AnonymBruker Skrevet 24. mars #21 Skrevet 24. mars Big Bang Theory, Vampire diaries, parks and recreation, the office Anonymkode: 35805...11b
AnonymBruker Skrevet 24. mars #22 Skrevet 24. mars Friends, er det noe jeg gruer meg til tannlege, operasjon eller andre ting, så setter jeg på Friends og da glemmer jeg å grue meg 😊. Anonymkode: b47c4...3ab 1
Beloved Skrevet 24. mars #23 Skrevet 24. mars Serie: The West Wing. Amerikansk politikk, bare at (nesten) alle er smarte og snille og gjør sitt beste. Film: Forrest Gump. Big Fish.
kjærring Skrevet 24. mars #25 Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (På 22.3.2026 den 23.28): Evt film. Noe du ser igjen og igjen, gjerne når du har det litt kjipt? Anonymkode: a220c...cfb Peaky blinders
AnonymBruker Skrevet 24. mars #26 Skrevet 24. mars Criminal minds og Maktens ringer som serier. Harry Potter, Ringenes herre og Hobbiten som filmer. Anonymkode: 4791c...637
Lolleren Skrevet 24. mars #29 Skrevet 24. mars Ingen over og ingen vedsiden av ; Black books ( Med Bill Bailey, Dylan Moran og Tamsin Greig ) ingenting som får meg i så godt humør som den serien. Ligger vel på youtube nå men gikk på NRK for lenge siden. 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars #30 Skrevet 24. mars Tror du er ute etter «comfort» i betydningen trøst. Ikke komfort på norsk. Så «trøsteserie», i samme gate som «trøstespise»? Anonymkode: 33578...10e 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars #33 Skrevet 24. mars The Big Bang Theory Mot i Brøstet Stranger Things Anonymkode: bfad1...d2a
AnonymBruker Skrevet 24. mars #34 Skrevet 24. mars Jeg har to som jeg setter på når depresjonen vokser. Monk og The new adventures of old Christine. Og når den har vunnet så ser jeg Game of Thrones. Anonymkode: a9826...10d
AnonymBruker Skrevet 24. mars #35 Skrevet 24. mars Please like me After life The Office Friends Modern family Brooklyn nine-nine Anonymkode: 59c76...fb0
AnonymBruker Skrevet 24. mars #40 Skrevet 24. mars TV-serien Once upon at time! Anonymkode: ef3ac...3b1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå