AnonymBruker Skrevet 23. mars #21 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Kjenner for første gang på litt kvalme i dag. Men jeg er usikker på om det er reelt eller «placebo-kvalme», som jeg har forstått også kan skje - fordi det forventes å bli kvalm, liksom. Det er ikke en kraftig kvalme, er ikke redd for å kaste opp. Mer enn lavterskel-kvalme på en måte, litt underliggende alt annet. Litt den følelsen jeg kan få hvis jeg leser bok i bil eller lukter på noe matvarer som er litt dårlig. Anonymkode: 0b6e2...f4d jeg skjønner ikke hvorfro di symptomene er så viktige for deg, det er som sagt mange som ikke har noen som helst når man er gravid og det vel ingen som syns det er så gøy å være kvalm jeg tenker du bør snakke med legen så du ikke bruke masse tid på å tenke på symptomer og mulig sa Anonymkode: 49cd1...982 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars #22 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Kjenner for første gang på litt kvalme i dag. Men jeg er usikker på om det er reelt eller «placebo-kvalme», som jeg har forstått også kan skje - fordi det forventes å bli kvalm, liksom. Det er ikke en kraftig kvalme, er ikke redd for å kaste opp. Mer enn lavterskel-kvalme på en måte, litt underliggende alt annet. Litt den følelsen jeg kan få hvis jeg leser bok i bil eller lukter på noe matvarer som er litt dårlig. Anonymkode: 0b6e2...f4d Symptomer kan komme og gå, og de kan være ulike fra graviditet til graviditet. Ikke noe du kan måle noe som helst etter. Du kan være kjempekvalm og oppleve et anembryotisk svangerskap (missed abortion), eller ikke kvalm og få et velskapt barn. Anonymkode: 33ca9...469 1
Anononyma Skrevet 23. mars #23 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Kjenner for første gang på litt kvalme i dag. Men jeg er usikker på om det er reelt eller «placebo-kvalme», som jeg har forstått også kan skje - fordi det forventes å bli kvalm, liksom. Det er ikke en kraftig kvalme, er ikke redd for å kaste opp. Mer enn lavterskel-kvalme på en måte, litt underliggende alt annet. Litt den følelsen jeg kan få hvis jeg leser bok i bil eller lukter på noe matvarer som er litt dårlig. Anonymkode: 0b6e2...f4d Ikke alle blir kvalme og det kan variere fra svangerskap til svangerskap. Med min første var jeg ikke kvalm en eneste dag, eneste symptomet jeg hadde tidlig var uteblitt mens og ømme bryst. Men andremann var jeg grønn i 3 mnd 🙈 Det er lov å tenke, drømme og leve seg helt inn i gravidbobla! Du ER gravid! Nyt det! Jeg har vært gravid to ganger og har to perfekte barn, aldri mistet. Gratulerer så masse, du har så mye spennende foran deg ❤️
AnonymBruker Skrevet 23. mars #24 Skrevet 23. mars Kjøp deg Nycoplus gravid tilskudd. Inneholder alt + litt til for gravide. Da slipper du kjøpe egen folat osv. Smart med ekstra jern i tillegg. Ring jordmor på din respektive helsestasjon, så får du begynt å gå til kontroller der så fort de har ledig. Dette starter man vel med etter første trimester. Anonymkode: cee55...785
AnonymBruker Skrevet 23. mars #25 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kjenner for første gang på litt kvalme i dag. Men jeg er usikker på om det er reelt eller «placebo-kvalme», som jeg har forstått også kan skje - fordi det forventes å bli kvalm, liksom. Det er ikke en kraftig kvalme, er ikke redd for å kaste opp. Mer enn lavterskel-kvalme på en måte, litt underliggende alt annet. Litt den følelsen jeg kan få hvis jeg leser bok i bil eller lukter på noe matvarer som er litt dårlig. Anonymkode: 0b6e2...f4d Pust med magen da. Du virker jo helt stresset 🤣. Anonymkode: cee55...785
Pås Skrevet 23. mars #26 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Pust med magen da. Du virker jo helt stresset 🤣. Anonymkode: cee55...785 Er jo ikke helt uvanlig det da... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå