AnonymBruker Skrevet 23. mars #21 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Så trist å lese:( Åssen går det med deg nå da? Anonymkode: 90190...890 Går bedre psykisk, kommer nok alltid til å ligge i bakgrunnen med alt lærdommen den gav meg. Valgte å flytte til et helt nytt sted da jeg ville ha en helt ny start etterpå. Det var godt å komme til et sted hvor ingen hadde kjennskap til meg på noen som helst måte. Her kunne jeg være meg selv fra starten av. Har ikke gjemt meg bakom noenting. Har mange fine venner, giftet meg og god jobb her. Har ikke kontakt med noen fra barndomsstedet mitt. Anonymkode: 3932d...1bd 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars #22 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Går bedre psykisk, kommer nok alltid til å ligge i bakgrunnen med alt lærdommen den gav meg. Valgte å flytte til et helt nytt sted da jeg ville ha en helt ny start etterpå. Det var godt å komme til et sted hvor ingen hadde kjennskap til meg på noen som helst måte. Her kunne jeg være meg selv fra starten av. Har ikke gjemt meg bakom noenting. Har mange fine venner, giftet meg og god jobb her. Har ikke kontakt med noen fra barndomsstedet mitt. Anonymkode: 3932d...1bd Veldig glad for å høre det, fortiden til en person kan aldri definere hvem de er i livet Anonymkode: 90190...890 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars #23 Skrevet 23. mars Eneste tingen jeg angrer på i livet er at jeg solgte det forrige huset mitt. Huset i seg selv var ikke så eksepsjonelt, men det hadde ei tomt det skal godt gjøres å tak på tilsvarende igjen. Anonymkode: 2abb5...3cf 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars #24 Skrevet 23. mars Angrer egentlig ikke på så mye. Men skulle ønske jeg hadde søkt på det prestisjeuniversitetet jeg ønsket å studere ved, og at jeg hadde holdt vekten i sjakk. Anonymkode: 640d0...022 1
UnknownUser0 Skrevet 23. mars #25 Skrevet 23. mars (endret) At jeg ikke innså tidligere at det blir aldri en normal relasjon med biologisk mor som er både manipulativ schizofren og har alkohol assosiert demens. At jeg ikke innså tidligere at det er med stor sannsynlighet at biologisk far muligens er emosjonell umoden, har narsissistiske trekk eller begge deler basert på et mønster på minimum 10 år og stefamilien hans støtter han alltid. Muligens aldri en god relasjon her heller. At jeg lot folk som krever lydighet, seriøsitet og ærlighet fra meg så lenge det ikke rokker ved fasaden dems diktere mitt liv og at jeg har tvilt på meg selv så mye på grunn av dem. At jeg lot meg selv gjøre meg selv liten for å passe på alle andre på bekostning av meg selv. Endret 23. mars av UnknownUser0 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars #26 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg angrer så på at jeg ikke var mer hyggelig mot søskenet mitt. Jeg var flau over å være det større søskenet. Jeg spyttet på søskenet mitt på skolen en gang, og trodde jeg var kul.. Har aldri tilgitt meg selv for det. Har unnskyldt mange ganger, men føler ikke noen antall unnskyldninger kan rette opp i det.. Anonymkode: 9a9ad...7b5 Hvordan gikk det med søskenet ditt? Anonymkode: a86d7...f70
AnonymBruker Skrevet 23. mars #27 Skrevet 23. mars Vet ikke om jeg angrer på så mye i grunn. Kunne ønske jeg visste det jeg vet nå, for 30 år siden, men det kan vel knapt kalles å angre. Anonymkode: a86d7...f70 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars #28 Skrevet 23. mars Angrer på at jeg gikk rett fra videregående til universitet (for det hadde foreldrene mine bestemt). Skulle ønske jeg hadde opplevd folkehøyskole/betenkningsår/jobbeår før jeg durte på med en utdannelse jeg egentlig ikke ville ha - kunne likså godt droppet hele den utdannelsen. Anonymkode: 