AnonymBruker Skrevet 5. april #81 Skrevet 5. april MissLi skrev (3 timer siden): Hvor ser du West Wing? Leter meg ihjel etter den😬 Jeg tror den er tatt vekk fra streamingtjenestene nå dessverre, en stund siden jeg så den sist. Mulig man kan leie/kjøpe. Anonymkode: afbed...c87
AnonymBruker Skrevet 6. april #82 Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (På 22.3.2026 den 23.28): Evt film. Noe du ser igjen og igjen, gjerne når du har det litt kjipt? Anonymkode: a220c...cfb Mot i børstet Anonymkode: bf0f7...327
AnonymBruker Skrevet 6. april #83 Skrevet 6. april Friends og Mrs.Doubtfire. De er så trygge at jeg sovner til de. Anonymkode: 4c0c0...309 1
AnonymBruker Skrevet 7. april #84 Skrevet 7. april Outlander, de første sesongene. ❤️ Ellers kan jeg se første sesong av Grey’s Anatomy, Frasier… Kanskje noen gamle Friends-episoder. ER. Filmer: Pearl Harbor (🙈jeg vet), Notting Hill. Anonymkode: 4f572...393
AnonymBruker Skrevet 14. april #85 Skrevet 14. april Friends Modern family Dr. House The fosters Sex and the city Shameless 💖 Anonymkode: 8f54f...bb7
Supernaut Skrevet 19. april #86 Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (På 22.3.2026 den 23.28): Evt film. Noe du ser igjen og igjen, gjerne når du har det litt kjipt? Anonymkode: a220c...cfb Klovn og Curb.
Kålfrid Skrevet 19. april #87 Skrevet 19. april Tilbake til 60-, 70-, 80-, 90, og 00-tallet på NRK, har sett den serien sikkert 4-5 ganger og elsker den 🫶 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #90 Skrevet 2. mai Charmed game of thrones orphan black a Discovery of witches Anonymkode: b5b8f...d42
AnonymBruker Skrevet 10. mai #91 Skrevet 10. mai Outlander, som er min all time favorite, og det meste av Monsen. Vonde, vanskelige ting forsvinner litt da. Sett utallige ganger🙂 Anonymkode: 8325a...318
NurseRatched Skrevet 10. mai #93 Skrevet 10. mai Friends. Den har jeg sett såpass mange ganger at jeg kan 95% av dialogen. Og det er ikke en overdrivelse 😅 Sex og singelliv. Samme her 😇 Frustrerte Fruer Med hjartet på rette staden. Nostalgi. Vokste opp med å se denne sammen med bestefaren min hver uke hele oppveksten, så den gjør meg glad på en måte. Poirot: Samme som over, bestefars skyld dette også 😅 Ellers har jeg åpenbart et usunt forhold til Titanic, den har jeg sett 73 ganger (helt sant). Gråter like mye hver gang. Dirty Dancing sees også jevnlig.
male32 Skrevet 11. mai #94 Skrevet 11. mai Bundy Friends Buffy Karl & Co Desperate Housewives Fawlty Towers/ Hotel i Særklasse Brødrene Dal
AnonymBruker Skrevet 13. mai #97 Skrevet 13. mai Cherry Magic! Thirty Years of Virginity Can Make You a Wizard?! Pride and prejudice med Colin Firth. Campfire Cooking in Another World With My Absurd Skill Anonymkode: 05bcf...f30
AnonymBruker Skrevet 13. mai #98 Skrevet 13. mai lillsunshine skrev (På 2.5.2026 den 21.38): Ally McBeal Sex and the City Side om Side Hvor kan man se Ally McBeal? Anonymkode: 2bfa2...e2e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå