Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som vet hvem hun er? Dukker ofte opp på utforsk på snap. Hun virker jo helt fjern med alt hun legger ut om måten hu svarer på

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det hun som drev med negler før og var venninne med Tina? Virker å ha mista seg selv litt, har malt huset i all slags farger, ser ut som Portveien 2

• Liker 1
Skrevet

Henne

IMG_7912.png

Skrevet

Jeg har også fått henne opp masse i det siste……. Men- hvem ER hun?? Merkelig dame - virker helt fjern 🤪 har liksom eierskap i luksusmerker og er liksom rik?? Legger ut masse «drama» av kommentarer hun får…… 

Skrevet
Vintermåne skrev (13 timer siden):

Jeg har også fått henne opp masse i det siste……. Men- hvem ER hun?? Merkelig dame - virker helt fjern 🤪 har liksom eierskap i luksusmerker og er liksom rik?? Legger ut masse «drama» av kommentarer hun får…… 

Aner ikke hvem hun er. Syns også hun virker helt fjern og henger ikke på greip mye av de svarene hun legger ut. Merkelig opplegg 😂 veldig skrytete hvertfall 

Skrevet

Åja det var feil dame jeg tenkte på 😂

Skrevet

Haha, hun dukker opp hos meg hele tiden også. Virker ikke helt frisk 

• 2 uker senere...
Skrevet

Altså, What the f@ck

IMG_7998.png

Skrevet

Måtte inn å sjekke. Og wow så mye hun fikk til FEMTITO-årsdagen sin, blant annet 2 dyre reiser, ny mobil og konsertbilletter 😍🤑 Skulle tro hun fylte rundt år, men til og med da er det vel uvanlig å få så mange og dyre gaver. Utrolig snille folk hun har rundt seg da, ikke at jeg så noe til de på bildene hun la ut av frokosrbord og diverse

Skrevet

Er hun egentlig bare en parodi? 
det er jo helt villt det hun legger ut 😆 

• Liker 2
Gjest Spania33
Skrevet
Vintermåne skrev (5 minutter siden):

Er hun egentlig bare en parodi? 
det er jo helt villt det hun legger ut 😆 

Tanken har streifet meg også…

• 1 måned senere...
Skrevet

Hun virker jo som om hun er helt fjern. Tror ikke det er parodi, tror virkelig bare hun er sånn. Skjønner meg ikke på måten hun svarer folk på

• Liker 2
Skrevet

Hun virker helt virkelighetsfjern og snål. 

• Liker 4
Skrevet
Zena33 skrev (På 7.5.2026 den 15.55):

Hun lever ikke det livet hun utgir seg for å leve, det meste er løgn eller i beste fall sterke overdrivelser. Om hun lyver om dette fordi hun er syk, satser på å komme med i Snap Star programmet eller om det ligger noe mer økonomisk bak det hele vites ikke. For alt dreier seg om hvor suksessfull hun er, og hvor mye penger hun tjener (i følge henne selv).

Så for egen del, ta aldri noen økonomiske råd fra denne damen, bruk heller banken eller andre finansielle rådgivere.

Har hun barn ?

Skrevet
Zena33 skrev (På 7.5.2026 den 15.55):

Hun lever ikke det livet hun utgir seg for å leve, det meste er løgn eller i beste fall sterke overdrivelser. Om hun lyver om dette fordi hun er syk, satser på å komme med i Snap Star programmet eller om det ligger noe mer økonomisk bak det hele vites ikke. For alt dreier seg om hvor suksessfull hun er, og hvor mye penger hun tjener (i følge henne selv).

Så for egen del, ta aldri noen økonomiske råd fra denne damen, bruk heller banken eller andre finansielle rådgivere.

Jøss, jeg trodde hun var en skikkelig businesskvinne med masse penger 😄

Skrevet
Sofirus skrev (1 time siden):

Har hun barn ?

Ja, men de er vel det man omtaler som voksne nå. Christine er født i 1974, og hun fylte nylig 52 år. Barna er i 20-årene.

• Liker 1
Skrevet
Viki6 skrev (1 time siden):

Jøss, jeg trodde hun var en skikkelig businesskvinne med masse penger 😄

Selv om noen gjennomskuer og påpeker bristene i historiene hennes er det også en stor fare for at noen biter på. Den delen jeg misliker sterkest er at hun ser ut til å ville prate mye mer om investeringer med følgerne sine, som en slags rådgiver. Blir dette en form for betalt rådgivningstjeneste har hun krysset en rød linje. Det er ikke ulovlig å juge eller overdrive i det offentlige, men grensen går når du tjener penger på bakgrunn av løgner og feilaktige fremstillinger.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Herregud, hva er det med folk som henne? Hun later som hun har skikkelig peil på investeringer, og skal liksom komme med råd- noe som bare er svada 😳🤡 later som hun lever et luksusliv- så ser man jo godt at hun ikke gjør det 🫣 hva er poenget? 

• Nyttig 1
Skrevet
Zena33 skrev (På 8.5.2026 den 10.33):

Ja, men de er vel det man omtaler som voksne nå. Christine er født i 1974, og hun fylte nylig 52 år. Barna er i 20-årene.

Bare lurer på om du kjenner/vet hvem denne personen er? 

Skrevet
Zena33 skrev (På 8.5.2026 den 10.33):

Huff, stakkars de som må se alt hun legger ut 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...