AnonymBruker Skrevet 21. mars #1 Skrevet 21. mars Hvilken behandling fikk ditt barn med postviral utmattelse fra helsevesenet? Anonymkode: 58ec8...edb
AnonymBruker Skrevet 2. mai #3 Skrevet 2. mai Postviral utmattelse er vel egentlig bare et annet navn på CFS/ME? Og da går vel "behandlingen" ut på å lære seg å leve med driten? Anonymkode: 44f27...5bc 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #4 Skrevet 2. mai Jeg trodde jeg hadde det men hadde genfeil på hjertet. Prøver bare å råde deg til å snu alle stein. Anonymkode: 7e67f...10b 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #5 Skrevet 2. mai AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg trodde jeg hadde det men hadde genfeil på hjertet. Prøver bare å råde deg til å snu alle stein. Anonymkode: 7e67f...10b Antagelig har de som får postvirale tilstander og ME også noe feil som må behandles tror jeg. Men alle disse feilene er kanskje ikke oppdaga enda heller. Og hvordan får man sjekka evt sånne ting du nevner her? Man tar jo som regel bare en del standard undersøkelser Anonymkode: 5db78...5ac 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #6 Skrevet 2. mai Vi står i dette nå. Vi har tatt ørten blodprøver, men utover det har det skjedd lite. Heldigvis er skolen og ppt flotte, men det er et styr å stå i som foreldre. Vår er så liten at ingen tror det blir ekstremt langvarig, men jeg kjenner jeg snart blir sprø. Hvor gammel er din, og hvor lenge har det vært dårlig? Anonymkode: 70021...044 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai #7 Skrevet 2. mai Så trist når barn blir rammet av dette. Om ikke annet kanskje helsevesenet begynner å tro på at det ikke er en tilstand late arbeidsskye voksne med angst som har funnet på så det går an å få hjelp men er jo dessverre ikke alltid sånn at man vet hva som hjelper eller at noe hjelper Anonymkode: 5db78...5ac 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #8 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (På 2.5.2026 den 16.02): Vi står i dette nå. Vi har tatt ørten blodprøver, men utover det har det skjedd lite. Heldigvis er skolen og ppt flotte, men det er et styr å stå i som foreldre. Vår er så liten at ingen tror det blir ekstremt langvarig, men jeg kjenner jeg snart blir sprø. Hvor gammel er din, og hvor lenge har det vært dårlig? Anonymkode: 70021...044 Hun er 11, dårlig tre år Anonymkode: 58ec8...edb
AnonymBruker Skrevet 5. mai #9 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (På 2.5.2026 den 16.02): Vi står i dette nå. Vi har tatt ørten blodprøver, men utover det har det skjedd lite. Heldigvis er skolen og ppt flotte, men det er et styr å stå i som foreldre. Vår er så liten at ingen tror det blir ekstremt langvarig, men jeg kjenner jeg snart blir sprø. Hvor gammel er din, og hvor lenge har det vært dårlig? Anonymkode: 70021...044 Skolen og PPT er ok men har lite tiltak. Fastlege tror det bare er å trene og gå på skolen, det gir kraftig forverring Anonymkode: 58ec8...edb 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai #10 Skrevet 5. mai AnonymBruker skrev (På 2.5.2026 den 14.20): Jeg trodde jeg hadde det men hadde genfeil på hjertet. Prøver bare å råde deg til å snu alle stein. Anonymkode: 7e67f...10b Hørt om 5 andre med underliggende sykdom som ikke ble oppdaget. Tross at alt skal utelukkes. Når barnet ble nesten voksen og mer hørt selv ble de avdekket. Kan ha vært kyssesyke som nullstilte immunforsvaret så underliggende gentilstander blomstret opp Anonymkode: 58ec8...edb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå