Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet hvem hun er? Dukker ofte opp på utforsk på snap. Hun virker jo helt fjern med alt hun legger ut om måten hu svarer på

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det hun som drev med negler før og var venninne med Tina? Virker å ha mista seg selv litt, har malt huset i all slags farger, ser ut som Portveien 2

• Liker 1
Skrevet

Henne

IMG_7912.png

Skrevet

Jeg har også fått henne opp masse i det siste……. Men- hvem ER hun?? Merkelig dame - virker helt fjern 🤪 har liksom eierskap i luksusmerker og er liksom rik?? Legger ut masse «drama» av kommentarer hun får…… 

Skrevet
Vintermåne skrev (13 timer siden):

Jeg har også fått henne opp masse i det siste……. Men- hvem ER hun?? Merkelig dame - virker helt fjern 🤪 har liksom eierskap i luksusmerker og er liksom rik?? Legger ut masse «drama» av kommentarer hun får…… 

Aner ikke hvem hun er. Syns også hun virker helt fjern og henger ikke på greip mye av de svarene hun legger ut. Merkelig opplegg 😂 veldig skrytete hvertfall 

Skrevet

Åja det var feil dame jeg tenkte på 😂

Skrevet

Haha, hun dukker opp hos meg hele tiden også. Virker ikke helt frisk 

• 2 uker senere...
Skrevet

Altså, What the f@ck

IMG_7998.png

Skrevet

Måtte inn å sjekke. Og wow så mye hun fikk til FEMTITO-årsdagen sin, blant annet 2 dyre reiser, ny mobil og konsertbilletter 😍🤑 Skulle tro hun fylte rundt år, men til og med da er det vel uvanlig å få så mange og dyre gaver. Utrolig snille folk hun har rundt seg da, ikke at jeg så noe til de på bildene hun la ut av frokosrbord og diverse

Skrevet

Er hun egentlig bare en parodi? 
det er jo helt villt det hun legger ut 😆 

• Liker 2
Gjest Spania33
Skrevet
Vintermåne skrev (5 minutter siden):

Er hun egentlig bare en parodi? 
det er jo helt villt det hun legger ut 😆 

Tanken har streifet meg også…

• 1 måned senere...
Skrevet

Hun virker jo som om hun er helt fjern. Tror ikke det er parodi, tror virkelig bare hun er sånn. Skjønner meg ikke på måten hun svarer folk på

• Liker 2
Skrevet

Hun virker helt virkelighetsfjern og snål. 

• Liker 5
Skrevet

Herregud, hva er det med folk som henne? Hun later som hun har skikkelig peil på investeringer, og skal liksom komme med råd- noe som bare er svada 😳🤡 later som hun lever et luksusliv- så ser man jo godt at hun ikke gjør det 🫣 hva er poenget? 

• Nyttig 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hvorfor har hun lipliner langt utenfor leppene og i en helt annen nyanse enn leppestiften? Det ser jo bare snålt ut. Er hun litt merkelig?

• Nyttig 1
Skrevet
Nussepus skrev (1 time siden):

Hvorfor har hun lipliner langt utenfor leppene og i en helt annen nyanse enn leppestiften? Det ser jo bare snålt ut. Er hun litt merkelig?

Veldig merkelig. Henger ikke på greip mye av det hun sier, skal fremstå så rik osv. men tror ikke hun er det 

• Liker 1
Skrevet
Nussepus skrev (På 20.5.2026 den 20.11):

Den beste kommentaren om dette var han som gjorde henne oppmerksom på at hun hadde kakaobart 😂😂 

Er nok ikke så mange andre enn hun selv som synes dette er fint. Tvert imot, det lyser skrulle lang vei.

• Nyttig 2
Skrevet
Sofirus skrev (På 20.5.2026 den 21.54):

Veldig merkelig. Henger ikke på greip mye av det hun sier, skal fremstå så rik osv. men tror ikke hun er det 

Rik på livlig fantasi ja, men ikke ellers. Det meste overdrives eller lyves det om - alt fra aksjeklubber, firmaer og investeringer. Hun kjøper f.eks. 1 aksje i Entra, som driver med eiendom. Dermed omtaler hun det som at hun har investeringer i eiendomsmarkedet, og for å ikke glemme luksusmarkedet som hun snakker på inn og utpust om 😅

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Zena33 skrev (8 timer siden):

Rik på livlig fantasi ja, men ikke ellers. Det meste overdrives eller lyves det om - alt fra aksjeklubber, firmaer og investeringer. Hun kjøper f.eks. 1 aksje i Entra, som driver med eiendom. Dermed omtaler hun det som at hun har investeringer i eiendomsmarkedet, og for å ikke glemme luksusmarkedet som hun snakker på inn og utpust om 😅

Jeg ler 😂 ja akuratt sånn det er 😂 lurer på hva barna mener og sier om det

• Nyttig 1
Skrevet

Hahaha, herregud! 
Hun har stadig dukket opp på gubbens Spotlight, senest i går da hun nevnte Kvinneguiden og påstandene der-da fant jeg denne tråden. 

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...