5c563...52f 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars #29 Skrevet 23. mars At jeg ikke klarte å få kontroll på vekten i ung alder, og at jeg tidligere har brukt så mye penger på røyk. Anonymkode: 67474...efa 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars #30 Skrevet 23. mars Jeg angrer litt på at jeg kan være for godtroende og tro det beste om folk litt for raskt. Har gått på noen småsmeller på grunn av det. Samtidig har jeg ikke lyst til å bli en mer skeptisk eller mistenksom person heller. Så kanskje det jeg egentlig angrer på er at jeg ikke alltid er like flink til å avklare ting underveis – og ender opp med å tolke situasjoner feil noen ganger. Jeg vil på en måte være grei med alle, og strekker meg kanskje litt utenfor komfortsonen for å være den “greie” personen. Jeg har også misforstått signaler fra det andre kjønn noen ganger. Synes det kan være vanskelig – noen situasjoner føles ganske tydelige der og da, men viser seg å ikke være det likevel. Det kan fort bli litt kleint når man oppdager at man har tolket feil. Tror også det henger litt sammen med at jeg noen ganger strekker meg litt for langt for å være hyggelig, i stedet for å kjenne etter og sette egne grenser tydeligere. Angrer også litt på at jeg ikke alltid har vært flink nok til å ta vare på vennskap. Det har vært mye fokus på jobb i perioder. Men alt i alt har jeg et bra liv – god jobb og fin familie – så det er ikke sånn at jeg går rundt og angrer masse. Mer små ting jeg kunne gjort litt annerledes. Jeg tror jeg også stort sett er et bedre menneske nå enn tidligere. Anonymkode: c1671...cb8 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars #32 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei! Jeg har gjort mange feil i livet mitt. De fleste angrer jeg selvfølgelig på, men det nok ikke noe jeg kan gjøre noe med nå. Jeg er en nysgjerrig person, som lurer på; hva du angrer mest på (og hvorfor), eller hva er den største feil du har gjort i livet ditt? hilsen nysgjerrig person Anonymkode: 90190...890 Angrer på at jeg ikke fortalte en lærer eller helsesøster at hjemmesituasjonen ikke var bra hjemme når jeg var barn Jeg angrer på at jeg ikke byttet jobb tidligere Så angrer jeg på at jeg ikke var litt tøffere når jeg var yngre sånn jeg opplevde mer. Anonymkode: 3b377...e87 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars #34 Skrevet 23. mars Jeg angrer på at jeg reiste til England for å studere. Jeg angrer på jobbvalget mitt. Jeg angrer på at jeg ikke har klart å holde kontakten med venner. Anonymkode: 78503...6a1
AnonymBruker Skrevet 23. mars #35 Skrevet 23. mars Barn tidlig og et par bommerter med bilkjøp og oppussing.. Anonymkode: 284d8...7aa 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars #36 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): At jeg ikke klarte å få kontroll på vekten i ung alder, og at jeg tidligere har brukt så mye penger på røyk. Anonymkode: 67474...efa Samme her! Anonymkode: 4c462...85e 1 1
Runnah Skrevet 24. mars #37 Skrevet 24. mars Feil utdanning, skulle også gjort mer for å få meg en skikkelig jobb for mange år siden.
Hedonborealis Skrevet 24. mars #39 Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg angrer på at jeg ikke har klart å holde kontakten med venner. Anonymkode: 78503...6a1 Er vennskapene tapt? Vet du hvor de tidligere vennene bor? Ta kontakt! Spør hvordan det går med de. Fortell hva de har betydd for deg og hvor godt de gjorde deg og at du aldri har glemt dem. Kanskje du får svar?
Hedonborealis Skrevet 24. mars #40 Skrevet 24. mars En bok fruen og jeg har lest for hverandre og som passer til emnet: "Midnattsbiblioteket" av Matt Haig Det ble en del gode samtaler ut av den.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå