett og slett rævkjørt i mange år. Barnet kunne jeg ikke ha vært foruten. At jeg ikke valgte en annen rute i livet enn å bli hos en manipulerende partner som er utro hver 3-4 år. Som jeg vet om iallefall. Feil valg som virket korrekt når jeg tok de. Gjelder både penger, familie og forhold. Anonymkode: adc19...967
AnonymBruker Skrevet 17. mai #67 Skrevet 17. mai De to største feilene jeg gjorde var å få barn som 19-åring og å ikke jobbe enda hardere på den tiden for å ta tak i ptsd. Det jeg angrer på er at jeg ikke alltid var en trygg og god forelder for det eldste barnet. Ikke grovt utrygg, men tok noen dårlige valg de første seks årene hvertfall og de episodene dukker iblant opp i hodet. Anonymkode: 29c36...6a8
AnonymBruker Skrevet 17. mai #68 Skrevet 17. mai Angrer på at jeg lot eksen nyte godt av å være i ett forhold med meg i 20 år. Skulle ha prioritet meg selv, og visket vekk omsorgs siden av meg selv. Den har ødelagt mye for meg mentalt. Anonymkode: b54c0...f2c 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai #69 Skrevet 17. mai At jeg giftet meg, men det er snart en saga blott. Anonymkode: dac22...178 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå