Gå til innhold

Hva driver dere med?

Megan

Hva driver du med?  

1. 1. Hva driver du med?

• Har tatt meg midlertidig fri fra studiene
      6
    • Jeg er student v/ Universitet eller Høyskole
      27
    • Jeg går på skole (videregående o.l)
      10
    • Jeg er ferdigutdannet og jobber
      44
    • Annet
      17

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Statsanställd efter fyra års studier på universitetet. Trivs utomordentligt bra! ...både med livet som arbetande och med jobbet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er utdannet sosionom, samt at jeg også har en fjern bakgrunn som faglært håndtverker.

Jobber nå med psykisk utviklingshemmede som miljøterapeut, og koser meg tilnærmet skvett i hjel med det.

Jeg har bestemt meg for å bli hvit i håret i denne typen arbeid.

Milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdannet Barne- og Ungdomsarbeider - og jobber i barnehage.....trivelig jobb, (men ikke noe jeg kommer til å jobbe fullt med når jeg får mann og huset fullt av egne barn) *ler*....men nå synes jeg det er et trivelig sted å tilbringe dagene.....

Viktig med trivsel på jobben :P

Lille meg 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var fast bestemt på at når jeg ble stor skulle jeg bli 172 høy og modell. Søt ble jeg da :roll: men desverre bare 163 :-?

Derfor utdanna jeg meg som hjelpepleier og rakk å jobbe i ca 1 år da kroppen falt sammen på grunn av sykdom. Fikk forbud mot å jobbe som hjelpepleier mer på grunn av denne sykdommen (reumatisme).

Så nå bruker jeg utdannelsen min flittig :roll: med å jobbe i barnehage og jeg stor trives :D

Om jeg skal ta noen videre utdanning får vi se. Har veldig lyst til å utdanne meg som barsel og barnesykepleier da så.............time will show :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er arbeidsledig for tida, jeg. Men duverden som jeg søker rundtomkring. Nå i uke 52 får jeg vite om jeg fikk jobb i Widerøe eller ei. Blir spennende å se.... *spent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er arbeidsledig for tida, jeg. Men duverden som jeg søker rundtomkring. Nå i uke 52 får jeg vite om jeg fikk jobb i Widerøe eller ei. Blir spennende å se.... *spent*

Høres moro ut da! Håper du får jobben :)

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med jobbsøkingen Caliente!

Jeg trykket meg inn som "ferdigutdannet og i arbeid" men det er ikke helt sant. Jobber full tid og har en 3-årig utdannelse fra BI, men prøver så godt jeg kan å studere revisjon ved siden av. Forhåpentligvis er jeg ferdig til våren, og kan begynne å søke jobb som revisor. Er imidlertid glad for at jeg har en annen jobb mens jeg søker, for arbeidsmarkedet ser ganske så trangt ut for tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber i et parfymeri hvor jeg syntes det er helt fantastisk å jobbe.

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg elsker jobben min :hjerte:

ha en koselig jul alle sammen :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg er for tiden lærling på ett vaskeri og er ferdi til neste vår håper jeg.

Da har jeg tittelen tekstilrenholder :ler:

Men syns det er kjempe gøy og trives godt .

koldbruna :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppsann!

Jeg har bare gjort meg ferdig med videregående. Jobber idag i eget firma i transportbransjen.

Har ikke helt funnet ut hva jeg vil bli når jeg blir stor enda...tar det etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms Chanandler Bong

Hei

Jeg er utdannet yrkessjåfør på tunge kjøretøy. For tiden tar jeg utdannelse som trafikklærer. Senere satser jeg på å komme meg inn i forsvaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...