Sofirus Skrevet 21. mars #1 Skrevet 21. mars Noen som vet hvem hun er? Dukker ofte opp på utforsk på snap. Hun virker jo helt fjern med alt hun legger ut om måten hu svarer på
Maskopi Skrevet 22. mars #2 Skrevet 22. mars Er det hun som drev med negler før og var venninne med Tina? Virker å ha mista seg selv litt, har malt huset i all slags farger, ser ut som Portveien 2 1
Vintermåne Skrevet 23. mars #4 Skrevet 23. mars Jeg har også fått henne opp masse i det siste……. Men- hvem ER hun?? Merkelig dame - virker helt fjern 🤪 har liksom eierskap i luksusmerker og er liksom rik?? Legger ut masse «drama» av kommentarer hun får……
Sofirus Skrevet 24. mars Forfatter #5 Skrevet 24. mars Vintermåne skrev (13 timer siden): Jeg har også fått henne opp masse i det siste……. Men- hvem ER hun?? Merkelig dame - virker helt fjern 🤪 har liksom eierskap i luksusmerker og er liksom rik?? Legger ut masse «drama» av kommentarer hun får…… Aner ikke hvem hun er. Syns også hun virker helt fjern og henger ikke på greip mye av de svarene hun legger ut. Merkelig opplegg 😂 veldig skrytete hvertfall
Klump Skrevet 24. mars #7 Skrevet 24. mars Haha, hun dukker opp hos meg hele tiden også. Virker ikke helt frisk
lllll Skrevet 3. april #9 Skrevet 3. april Måtte inn å sjekke. Og wow så mye hun fikk til FEMTITO-årsdagen sin, blant annet 2 dyre reiser, ny mobil og konsertbilletter 😍🤑 Skulle tro hun fylte rundt år, men til og med da er det vel uvanlig å få så mange og dyre gaver. Utrolig snille folk hun har rundt seg da, ikke at jeg så noe til de på bildene hun la ut av frokosrbord og diverse
Vintermåne Skrevet 3. april #10 Skrevet 3. april Er hun egentlig bare en parodi? det er jo helt villt det hun legger ut 😆 2
Gjest Spania33 Skrevet 3. april #11 Skrevet 3. april Vintermåne skrev (5 minutter siden): Er hun egentlig bare en parodi? det er jo helt villt det hun legger ut 😆 Tanken har streifet meg også…
Sofirus Skrevet 4. mai Forfatter #12 Skrevet 4. mai Hun virker jo som om hun er helt fjern. Tror ikke det er parodi, tror virkelig bare hun er sånn. Skjønner meg ikke på måten hun svarer folk på 2
Sofirus Skrevet 8. mai Forfatter #14 Skrevet 8. mai Zena33 skrev (På 7.5.2026 den 15.55): Hun lever ikke det livet hun utgir seg for å leve, det meste er løgn eller i beste fall sterke overdrivelser. Om hun lyver om dette fordi hun er syk, satser på å komme med i Snap Star programmet eller om det ligger noe mer økonomisk bak det hele vites ikke. For alt dreier seg om hvor suksessfull hun er, og hvor mye penger hun tjener (i følge henne selv). Så for egen del, ta aldri noen økonomiske råd fra denne damen, bruk heller banken eller andre finansielle rådgivere. Har hun barn ?
Viki6 Skrevet 8. mai #15 Skrevet 8. mai Zena33 skrev (På 7.5.2026 den 15.55): Hun lever ikke det livet hun utgir seg for å leve, det meste er løgn eller i beste fall sterke overdrivelser. Om hun lyver om dette fordi hun er syk, satser på å komme med i Snap Star programmet eller om det ligger noe mer økonomisk bak det hele vites ikke. For alt dreier seg om hvor suksessfull hun er, og hvor mye penger hun tjener (i følge henne selv). Så for egen del, ta aldri noen økonomiske råd fra denne damen, bruk heller banken eller andre finansielle rådgivere. Jøss, jeg trodde hun var en skikkelig businesskvinne med masse penger 😄
Zena33 Skrevet 8. mai #16 Skrevet 8. mai Sofirus skrev (1 time siden): Har hun barn ? Ja, men de er vel det man omtaler som voksne nå. Christine er født i 1974, og hun fylte nylig 52 år. Barna er i 20-årene. 1
Zena33 Skrevet 8. mai #17 Skrevet 8. mai Viki6 skrev (1 time siden): Jøss, jeg trodde hun var en skikkelig businesskvinne med masse penger 😄 Selv om noen gjennomskuer og påpeker bristene i historiene hennes er det også en stor fare for at noen biter på. Den delen jeg misliker sterkest er at hun ser ut til å ville prate mye mer om investeringer med følgerne sine, som en slags rådgiver. Blir dette en form for betalt rådgivningstjeneste har hun krysset en rød linje. Det er ikke ulovlig å juge eller overdrive i det offentlige, men grensen går når du tjener penger på bakgrunn av løgner og feilaktige fremstillinger. 1 2
Vintermåne Skrevet 9. mai #18 Skrevet 9. mai Herregud, hva er det med folk som henne? Hun later som hun har skikkelig peil på investeringer, og skal liksom komme med råd- noe som bare er svada 😳🤡 later som hun lever et luksusliv- så ser man jo godt at hun ikke gjør det 🫣 hva er poenget? 1
Orillsen7 Skrevet 10. mai #19 Skrevet 10. mai Zena33 skrev (På 8.5.2026 den 10.33): Ja, men de er vel det man omtaler som voksne nå. Christine er født i 1974, og hun fylte nylig 52 år. Barna er i 20-årene. Bare lurer på om du kjenner/vet hvem denne personen er?
Sofirus Skrevet 10. mai Forfatter #20 Skrevet 10. mai Zena33 skrev (På 8.5.2026 den 10.33): Ja, men de er vel det man omtaler som voksne nå. Christine er født i 1974, og hun fylte nylig 52 år. Barna er i 20-årene. Huff, stakkars de som må se alt hun legger ut 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå